Kirjoittaja Aihe: Mulkku  (Luettu 15606 kertaa)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Mulkku
« Vastaus #60 : 17.01.2016, 18:44 »
Sitä minäkin olen tässä ihmetellyt kun suurin mulkuista kertovien joukko onkin naiset joilla sitä ei ole. He siis esittävät toiveitaan.

 Jo lapsena opin että mitä mulkku on. Se on semmoinen ikävä ihminen. Eli kuten normandie mainitsi sen olevan joillain pipon alla. Mulkuiksi sanottiin myös tyttöjä jotka käyttäytyi ikävästi. Harvemmin siitä housuissa olevasta puhuttiin... edes poikaporukoissa. Se oli siellä ja sillä vaan kustiin. Muttei kenenkään silmään ja harvemmin edes omille kintuille saati toisten. Muurahaispesään kylläkin ja se sai pesässä kuhinan aikaan. Olispa ollut mielenkiintoista ymmärtää niiden kieltä kun ne kiroilee. Ehkä ne sanoi: "Saatanan kusipäät" ja että "menkää muualle kuseksimaan". Pojat on poikia... tänäänkin.

Amynsomnia

Vs: Mulkku
« Vastaus #61 : 17.01.2016, 21:01 »
Aika monen moisia kyrpiä on tullut nähtyä ja koettua. Niin hyviä ja huonoja, niin isoja kuin pieniäkin.
Olen sitä mieltä että koolla ei ole väliä jos sitä kyrpäänsä ei osaa käyttää.
Kaikki eivät valitettavasti osaa ja silloin on aivan sama onko se minkäkokoinen. Joskus on tuntunut aivan julmettuman hyvältä kun saanut miestä jolla pieni mutta joka osannut vehjettään käyttää kun taas tilanne jossa sai isompaa ja se ei tuntunut missään.