Kirjoittaja Aihe: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)  (Luettu 17769 kertaa)

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #15 : 05.02.2012, 14:34 »
Kulkeeko nimikkeen figging alla nimenomaan leikit inkiväärillä vai käsittääkö se muutenkin tulisen kihelmöivän toiminnan?

Mä oon joskus nukahtanu inkiväärinpala häpyhuulten välissä...   C:-)

Mutta siis kiva aines on, kihelmöi sillai sopivasti. Muistan kyllä jostain lukeneeni että jollekulle on ollut ihan liikaa eli yksilöllistä tämäkin.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #16 : 18.02.2012, 17:33 »
Kylmägeeli on havaittu hyväksi, jos inkivääriä ei kotoa löydy.

Varjolilja

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #17 : 04.04.2012, 15:57 »
Tuli kokeiltua inkivääriä ensimmäistä kertaa muutama päivä sitten. En tiedä vähentääkö öljy tai liukkari sen vaikutusta, mutta ainakaan mulla ei inkivääri tuntunut miltään muulta kuin epämukavalta sen kuhmuraisuuden vuoksi... Toisaalta se pala ehti ottaa happea jonkin verran ennen käyttöä, kun se oli valmisteltu ennen sessiota. Ehkä pitäisi kokeilla uudelleen tuoreemmalla yksilöllä tai kokeilla tuota homekikkaa.

Oletteko huomanneet ajan tai liukkarin (tms) vaikuttaneen inkiväärikokemuksiinne?

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #18 : 04.04.2012, 16:06 »
kokeilla tuota homekikkaa.

En suosittelisi, koska homeisten kasvien myrkyt eivät tee yleensä hyvää limakalvoille eikä homemyrkkyä saa pois vain raaputtamalla näkyvää hometta pois.

narri

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #19 : 04.04.2012, 16:37 »
En tiedä vähentääkö öljy tai liukkari sen vaikutusta, mutta ainakaan mulla ei inkivääri tuntunut miltään muulta kuin epämukavalta sen kuhmuraisuuden vuoksi... Toisaalta se pala ehti ottaa happea jonkin verran ennen käyttöä, kun se oli valmisteltu ennen sessiota. Ehkä pitäisi kokeilla uudelleen tuoreemmalla yksilöllä tai kokeilla tuota homekikkaa.

Liukkari ja öljy melko varmasti neutralisoivat mahdollista kihelmöintiä. Ihan mututuntumalla väittäisin näin. Ainakin silikonipohjainen öljy tekee suojaavan kalvon iholle ja öljypohjainen käyttäytynee samankaltaisesti.
Kuten aiemminkin keskustelussa on mainittu, inkivääreissä on isoja eroja polttavuuden suhteen riippuen tuoreudesta. Mitä vanhempi ja kuivempi - sitä 'mauttomampi'. Mikäli inkivääripala on ehtinyt jo kuivahtaa ilmassa, olisi varmaan pitänyt vähän rikkoa sitä pintaa jotta inkiväärin neste pääsisi esiin.
Ilmeisesti siinäkin on suuria henkilökohtaisiakin eroja mikä tuntuu ja mikä ei.

Omaan korvaan tuo homehduttaminen kuulostaa erittäin epäilyttävältä. Kuten muutkin tässä ovat sanoneet niin homerihmastot ovat kaikkealla muuallakin, kuin vain siinä pinnassa joka näkyy ja joka rapsutetaan pois. (Homesienien, kuten muidenkin sienien, pääasiallinen elämänvaihe ja olomuoto ovat ne rihmastot, jotka kulkeutuvat erittäinkin syvällä. Se minkä ihmissilmä näkee pinnalla, on vain pieni osa sienestä). On myös erittäin arpapeliä mikä hometyyppi sattuu juuri itsellä olevaan kasvikseen muhiutumaan. Se voi olla jotain täysin vaaratonta, se voi olla jotain joka ärsyttää tai allergisoi - tai huonolla tuurilla juuri sinun vihannekseesi pesityykin se vaarallinen hometyyppi. Etukäteen ei voi tietää, eikä ulkonäöstäkään, jollei ole asiantuntija. Tällä en tarkoita kinkyasiantuntijaa vaan sellaista jolla on biologiasta, mikrobiologiasta tai vastaavasta kokemusta. Täytyy myös muistaa että siinä vaiheessa kun sienihometta alkaa kasvamaan kasviksessa, siihen todennäköisesti saattavat intoutua erilaiset bakteeritkin mellastamaan (jollei sienikasvusto eritä solumyrkkyjä jotka tappavat kilpailevat eliöt - homesienille hyvin tyypillistä. Sieltähän ne antibiootitkin on löydetty, homesienistä.)
No joo, menee ehkä vähän liialliseksi kauhuskenaarioiden esittämiseksi, periaatteessa koko ympäristö on pullollaan erilaisia mikrobeja ja niiden liiallinen vältteleminenkin on pahasta. Mutta mikäli tunkee jotain homeista limakalvoilleen, on ihan hyvä tietää mitä mahdollisia riskejä siinä on. Pelkällä pintaa rapsuttamalla kun niitä kaikkia rihmastoja ei voi saada pois.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2012, 17:04 kirjoittanut narri »

