Kirjoittaja Aihe: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)  (Luettu 8079 kertaa)

Nenne

  • Vieras
Lainaus
Glori: Ehkäpä Help Wanted! ketjun voisi perustaa osaaja-ketjun lisäksi.


Tässä eka wanted  8)

Wanted: voisiko joku kirjanpitäjä ilmoittautua mulle henk. koht. yksärillä ellei halua tässä paljastua, olisi duunia tiedossa.

Smooth

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #1 : 24.10.2011, 09:45 »
Löytyykö kirjanpitotaitoisia pervoja? Ei tarvi ihan valtuutettu olla :)

Nenne

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #2 : 24.10.2011, 11:52 »
Löytyykö kirjanpitotaitoisia pervoja? Ei tarvi ihan valtuutettu olla :)


Sain omaan kirjanpitäjä-wanted etsintääni vastauksen, laitan ko henkilölle viestin onko havainnut Smoothin(kin) tarpeet  8)

Smooth

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #3 : 24.10.2011, 14:12 »
Löytyykö kirjanpitotaitoisia pervoja? Ei tarvi ihan valtuutettu olla :)


Sain omaan kirjanpitäjä-wanted etsintääni vastauksen, laitan ko henkilölle viestin onko havainnut Smoothin(kin) tarpeet  8)

Kiitos Nenne :). Ne ovat enemmän Baarin tarpeet kun Smoothin...

minni.sub

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #4 : 24.10.2011, 22:31 »
Osaisiko joku nikkaroida puusta sellaisen noin 22-25 asteen kulmassa olevan laudan, jolla seisten voi venyttää pohkeita? Lisäksi pitäisi tietää ilman tarkempia selvityksiä, mitä olen hakemassa, kun en tämän tarkemmin asiaa kuitenkaan osaa esittää. Mikään taideteos ei hökötyksen tarvitse olla, kunhan täyttää tarkoituksensa ja on kestävä.

Jos joku pääkaupunkiseudulla asusteleva osaa ja ehtisi tällaisen väsätä, niin hintapyynnön voisi lähettää yksityisviestillä.


Pip

Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #5 : 25.10.2011, 00:08 »
Osaisiko joku nikkaroida puusta sellaisen noin 22-25 asteen kulmassa olevan laudan, jolla seisten voi venyttää pohkeita? Lisäksi pitäisi tietää ilman tarkempia selvityksiä, mitä olen hakemassa, kun en tämän tarkemmin asiaa kuitenkaan osaa esittää. Mikään taideteos ei hökötyksen tarvitse olla, kunhan täyttää tarkoituksensa ja on kestävä.

Jos joku pääkaupunkiseudulla asusteleva osaa ja ehtisi tällaisen väsätä, niin hintapyynnön voisi lähettää yksityisviestillä.
Tuollaisen rakentamisen ei luulisi olevan hankalaa, mikäli on sopivat välineet ja materiaalit. Voin kysellä niistä kaveripiiristäni. Ja ei, hinta ei tässä tapauksessä ole mitään, mikäli asiassa ei olla jäniksen selässä (tällä kertaa kyseessä on ilmainen lounas).

minni.sub

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #6 : 25.10.2011, 08:38 »
Osaisiko joku nikkaroida puusta sellaisen noin 22-25 asteen kulmassa olevan laudan, jolla seisten voi venyttää pohkeita? Lisäksi pitäisi tietää ilman tarkempia selvityksiä, mitä olen hakemassa, kun en tämän tarkemmin asiaa kuitenkaan osaa esittää. Mikään taideteos ei hökötyksen tarvitse olla, kunhan täyttää tarkoituksensa ja on kestävä.

Jos joku pääkaupunkiseudulla asusteleva osaa ja ehtisi tällaisen väsätä, niin hintapyynnön voisi lähettää yksityisviestillä.
Tuollaisen rakentamisen ei luulisi olevan hankalaa, mikäli on sopivat välineet ja materiaalit. Voin kysellä niistä kaveripiiristäni. Ja ei, hinta ei tässä tapauksessä ole mitään, mikäli asiassa ei olla jäniksen selässä (tällä kertaa kyseessä on ilmainen lounas).



Vau! Kiitos Pip. Mikään kiire asialla ei ole. Olen jo pitkään haaveillut tuollaisesta, joten varmasti maltan vielä hetken odotella.

Loppu meneekin sitten OT, mutta jälleen kerran huomaan olevani siinä onnellisessa asemassa, että olen näissä piireissä tavannut vain ystävällisiä, mukavia ja auttavaisia ihmisiä. Ihan sitä exää myöden ;)

DeFeis

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #7 : 06.02.2012, 13:15 »
Hola!

Tarttisin lukkoseppää, jos moisia jostain löytyy. Saa myös suositella pääkaupunkiseudulta edukasta liikettä.

Turvalukolle olisi tarve. Sellainen näemmä maksaa kolmisenkymmentä euroa... ei se paha, mutta asennus onkin jo yli huntin, jonka kohdalla lompakkoni saa kuolinkouristuksia.

KidBionic

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 93
  • Member of DNGN
  • Galleria
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #8 : 06.02.2012, 17:20 »
Hola!

Tarttisin lukkoseppää, jos moisia jostain löytyy. Saa myös suositella pääkaupunkiseudulta edukasta liikettä.

