Kirjoittaja Aihe: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??  (Luettu 15792 kertaa)

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 102
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Se mitä olen lukenut täällä, niin pääasiallisesti on hyvin syvää podintaa. Mikä tietenkin on hyvä juttu. Mutta harrastaako kukaan tätä huumorin pilke silmäkulmassa??? Varmasti ainakin hauskoja kommelluksia on pakko olla sattunut.... Olisi hauska kuulla myös niistä.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #1 : 14.04.2016, 18:58 »
Kyllä pervoilu on vakava asia.

tiikki

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #2 : 14.04.2016, 19:04 »
Elämä on liian vakava asia otettavaksi tosissaan.

balthazar

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #3 : 14.04.2016, 19:04 »
Näin on, jos se on hauskaa, teet varmasti jotakin väärin ;D

Loc

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #4 : 14.04.2016, 19:07 »
Ihan hauska kysymys. Saanko hymyillä vai onko sekin vihateko?

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 102
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #5 : 14.04.2016, 19:08 »
Elämä on liian vakava asia otettavaksi tosissaan.
Peukku tälle!!!

Jake

Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #6 : 14.04.2016, 19:19 »
Mä tajusin nopeesti, että turhaa. Täällä on keksitty the Totuus.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #7 : 14.04.2016, 19:24 »
"Elämä on aivan liian tärkeä asia, jotta sen voisi ottaa vakavasti." Oscar Wilde

Joo, en tosin näe mitään ristiriitaa siinä että ollaan syvällisiä ja humoristisia. Usein itseasiassa juurikin niin että se paras huumori on syvintä ja jopa sattuvinta. Pinnallisuus taas on tylsää ja tappavaa, ja vetää ihan tosissaan vakavaksi. Sitä kun on aina eniten ja helpoiten tarjolla.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #8 : 14.04.2016, 19:34 »
Siis jos hommaa ei tee hampaat irvessä ei se oo  kinkyä =)

tiikki

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #9 : 14.04.2016, 19:55 »
"Elämä on aivan liian tärkeä asia, jotta sen voisi ottaa vakavasti." Oscar Wilde

Joo, en tosin näe mitään ristiriitaa siinä että ollaan syvällisiä ja humoristisia. Usein itseasiassa juurikin niin että se paras huumori on syvintä ja jopa sattuvinta. Pinnallisuus taas on tylsää ja tappavaa, ja vetää ihan tosissaan vakavaksi. Sitä kun on aina eniten ja helpoiten tarjolla.

Olen miettinyt kauan sitä että mistä tuon olen pöllinyt teini-ikäisenä. En yhtään ihmettelisi vaikka olisin sen jostain lukenut ja sitten kopioinut :)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #10 : 14.04.2016, 20:04 »
Ainakaan fetisismistä ei selviä järjissään, ellei osaa ottaa asioita huumorilla. Mikä tahansa fetissisessio kun näyttäisi varmaan ulkopuolisen näkökulmasta tosi kummalliselta.  :))

Mitä kauemmin olen netin kinky-yhteisöissä liikkunut, sitä enemmän olen ollut samaa mieltä Encyclopedia Dramatican kinky-artikkelien kanssa. Aloittelijoiden mielestä artikkelit varmaan ovat hirveää epäsuvaitsevaista kiusantekoa. Mutta kuka tahansa joka on vuosikausia lukenut kinkysivustojen väittelyitä ja riitoja, huomaa että artikkelien kirjoittaja oikeasti tuntee aihepiirin. Niin inhorealistista (ja hauskaa) kinky-dokumentointia kun ei mistään muualta saa.  8)

https://encyclopediadramatica.se/BDSM
https://encyclopediadramatica.se/Fetish

https://encyclopediadramatica.se/Category:Sex

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #11 : 14.04.2016, 20:08 »
"Elämä on aivan liian tärkeä asia, jotta sen voisi ottaa vakavasti." Oscar Wilde

Joo, en tosin näe mitään ristiriitaa siinä että ollaan syvällisiä ja humoristisia. Usein itseasiassa juurikin niin että se paras huumori on syvintä ja jopa sattuvinta. Pinnallisuus taas on tylsää ja tappavaa, ja vetää ihan tosissaan vakavaksi. Sitä kun on aina eniten ja helpoiten tarjolla.

Olen miettinyt kauan sitä että mistä tuon olen pöllinyt teini-ikäisenä. En yhtään ihmettelisi vaikka olisin sen jostain lukenut ja sitten kopioinut :)

Juu, sattuu oleen yksi suosikeistani  :) (itelle ku jokunenkin on sanonut etten ota "mitään vakavasti")

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #12 : 14.04.2016, 21:21 »
Ei truumastereille saa nauraa, heidän maskuliinisuutensa kärsii.

Viridian

Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #13 : 14.04.2016, 21:29 »
Ei truumastereille saa nauraa, heidän maskuliinisuutensa kärsii.

Toisaalta joidenkin maskuliininen truuhun verrattuna vastakohtainen sieluntila vaatii saman vitsin toistelua kaiken aikaa?

Vir

ps. Ja itse asiaan: kaikkeen voi suhtautua huumorilla, ja jos pitää aloittaa aiheesta ketju, ei ole vielä löytänyt niitä lukemattomia tapoja, millä tämä "genre" ilmenee eri aikoina, eri paikoissa, eri ihmisillä, joista osaan kuuluu huumori, osaan ehkä ei tai se on eri väristä, ja osa menee niin kauas huumorista, että lähestyy sitä jo sen toiselta puolelta... onneksi asiaan voi perehtyä aloittelemalla ketjuja, ja sitten ei enää tarvitse kenenkään muunkaan ;)

ja muoks: tarkensin kommenttiani, ettei mene liiaksi huumorin puolelle hyvänen aika, ei täällä sentään olla ketään hauskuuttamassa

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #14 : 14.04.2016, 21:36 »
Ei truumastereille saa nauraa, heidän maskuliinisuutensa kärsii.

Toisaalta joidenkin maskuliinisuus vaatii saman vitsin toistelua kaiken aikaa?

Vir

Jotkut asiat on vaan äärettömän hauskoja. :P