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #20 : 05.04.2012, 18:10 »
Inkiväärin tunkeminen perseeseen oli vähän pettymys kun odotti jotakin tulisempaa kokemusta. Ei se nyt huonokaan aistimus ole, lämmittäähän se kivasti.
Sopivan tulinen chili sitävastoin pistää itkemään.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #21 : 14.02.2017, 23:31 »
Onpas kivaa kun hakusanalla löytyi tällainenkin vanha topik.  Nostetaanpa! Onko baarin subien ja masojen pepuista leyhähdellyt aromikkaan itämaisia ja suorastaan herkullisia tuoksuja? Haluaisin mielelläni kuulla aiheesta tuoreita kokemuksia.

momoi36

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #22 : 15.02.2017, 09:33 »
Jep rankkuihin saattaa sisältyä figging  ja on se vaan perseestä.. eikäkö sietämätöntä.. 5min pystyy pitämään ja tuntuu vielä pari tuntia jälkeenpäinki.

MariaAndromeda

Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #23 : 15.02.2017, 10:51 »
On kokemusta, on kivaa ;D Inkivääri yhdistettynä kunnon piiskaukseen on tosin vielä kokematta, se luultavasti antaa kivat sävärit ::)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #24 : 15.02.2017, 11:33 »
On kokemusta, on kivaa ;D Inkivääri yhdistettynä kunnon piiskaukseen on tosin vielä kokematta, se luultavasti antaa kivat sävärit ::)
Tämä kuulostaa erityisen kiehtovalta! Luin että piiskaus tehostaa polttelua.  Oi jospa joskus pääsis tarjoilemaan tällaista.  8)

Nvriih

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #25 : 15.02.2017, 15:15 »
Oon aika varma, että kun tämä nyt tänne etusivulle nousi niin jompikumpi noista mun miehistä idean poimii. Kerron kokemuksista sitten kun koettu on. :D

MeMo

Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #26 : 15.02.2017, 15:35 »
Oon aika varma, että kun tämä nyt tänne etusivulle nousi niin jompikumpi noista mun miehistä idean poimii. Kerron kokemuksista sitten kun koettu on. :D

Muistakaa poimia valmiiksi sopivan mallinen, jonka voi sitten veitsellä muotoilla kivaksi. Plus enema hoito perään, kun sitä on tarpeeksi kiltisti pyydetty  ::)

momoi36

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #27 : 15.02.2017, 16:44 »
Oon aika varma, että kun tämä nyt tänne etusivulle nousi niin jompikumpi noista mun miehistä idean poimii. Kerron kokemuksista sitten kun koettu on. :D

Muistakaa poimia valmiiksi sopivan mallinen, jonka voi sitten veitsellä muotoilla kivaksi. Plus enema hoito perään, kun sitä on tarpeeksi kiltisti pyydetty  ::)

Eikös se enema olis parempi ensin.. :D

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #28 : 15.02.2017, 18:35 »
Kokeilin kerran kaverin suosittelemana "kihelmöi kivasti" -> en tykännyt. Sattui aivan liikaa ja tunne kesti pitkään, eikä peseminen tai mikään saanut kirvelyä pois. Auuu. Sopinee masokisteille tai jos ei ole erityisen herkkä, mut mun hipiälle liian vahva :D Toki joskus voisi vielä uskaltautua kokeilemaan kiihottuneessa tilassa varovasti. Kiihottuneena pidän kivusta sopivissa rajoissa, mut inkivääri voi silti olla liikaa vaginaan. Valkosipulia vois kokeilla.

Muutoin kyllä pidän inkivääristä ja valkosipulista, suun kautta nautittuna. Mut liian tulisia ruokia en tykkää syödä, sopivasti tulinen ok. Ihmisillä on erilaisia kipukynnyksiä ja sietokykyjä.

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Blogia inkivääristä ja sen käytöstä (englanti)
« Vastaus #29 : 15.02.2017, 22:59 »
Inkiväärit pyllyyn on koettu. Olisi kiva järjestää kisa, kuka pystyy pitämään sitä pisimpään ja voittaja VAIN JA AINOASTAAN saa helpottavaa pyllyynsä.  >:D I'm gonna win!
Sinänsä se, että inkivääri pyllyssä ja muunlaista nautintoa saadessa on aivan mahtava tunne. Ja kinkyväärin vaihtuminen kikiin..  :love: :love: :love: ::) ::) ::)
Kyllä siitä keksii itselleen myös rankkumuotojakin, mutta empä kerro tässä, ettei kukaan ota ajatuksia :P