Kirjoittaja Aihe: Seksiobjektina  (Luettu 16578 kertaa)

Kahvimarkka

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #30 : 22.12.2011, 13:42 »
Välillä joo. Ja on sitä tapahtunut, että mies on jonkin aikaa liehitellyt ja ei ole mitään kiirettä pitänyt makuukamarin puolelle, mutta sitten sänkyyn pääsyn jälkeen ei tyypistä enään kuulu mitään useaan viikkoon ja sitten yhdeydenotto on tekstiviesti "Pannaanko joskus?".

Mutta sitten subina tuo on heti bondagen jälkeen kiihottavin juttu mitä tiedän. :love:

Mullekin subina ns. "seksiobjektiutta kohti luisuminen" oli ensin luontoani imartelevaa, mutta loppuviimeksi alkoi tuntua rikkinäiseltä kun ihminen johon on (ollut?) rakastunut alkoi painottua seksiin niiden alkuaikojen muuten vain yhteisesti jaettujen hetkien sijaan. Aloin miettiä, että olisiko pitänyt pihdata pidempään/enemmän ennen/jälkeen sänkyyn menemisen, pitäisikö olla vaativampi omien toivomustensa suhteen vai sanoutua irti seksistä jne. Seksiobjektina ollessa saan kiksit siitä, kun tajuan että tuo toinen saa näin suuren nautinnon minusta ja minun ruumiistani eli miellyttämisenhaluhan se siellä :D En ole kuitenkaan ihan päässyt yli tuosta emotionaalisesta puolesta, ja ehkä siinä sitten menee mun rajani että haluan kuitenkin jollain tavalla tulla palkituksi seksistä tai muista subin palveluksista.

SubGirl

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #31 : 26.12.2011, 15:06 »
Mä olen aina ihan alusta asti suorastaan rakastanut seksiobjektina oloa. Siis jo ennenkuin tutustuin koko bdsm:ään varsinaisesti, nautiskelin yksinäni ajatuksesta. Vieraalle ihmiselle seksiobjektina olemista en ole kuitenkaan vielä koskaan kokenut. Ajatuksena hyvin kiihottavaa, mutta toteutuksesta en ole aivan varma miltä se tuntuisi... Eipä siinä, haluan kyllä ehdottomasti kokea senkin joku päivä Masterini valvoessa tilannetta. 

Jacinta

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #32 : 28.02.2016, 13:02 »

Tuntuuko sinusta koskaan, että olet seksiobjekti, turhauttaako se sinua? Voiko tuntua siltä, että "tuo mies/nainen ei halua minusta muuta kun kyrpää/pildea ja minä haluaisin ehkä vaan juoda kupposet kahvia ja turista inhimmillisä. Ja ehkä seksi ei ole poissuljettu, jos molemmista siltä tuntuu".


Oi kyllä ja se turhauttaa myös varsinkin jos nämä ihmiset ei itseä sen vähempää voisi kiinnostaa. Mikseivät ihmiset voi vain turista toisilleen ja olla normaalisti (ja katsoa mihin asiat kulkevat jos nyt edes kulkevat, katsos kun ei voi tietää)? Miksi pitää kasata paineita toisen niskaan, että tässä pitää nyt saada jotakin? (tämä on iljettävää varsinkin silloin, kun on tunteita jotakin kohtaan ja se toinen vaan tahtoo ottaa susta hyödyn irti  :'( )

Baareissa en voi sietää apinamaista kilpailua paritteluseurasta, koska A) ei kiinnosta ja B) olen paljon syvällisempi ihminen. Minulla ei ole niin huono itsetunto, ettäkö kaipaisin toisten tappelevan minusta eikä edes niin kehuttavasta syystä. Mulla on halu kuulua vain yhdelle ihmiselle ja hänen huomionsa riittänee minulle. Kun lähden baareihin yksin niin sille on syynsä, tahdon olla yksin. Menen tanssimaan, yksin. Koska pidän siitä.  8) Olen laittaitunut, ITSELLENI. Uskokaa vaan poijjes. Ja niin, minä en ala rajoittamaan pukeutumistani tai mitään muutakaan siksi, että minut jätettäisiin rauhaan. Minut tulee jättää rauhaan olin pukeutunut ihan miten vain tai vaikka olisin alasti.

Periaatteessa ymmärrän kyllä nuo iskuyritykset ja se on OK niin kauan kun ollaan kohteliaita vaikka olen saanut myös päin naamaa kuulla vaikka ja mitä.  :P

Se, miten olen parisuhteessa on asia erikseen. Nautin kyllä siitä, että kumppani saa minusta kiksejä ja minulle on hyvin tärkeää että hän pitää minua myös fyysisesti viehättävänä tosin toisinaan en koe olevani sellaisen arvoinen.  :-\ Mutta pitää olla järkeäkin päässä. Siis niin, että on myös aitoja tunteita fyysisyyden pohjaksi. Syvyyttä. Sitä että rakastetaan, vaikka ulkokuori rapisisikin, koska minulle ainakin, se henkinen puoli on loppupeleissä kaikkein viehättävin. Se mitä se toinen on, sisältä. Sielu.  :-* Mun lempisitaatti erään artistin kappaleesta: "Baby you never grow old in my eyes, with your golden grill, true love never dies". Totta, ainakin omalle kohdalleni.  ::)