Kirjoittaja Aihe: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä  (Luettu 22329 kertaa)

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #60 : 18.03.2016, 13:21 »
Jos D droppaa sessiossa tai sen jälkeen, siihen on aina syynä subin toiminta tavalla tai toisella.

Kuulostaa mielenkiintoiselta. En ole tällaisiin subeihin itse törmännytkään.

Millä tavalla tämä näkyy käytännössä?

Epäkypsät D:t toki pystyvät samaan hyvin helposti. En tarkoita kokematonta D:tä vaan sellaista joka käyttäytyy subiaan kohtaan kusipäisesti aiheuttamalla tarkoituksella tai vain väliinpitämättömyydellään dropit. Olen tällaisiin ihmisiin joskus valitettavasti törmännyt. Vastaavasti käyttäytyvistä subeista en ole kuullut, mutta varmaan heitäkin toki on, koska jotkut ihmiset vaan ovat toisia ihmisiä kohtaan väliinpitämättömiä. 

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #61 : 18.03.2016, 13:35 »
Miten dropitetaan D? Ja tottahan toki syy on aina subissa. Subien syytä on myös Sipilän hallitus, nälänhätä, ilmaston muutos, ebola, HIV, Donald Trump, jne.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #62 : 18.03.2016, 13:41 »

Epäkypsät D:t toki pystyvät samaan hyvin helposti. En tarkoita kokematonta D:tä vaan sellaista joka käyttäytyy subiaan kohtaan kusipäisesti aiheuttamalla tarkoituksella tai vain väliinpitämättömyydellään dropit. Olen tällaisiin ihmisiin joskus valitettavasti törmännyt.

Droppi on toki myös yksi tapa aiheuttaa 'kipua', henkistä sellaista. Osaavakin D saattaa sitä käyttää ihan vain sen vuoksi.

IKRM

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #63 : 18.03.2016, 14:04 »
Miten dropitetaan D? Ja tottahan toki syy on aina subissa. Subien syytä on myös Sipilän hallitus, nälänhätä, ilmaston muutos, ebola, HIV, Donald Trump, jne.

 ;D Joillakin on vaan pakko syyttää subeja kaikesta.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #64 : 18.03.2016, 14:19 »
Ja tottahan toki syy on aina subissa.

No, kenen syy se sitten on jos ei subin?

Yhteiskunnan?

IKRM

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #65 : 18.03.2016, 15:22 »
Ja tottahan toki syy on aina subissa.
No, kenen syy se sitten on jos ei subin?

Pitääkö sille löytää syy tai syyllinen? Minusta jotenkin hassu ajutus.

Itse olen dropannut selkeästi ainakin kolme kertaa. Kerran tuli itse vietyä sessio pidemmällä kuin olisi kannattanut, mutta siitäkin selvittiin keskustelemalla. Kerran olen itse sanonut "Punainen" ja kerran vaan yksi tapaus meni vahvasti tunteisiin. Mutta ei minulla tulisi mielenkään pohtia että kenen vika. Tavallaan toivoisin jopa droppaavani enemmän, sillä silloin on kosketettu johonkin syvimpään.

