Kirjoittaja Aihe: En olisi uskonut…4 lapsen yksinhuoltaja isä ja master ;)  (Luettu 2075 kertaa)

HaraFrs

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 34
  • Kinky, Switch, Fettari, Motoristi
  • Galleria
Oman elämän pohdintaa  C:-)

Ihmiset kasvavat ja oppivat koko elämän ajan. Käytös muuttuu, ajatukset muuttuu, kyllästytään joihinkin asioihin jne. Niin pääsi käymään myös minulle. Enkä ole siitä lainkaan pahoillani. Tällä hetkellä olen löytänyt itseni ja sen mitä haluan tehdä nyt.
14 vuotta sitten rakastuin tulisesti pitkään tyttöön. Elämä oli onnellista ja vanilijaseksiä oli paljon. Aina seksin tiimellyksessä tuli ajatuksia BDSM maailmasta. Niitä ajatuksia en koskaan tuonut julki kumppanille. Meille syntyi 4 lasta ja arki vei mennessään. Noin 6 vuotta sitten seksielämä alkoi hiipumaan. Seksiä ei ollut enää yhtä usein kuin ennen. Usein myös seksi meni ihan saman kaavan mukaan peiton alla pimeässä. Suhteen loppu vaiheessa keskusteliin BDSM asioista. Ostettiin muutama PVC asu ja esittelin jo aikaisemmin hankittuja tavaroita. Muutama kerta ehdittiin leikkiä ja keskusteltiin asioista, mutta yhtenä päivänä kaikki oli pakattu jätesäkkiin ja pois. Oikeastaan tässä kohdassa sitten kuppi kaatui lopullisesti ja päätin että minun elämään kuuluu BDSM aina ja ikuisesti elämän loppuun asti jossain muodossa. Erosimme 11 vuoden avioliiton jälkeen.

Aika pian eron jälkeen tutustuin mukavaan tyttöön joka näin jälkikäteen oli mukava suhde. Tämä oli vähän kuin laastarisuhde. Tässä suhteessa molemmat oli eronneita ja ensin alkuun vanilijaseksiä. Oikeastaan heti suhteen alkuvaiheessa aloimme keskustelemaan kumpi on kinkympi. Suhteessa tuli hyvinkin tutuksi aidon Magicwandin ja halppis Wandin ero.  Olin avioliitto aikana ostanut halppis Wandin ja se oli aitoon Wandiin nähden aika tehoton. Usein sidoin tytön kahleilla kiinni ja kiusasin wandillä lähes huippuun mutta en kuitenkaan. Oli ilo silmälle katsella kuinka toinen haluaa niin hel…sti mutta ei. Kutittelin, nipistelin, nuolin, imin, piiskasin rintoja…. ja lopuksi ajettiin wandillä huipulle ja huipun ohi niin että itku pääsi. Tässä vaiheessa irrotin tyttö kahleista ja annoin hyväilyitä ja suudelmia paljon. Joskus halusin toisin päin eli minua kiusattiin orgasmin partaalle ja mun oma tyttö teki sen pyynnöstä. No suhde kariutui minun keskeneräisiin asioihin eli avioeron jälkeiset sotkut eivät edenneet suuntaan tai toiseen.

Tämän suhteen jälkeen olen saanut kaikki avoerosta jääneet keskeneräiset asiat kuntoon. Yhteinen asunto saatiin myytyä, lasten huoltajuus ratkaistiin, yrityksen ositus onnistui. Kaikki kunnossa ja elämä voi jatkua normaalina eteenpäin. No tässä kävi kuitenkin, niin että lasten äiti ei halunnut lapsia ja antoi lapset minun huostaani. Tällä hetkellä olen 4 ihanan lapsen yksinhuoltaja isä ja vielä lisäksi yrittäjä. Nyt tähän kuvioon onki haasteellista löytää kumppani ja vielä joka on kinky. Omistan tällä hetkellä talon jossa on 350 m2 kolmessa eri kerroksessa. Haaveena on rakentaa lapsille omat huoneet yläkertaan, joita voi käyttää vierashuoneena sen jälkeen kun lapset ovat muuttaneet pois. Keskimmäiseen kerrokseen on suunnitteilla iso olohuone ja isännän makuuhuone pylvässängyllä. Alakertaan saunaosasto josta käynti ulos paljuun ja oma dungeon huone. Haave olisi saada houkuteltua Forssan/Kanta-Hämeen seudun kinkyjä yhteen ja tulevaisuudessa voisi pitää talossa bileitä. Haaveissa on hyvä elää. Tähän kuvioon kun löytäisi oman sub/switch naisen emännäksi taloon.

Olen hyvin viriili ihminen vaikka ikääkin on tullut. Haluan lähes päivittäin seksiä. Töissä ajatukset lennähtävät BDSM puolelle monta kertaa päivässä ja tietysti teltta nousee pystyyn. Pidän kaikenlaisesta pikku pervoilusta. latex, pvc ja gootti asuista, niin itsellä kuin kumppanilla. Punaiset tai vaaleat hiukset kääntävät pään.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Ja taas on pakko siteerata Juicea:

Kas elämä se kaikkein vaikeinta lie
 Sen kun hyvin teet se kaiken aikasi vie
 Jos nyt haluat täysillä päästellä
 Voit kenties elämäsi säästellä

Kuulosti hyvinkin tutulta. Onnea matkaan.  >:D