Kirjoittaja Aihe: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?  (Luettu 22310 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Täällä on jo käsitelty sitä, kuuluuko paneminen sessioihin ja BDSM:ään, mutta mua kiinnostaa se, kuinka tärkeä asia se paneminen on kinkyille, oli sitten suhteessa tai sinkku

Sessiot ovat olennaisinta kinkymaailmassa, oli sitten suhteessa tai ei, mutta jos miettii ihan vain tavallista panemista, oli se sitten sessiossa tapahtuvaa tai session ulkopuolella tai on se sitten kinky tai vaniljaseksiä, niin kuinka tärkeää se on? Voisitteko olla esimerkiksi parisuhteessa, jossa olisi kyllä sessiointia, mutta itse paneminen olisi vähäistä tai sitä ei olisi ollenkaan? En tosin tiedä kuinka mahdollista edellä oleva olisi, mutta kuitenkin. Tai jos on sinkku, kuinka usein kaipaatte ihan vain pelkkää panemista? Mitä itse paneminen merkitsee kinkylle, joka saa panemisen lisäksi kaikkea muutakin kaupan päälle?

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #1 : 12.01.2016, 17:34 »
Paneminen on rajusti yliarvostettua, itse en kaipaa penetraatiota juurikaan. Oma seksini muodostuu, juurikin
muista elementeistä :)


-TaasSePihtariSelittää-

Nick

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #2 : 12.01.2016, 18:01 »
Olen ilmeisen vanilija kun paneminen - lue; laukeaminen - on asteikolla korkealla.  ;)

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #3 : 12.01.2016, 18:15 »
Eihän seksillä ja panemisella oo mitään tekemistä keskenään. Panna voi minkätahansa k***nkantotelineen kanssa, ei se anna mitään. Seksin harrastaminen on ihan eri juttu. Voi kai siihenkin sisältyä panemista/penetraatiota, mutta oikean ihmisen kanssa paneminen ei ole se suurin päämäärä tai jokin täyttymys.

Draugo

Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #4 : 12.01.2016, 18:20 »
Tuskinpa tähän löytyy mitään yhteistä vastausta, eiköhän mielipiteitä ja mieltymyksiä ole laidasta laitaan. Minulle laukeaminen kuuluu olennaisena osana seksiin/sessioihin mutta se mikä sen aiheuttaa ei ole niin oleellista. Pidän muutenkin suihinoton vastaanotosta enemmän kuin varsinaisesta penetraatiosta. Tietysti voin aina lautea itsekseni jos tulee osallistuttua sessioon jossa partneri(t) ei halua minkäänlaista kosketusta mutta en näe sellaista sessiota/suhdetta omaa seksuaalisuuttani tyydyttävänä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #5 : 12.01.2016, 18:42 »
Setä TAAS sanoo kinky ei panoa kaipaa =)

tiltu

Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #6 : 12.01.2016, 18:44 »
Niin pervoa minusta ei tule ikinä, ettei pano olis must :)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #7 : 12.01.2016, 18:46 »
Kunhan suuhun saisi tulla pannuksi, niin muulla ei olisi väliä.

Aino

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #8 : 12.01.2016, 19:09 »
Voisitteko olla esimerkiksi parisuhteessa, jossa olisi kyllä sessiointia, mutta itse paneminen olisi vähäistä tai sitä ei olisi ollenkaan? En tosin tiedä kuinka mahdollista edellä oleva olisi, mutta kuitenkin.

Öh, miksei se olisi mahdollista....? Sellaiselle, joka ei seksiinsä panemista kaipaa, on aivan yhtä yksinkertaista olla panematta kuin esim jollekulle vaniljalle on olla piiskaamatta.   :P

Henk.koht saatan yhtä hyvin nauttia seksini panemisella tai ilman. Riippuu kumppanista, kemioista, dynamiikasta ja sen hetkisestä halusta. Orgasmit/laukeamiset taas eivät siihen panemiseen ole itselläni sidoksissa.

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #9 : 12.01.2016, 19:23 »
Orgasmit/laukeamiset taas eivät siihen panemiseen ole itselläni sidoksissa.


Juuri näin, panemisella ja laukeamisella ei ole mitään tekmistä toistensa kanssa, kuten ei siemensyöksyllä ja orgasmillakaan.

Vallassasi

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #10 : 12.01.2016, 19:27 »
Meitä on varmasti moneksi.

Jos mies vain sessioisi, eikä ottaisi minua välillä, voisi vaikka joutua käyttämään oman käden oikeutta (oikeudet ne on subillakin)!

Nautin melkoisesti yllätyksellisyydestä ja vaihtelusta. Kun ensin on käytetty hyväksi henkisesti ja fyysisestikin niin jopa  vaniljaseksi voi tuntua taivaalliselta. Se "kutittelee" eri tavalla  :))

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #11 : 12.01.2016, 19:34 »
Mun mielestä mulla ja miehellä ei ole sinänsä mitään sessioita, vaan hyvin bdsm-painotteista seksiä. Jotenkin se on omalla kohdallani kokonaisuus, kumpikaan ei toimisi pidemmän päälle ilman toista. Sessiointi toimii kyllä monesti esileikkinä :D

submit

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #12 : 12.01.2016, 19:39 »
On törkeän tärkeää MULLE  ;D

Kiva, kirjoitin pitkähkösti muutakin, mutta käytin luurin hymiöitä, niin tää jätti koko niitä sisältävän tekstin julkaisematta.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #13 : 12.01.2016, 19:40 »
Mulle BDSM on seksiä josta pidän ja mulle seksiin kuuluu aika olennaisena osana paneminen.
Mutta toki joskus harvoin ei huvita että pannaan ja jos/kun kumppani sen aistii niin sitten leikitään muulla tavalla ja molemmille jää toivottavasti hyvä mieli  :)

p.s. Toiv tää(kin) ketju ei mee väittelyksi vaan kaikki vois vapaasti sanoa mitä ITSELLE asiat ja käsitteet merkitsee ja mikä omalla kohdalla toimii ja mikä ei  :P :P

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #14 : 12.01.2016, 19:50 »
Itse olen suuri penetraation ystävä. Mutta se ei tarkoita, että pitäisi panna. Kun onhan noita leluja ja kaikkea.  :) Mutta paneminen on kyllä kivaa minusta. Minulle on oikeastaan se ja sama pannaanko. Orgasmini eivät ole panemiseen liitoksissa. Toisaalta, jonkun kanssa voi olla niin, että sitä panemista oikein janoaa...

Että jos sanoisin, riippuu ihmisestä. Kemioista.