Yst. Terv.
Karwis

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #66 : 18.03.2016, 15:29 »
Jep...Tulee hiukka outo olo ku lukee tätä ketjua...eikö jokainen aikuinen ihminen vastaa itse omista tunteistaan, samoin suhteista joissa on....miten hemmetissä kenenkään tarvitsee edes "ottaa vastaan" kenenkään toisen tunteita. Oon varmaan jotenkin käsittänyt väärin mutta kun mun mielestä aikuiset ihmiset voi jakaa kokemuksiaan, ja tunteitaan, mutta ei niistä vastuussa ole kukaan toinen ihminen siltikään. Lapset on sitten eri asia vielä kun eivät ole oppineet, eivätkä ole riittävän kypsiä, kantamaan omia tunteitaan. Ehkä olen liian tasa-arvoinen ja jo lähtökohtaisesti sitä mieltä että aikuisten välisissä suhteissa kanssa ollaan aikuisia, niin, ja itsenäisiä.
Tottakai voi purkaa sessiota ja jos tuntuu että siinä on tapahtunut jotain droppaamiseen liittyvää erityistä niin selvitellä asiaa, jos molemmat/kaikki ovat halukkaita. Mutta muuten sellainen tunteiden penkominen ei välttämättä ole aina niin tarpeellista. Ainakaan minun mielestäni. Kun eikö ne nyt kuulu aika oleellisena osana asiaan.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #67 : 19.03.2016, 09:33 »
Pitääkö sille löytää syy tai syyllinen? Minusta jotenkin hassu ajutus.

Jos sen syytä ja syyllistä ei tiedä, asialle ei voi tehdä yhtään mitään.

Itselläni on aina tapana analysoida asiat, etsiä ratkaisua eikä jäädä kellumaan kohtalon armoille.

IKRM
« Viimeksi muokattu: 19.03.2016, 09:58 kirjoittanut IKRM »

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #68 : 19.03.2016, 09:37 »

oho

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #69 : 19.03.2016, 13:06 »
Pitääkö sille löytää syy tai syyllinen? Minusta jotenkin hassu ajutus.

Jos sen syytä ja syyllistä ei tiedä, asialle ei voi tehdä yhtään mitään.

Itselläni on aina tapana analysoida asiat, etsiä ratkaisua eikä jäädä kellonajan kohtalon armoille.

IKRM

Jos haluat asialle jotain tehdä, niin kuvittelisin että joko et halua että d-drop tapahtuu jatkossa tai haluat sitä lisää. Kumpikaan on kyseessä tässä tapauksessa.

Yst. Terv.
Karwis

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #70 : 19.03.2016, 15:41 »
hmmm.. Itselle ylipäätään ajattelevana oliona on tärkeää "olla tilanteiden herra".. ts. olla jyvällä mitä tahansa ympäristössä/elämässä tapahtuu - hallita syy-seuraus suhteita.. kaikenlainen tieto myöskin BDSM ssä valtaa. Itseasiassa D/s suhdetta ei voi mielestäni edes olla olemassa ellei D llä ole "tietoa".. jolle valtansa osin perustaa. "Tiedolla" suhdetta lopulta aina hallitaan.

Loc

  • Vieras
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #71 : 19.03.2016, 18:36 »
Mielenkiintoinen käsite. Mistä sen domdropin pitäisi iskeä? Pari kertaa on turvasanaa mun kanssa käytetty eikä se ole aiheuttanut minkäänlaisia droppeja. Selviö jos kipu menee yli rajan niin siitä pitää sanoa. Tms hankalammin määriteltävän rajan ylitys. Puhumalla aina selvinnyt homman nimi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #72 : 19.03.2016, 19:19 »
Se "punanen" on sitä mitä haetaan  :o
Vai mitä vittua nyt taas ?  ;D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #73 : 19.03.2016, 20:07 »
Minusta on aika tolkutonta syyttää yhtään ketään yhtään kenenkään dropista. Droppi tulee jos tulee. Siihen vaikuttaa fyysiset ja psyykkiset olotilat. Se ei ole kenenkään syy, enkä usko että kukaan pystyy "dropittamaan" ketään.

Ja se punaisen pelko... En ymmärrä, miksi jotkut D:t pelkää turvasanaa, sitä että subi sen joutuu sessiossa sanomaan. Minusta D, joka osaa ottaa turvasanan vastaan, eikä aloita kauheaa draamailua sen jälkeen, on täysjärkinen ja vastuunsa vakavasti ottava D.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Kun paha olo tuntuu ylitsepääsemättömältä
« Vastaus #74 : 19.03.2016, 21:21 »
Täysin samaa mieltä kuin Ms.M