Kirjoittaja Aihe: kotona sokerointi  (Luettu 4689 kertaa)

mimoosa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 843
  • TrueVanilla
  • Galleria
kotona sokerointi
« : 22.09.2011, 22:18 »
kas, en ainakaan löytänyt täältä karvan poistoa koskevaa keskustelua. Oli sitten enemmän tai vähemmän kinky, niin monella tästä on joku kokeilu tai mielipide..
Mutta siis, millasia kokemuksia kotona sokeroinnista? Ostin itse tota ihmettä kotikäyttöön ja onhan se aikamoista säätämistä. Tulos kosmetologillahan on mitä parahin, mutta mun oma lopputulos oli aika laikukas. Vois olla kätevämpää harjotella kaverin kanssa.
Jos olet joskus kokeillut häpy- tai kainalokarvojen vahaamista, niin ainakin tää on kivuttomampi (sanosin kivuton), lopputulokseltaan parempi, ympäristöystävällinen ja siisti keino. Voi olla että karvat oli liian pitkiä, eikä tarpeeks kärsivällisyyttä, mutta aion jatkaa harjoituksia. Vinkit ovat tervetulleita. 

Glori

  • Vieras
Vs: kotona sokerointi
« Vastaus #1 : 22.09.2011, 22:30 »
Täältä löytyy! Paljon hyviä vinkkejä - haluaisiko joku koostaa niistä artikkelin tapaisen?

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=159.0


mimoosa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 843
  • TrueVanilla
  • Galleria
Vs: kotona sokerointi
« Vastaus #2 : 22.09.2011, 22:50 »
kahlasin ja kahlasin, koska olin varma, että aihetta on käsitelty, mut en löytänyt. Artikkeli, kyl!

Queena

  • Vieras
Vs: kotona sokerointi
« Vastaus #3 : 22.09.2011, 23:01 »
kahlasin ja kahlasin, koska olin varma, että aihetta on käsitelty, mut en löytänyt. Artikkeli, kyl!

Tuolla on tollanen hauska hakutoiminto mitä voi käyttää myös.

mimoosa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 843
  • TrueVanilla
  • Galleria
Vs: kotona sokerointi
« Vastaus #4 : 22.09.2011, 23:09 »
Kah, ehämmä oo tajunnut tollasia hauskuuksia  :D. Kiitos.