Kirjoittaja Aihe: Friends with benefits-suhteet  (Luettu 47920 kertaa)

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #105 : 24.08.2022, 09:56 »
fwb-suhteessa ei välttämättä tarvitse olla poly,mutta se piilomustasukkaisuus tuhoaa joskus myös tämäntasoisen suhteen..
niin katkeraa kun se ehkä onkin niin taatakseen ystävälleen kotirauhan on joskus aiheellista katkaista se fwb-suhde..

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #106 : 25.08.2022, 20:24 »
Itselle toimiva fwb-suhde oli eksän kanssa periaatteella "jos molemmat on sinkkuja niin ei tartte etsiä satunnaista seksiä". Ne tunteet oli käsitelty jo aiemmin, seksi toimi edelleen.

Ei tosin kestänyt hirmuisen kauan, mä en oikein ole koskaan viihtynyt vapailla markkinoilla kauaa.

Introvertti_seikkailija

  • Vieras
Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #107 : 08.02.2023, 20:18 »
Tällainen on kokemukseni myrkyllisestä "fwb"-suhteesta 20 vuoden ikäerolla. https://luntaonsuomessa.blogspot.com/
« Viimeksi muokattu: 09.02.2023, 07:44 kirjoittanut Viby »

JohnnyBoy88

Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #108 : 10.02.2023, 17:04 »
Mä kaipaisin kyllä kovasti tällaista seuraa.
Hei sinä nainen jolla liikkuu paljon päässä!

FFFetish

Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #109 : 27.03.2023, 16:08 »
Omalla kohdallani fwb-suhteilu ei ole liittynyt tai ei liity villeihin poikamiesvuosiin kaupunkiseudulla. On lähinnä plan b, jos kiinnostavan naisen kanssa ei elämän realiteetit anna molemmilla periksi muuten kuin kevyemmän tapailun merkeissä.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #110 : 27.03.2023, 16:59 »
Omasta ja ainoasta FWB suhteesta on jo aikaa, hauskaa oli niin kauan kun se kesti. Toinen osapuoli vaan luuli ruohon olevan paremman makuista muualla ja olis ollut tulossa häntä koipien välissä takaisin. Osaan olla itseni kanssa paras ystävä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1024
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #111 : 09.04.2023, 08:46 »
Aiemmin en juurikaan välittänyt fwb kuvioista mutta existä on niitä useempi kertynyt, helppoa ja vaivatonta kun tietää mistä toinen tykkää ja molemmat rakastaa toista  :love:
Helppoa se toki on vuosia vanhojen vakkaripanojen kanssakin vaikkei kumpaakaan kiinnosta mikään muu toisessa kuin seksi, kummia hommia noi keskinäiset kemiat eri ihmisten kanssa 😄
Eilinen leikkikaveri sattui mainitteen että mun piti panna sitä vain kesä 2015  :love:
Tärkeintä on antaa toisen lähteä sovussa fwb suhteesta niin se voi jatkua toiste.

kuunlilja

  • Vieras
Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #112 : 09.04.2023, 13:35 »
Oon miettinyt että tämä vois olla itsellekin se toimivin vaihtoehto sitten kuitenkin.
Sen merkityksellisen ja pysyvän sessiosuhteen sijaan..

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #113 : 11.04.2023, 16:21 »
Ei ole kokemusta fwb-suhteista, mutta suht uutena juttuna puolisoni kanssa friend couples with benefits. Rentoa, mukavaa, hyvää seuraa, ja tehdään samoja juttuja kuin tähänkin asti hyvien ystäväpariskuntien kanssa, sillä erotuksella, että nyt mukana on … benefits eli kimppailua nelistään.

piiskaanjapuren

Vs: Friends with benefits-suhteet
« Vastaus #114 : 04.05.2023, 12:45 »
Hyvin toimii itselläni. Polyys helpottaa, koska yhdeltä ihmiseltä ei tarvitse saada ihan kaikkea, eikä tarvitse olla kaikkea kenellekään.

Olen lähtökohtaisesti rakentanut kaikki romanttis-seksuaaliset kuviot siltä pohjalta, että ihminen on
myös ystävämateriaalia. Se on osoittautunut hyväksi valinnaksi.