Turvalukolle olisi tarve. Sellainen näemmä maksaa kolmisenkymmentä euroa... ei se paha, mutta asennus onkin jo yli huntin, jonka kohdalla lompakkoni saa kuolinkouristuksia.

Ihmettelen syvästi mistä löydät ihan oikeaksi turvalukoksi (oikea termi tosin varmuuslukko) luokitellun lukon tuohon kolmen kympin hintaan... Edullisin lukkoliikkeiden asentama Boda 429 on halvimmillaan ollut mielestäni rautakaupoissa noin 80-90e hintainen (rautakaupoissa myytävä malli on numerolla 428, mutta murtoluokitus on sama).

Yleensä virallinen listahinta on jotain päälle satasen ja useimmat liikkeet myyvät sitä asennettuna noin 160-170e hintaan, sillä asennukseen menee kokeneeltakin ammattilaiselta reilu puoli tuntia plus matkat ja muut.

Nyttemmin kyseisen mallin valmistus on vieläpä lopetettu ja tilalle on tullut Bodaguard SL905, joka on parisen kymppiä arvokkaampi. Eli Boda 428/429 on saatavilla vain joistakin liikkeissä, missä sitä on vielä jäänyt hyllyn perukoille.

Virallisten abloy-valtuutettujen lukkoliikkeiden hinnoissa ei juurikaan ole tuolla osalla hintaeroja, koska menee tuolla yhden tunnin veloituksella periaatteessa jo aika nahkoineen. Ainoat, jotka tiedän, että myyvät asennettuna johonkin satasen korville, ovat ovelta ovelle kiertävät kaupustelijat. Itse en kyllä ostaisi tuollaiselta myyntimieheltä varmuuslukkoa...

Edittinä vielä... Jos asialla ei ole hirveä kiire ja saat oikean ja toimivan lukon noin edullisesti jostain niin voin tulla asentamaan sen kahvipalkalla, kun joskus kuitenkin liikun helsingissä/lähettyvillä. Mihinkään kiinankopiolukkoon en mielelläni koske, koska sitten kun ne hajoaa, ni yleensä syytetään ensimmäisenä asentajaa  ;D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #9 : 06.02.2012, 17:34 »
Tuli mieleen että eiköhän "tee se itse" mies,kun porankone+teräsarja löytyy tommosen

pykää vartissa puheineen paikalleen,ehkä laatu ei ole ammattilaistasoa mutta ei hintakaan sitä satasta.

Queena

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #10 : 06.02.2012, 17:37 »
Tuli mieleen että eiköhän "tee se itse" mies,kun porankone+teräsarja löytyy tommosen

pykää vartissa puheineen paikalleen,ehkä laatu ei ole ammattilaistasoa mutta ei hintakaan sitä satasta.

Hehe, voin jo kuvitella miten mukavaa on kun ovessa on huono laatuinen vähän sinne päin asennettu turvalukko. Samantien voi jättää koko lukon laittamatta.

KidBionic

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 93
  • Member of DNGN
  • Galleria
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #11 : 06.02.2012, 17:42 »
Kokeneena voin sanoo, et vartissa onnistuu vaan halkaseen koko oven  :D

Noissa tuota telkitoleranssia ei oo ku noin 2mm, eli jos menee vähän vinoon tai sivuun, ni ei lukkiudu/aukea kunnolla tai ollenkaan.

Ei toki mahdoton asennus tee-se-itse miehelle, mutta kannattaa varata aikaa ja tarkkuutta, sekä seuraavat työkalut ettei mene ihan kikkailuks (ainakaan tuon yleisimmän bodan lukon kanssa):

- 20mm oksapora (pituus vähintään 120mm)
- 40mm reikäsaha
- terävä taltta (20-30mm)

Ja sitten ruuvaus yms työkalut oman maun mukaan...

LadyMask

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #12 : 11.12.2012, 11:39 »
:) Kuulutetaan hatuntekijöitä ![
En itse juuri nyt mitään erikoista hattua tarvitse,
mutta onko täällä ?

Itsellä on ns. puupää (ei minun pääni), joka on Bulevardilla asuneen
puusepän (50-luku) puinen hattuteline, jossa voi muokata hattuja ja
miksei peruukkejakin.
Ajautui minulle, mutta en tee sillä mitään.

Halukas tarvitseva saa sen ilmaiseksi hakemalla/postikulut maksaa itse.
Painaa noin 1 kilon.
Kuvattu on, eli kuvan saa, jos kiinnostusta asiaan.

Kysymykset yksärillä.

Huge Bastard

  • Vieras
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #13 : 12.12.2012, 22:21 »
Hakusessa hovi-

-ompelija (yleisesti vaatteiden valmistus, korjaus ja modifiointi)
-nahkuri (liittyen osittain edelliseen)
-puuseppä
-metalliseppä

Osaajat, heittäkää privaattiviesti, jos olette kiinnostuneita.

Jos postasin väärään kohtaan niin admin huomauttanee siitä.

Rivopunkkari

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 96
  • Diagnoosi: Keskivaikea puremishäiriö.
  • Galleria
Vs: Help Wanted! (Osaatko sinä-ketjun sisarketju)
« Vastaus #14 : 13.12.2012, 14:25 »
Tarvittais joku vaihtamaan Volvoon pakoputkisto. Asialla ei oo hirmuinen kiirus ja maksukin hoituu ihan rahana. Yksärillä viestiä, jos PK-seudulta löytyis asiansa osaava korjaaja.