Äänestys

Unelmoitko, oletko jo edistynyt vai saatko jo kaiken?

Unelmoin parisuhteessa
39 (13.6%)
Unelmoin ja parikin puuttuu
66 (23.1%)
Jotain jo tapahtuu mutta vielä on rajoitteita
54 (18.9%)
Minulla on mahdollisuus tehdä tai kokeilla (lähes) kaikkea mitä keksin
112 (39.2%)
Ei mikään ylläolevista (kerro lisää)
15 (5.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 208

Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä vain unelmoi?  (Luettu 12996 kertaa)

plastiikki

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #75 : 07.04.2021, 08:27 »
Mietin kovasti, onko kinkyyteni vain fantasiaa ja unelmaa, ja tykkäisinkö oikeasti mistään niistä asioista, pystyisinkö roolileikkeihin tai irtautumaan arkitodellisuudesta ja antaa mennä.


mooky

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #76 : 07.04.2021, 09:59 »
No nyt voin liittyä tähän joukkoon

Hetken oli lentävä yksisarvinen, jolla sai ratsastaa pilvien keskellä sateenkaaren tuolle puolen

Nyt on pakko todeta että täytyy lopettaa moisen hakeminen, koska siinä tunkee itsensä koko ajan vääriin paikkoihin, eikä samanlaista löyty mun spekseillä...

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 276
  • Elä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #77 : 07.04.2021, 16:43 »
Onhan nuita vielä elämässä jäljellä unelmia ja haaveita monenmoisia. Osa liittyy ihmisiin ja ihmissuhteisin, osa erotiikkaan ja osa johonkin muuhun mutta on haaveita ja unelmia vaikka elettykkin on ja koettukkin on jos vaikka ja mitä :)
« Viimeksi muokattu: 07.04.2021, 17:20 kirjoittanut voitto »

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #78 : 07.05.2021, 23:10 »
Olen eron jälkeen päässyt toteuttamaan itseäni oikein huolella :P :love:
Olen toteuttanut jo nyt monia fantasioitani ja todennut, että osa niistä toimii käytännössäkin ja osa ei. Minkään toteuttamista en kuitenkaan ole joutunut katumaan. Toteutuksien kautta olen tutustunut erilaisiin, upeisiin ihmisiin, joista jokainen on antanut elämääni jotain uutta.
Aion jatkossakin unelmoida ^-^ mutta en vain unelmoida.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #79 : 07.05.2021, 23:53 »
Kyllä mulla nää hommat edelleen on tosi vahvasti käytännössä vaan unelmonnin asteella.

Vanillajuttuja olis varmaan kyllä tarjolla, tai ainakin niitä osaa itsekin hakea, mutta näissä BDSM-hommissa lienee edelleen hienoinen rasite se kun on niin "newbie".

Paljon olen kyllä mielestäni täältä oppinut uutta, ja silmät välillä hämmästyksestä pyöreinä luen päivittäin lisää näitä juttuja. Ja kun mä en edelleenkään uskalla laittaa kenellekään kaveripyyntöä, tuntuu siltä että jos en oo tavannut livenä niin se ei olis soveliasta. Ja sit taas livenä tapaaminen tarkoittais varmaan jotain miittiä, jossa varmaan tavallaan olisin kuin kala vedessä, mutta introverttinä se nyt ei vaan oo kauheen helppoa "tulla kaapista" ja ylipäätänsä lähteä sillä ajatuksella minnekään, että samalla tapaisi enemmänkin porukkaa. Ja koronakin vielä. Huoh.

Eräs vähän kokeneempi naisihminen (joka ei kuitenkaan valitettavasti ole tällä foorumilla, olisin toki heti laittanut kaveripyynnön) totesi kun keskustelimme, että hänestä mä en oo pervoa nähnytkään vaikka väitän niin. Olin hieman hämmentynyt, mutta oikeastaan myös otettu tosta kommentista. Hän tarkoitti varmaan sitä, että vaikka mä yritän olla vähän "cool", niin hän on vissiin sit tavannut myös ihmisiä jotka ovat aidosti myös enempi "creepy", tai jotain.

No mut, ei kait pidä lannistua, kyllä tää tästä vielä lähtee. Ja on tää ollut koko ajan tosi mielenkiintoista kuitenkin.

ujotyttö

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #80 : 08.05.2021, 08:34 »
joskus unelmatkin muuttuu todeksi. Ainakin hetkeksi