Kirjoittaja Aihe: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?  (Luettu 35717 kertaa)

Queena

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #30 : 23.08.2011, 21:33 »
Mistä ihmeestä nuo edellisen kirjoittajan mielipiteet taas kimposi...Hivenen likainen mielikuvitus :o Missä kohti Raipan kirjoituksessa neuvottiin harrastamaan seksiä lasten edessä???

Noh, sanotaan vaikka että jos olen ainoa ihminen, joka näkee tässä raipan kirjoituksessa jotain häiritsevää, myönnän erittäin mielelläni että minulla on erittäin likainen mielikuvitus. Sitten alan miettimään että siirrynkö oikeasti johonkin muualle keskustelemaan, vaikka sellaiseen paikkaan missä pienten lasten ja kumihuppuleikkien sekoittamista ei pidetä täysin normaalina toimintana.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #31 : 23.08.2011, 21:40 »
Lapsettomat ihmiset ovat aina parhaita asiantuntijoita lasten kasvattamisessa. Ehkä todella on parempi siirtyä muualle, ellei ymmärrä huumoria tai ymmärrä lukemaansa. 

Queena

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #32 : 23.08.2011, 21:54 »
Lapsettomat ihmiset ovat aina parhaita asiantuntijoita lasten kasvattamisessa. Ehkä todella on parempi siirtyä muualle, ellei ymmärrä huumoria tai ymmärrä lukemaansa.

Suositteleeko tellekin että seksikaupasta ostetut aikuisten välineet otetaan mukaan pienten lasten leikkeihin? Minulla tosiaan ei ole lapsia, yhtään en ole kasvattanut. Ja kun niitä lapsia toivottavasti joskus siunaantuu, en todellakaan aio kasvatusta hoitaa kumiasussa.

En tiedä missä huumori tässä oli, en ainakaan havainnut mitään humoristista sävyä. Mielestäni raipan kirjoituksesta ei edes tarvitse lukea rivien välistä, jotta saa saman käsityksen asiasta kuin minä sain.

submit

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #33 : 23.08.2011, 22:08 »
En minäkään niistä hupuista oikein innostunut tässä yhteydessä, mutta se pohjimmainen ajatus tuli kyllä selväksi: pikkutuhmailla kyllä voi lapsiperheessäkin lasten paikalla ollessa - esim. sanallisesti vihajaamalla - niin ettei pienet lapset ymmärrä mistä on kyse. Isommilla on jo kyllä tuntosarvet ja hoksottimet päällä, eikä paljon mikään jää huomaamatta. Olen sitä mieltä, että lapsia ei pidä altistaa näkemään aikuisten seksuaalista toimintaa tai kiihottumista. Pussailu ja hyvänäpitäminen (esim. halaaminen) taas on sellaista toimintaa,  jonka soisin jokaisen lapsen saavan nähdä vanhempiensa tekemänä :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #34 : 23.08.2011, 22:09 »
Submit jaksoi vääntää rautalangasta mallin :love:

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #35 : 23.08.2011, 22:10 »
Lapsettomat ihmiset ovat aina parhaita asiantuntijoita lasten kasvattamisessa. Ehkä todella on parempi siirtyä muualle, ellei ymmärrä huumoria tai ymmärrä lukemaansa.

Suositteleeko tellekin että seksikaupasta ostetut aikuisten välineet otetaan mukaan pienten lasten leikkeihin? Minulla tosiaan ei ole lapsia, yhtään en ole kasvattanut. Ja kun niitä lapsia toivottavasti joskus siunaantuu, en todellakaan aio kasvatusta hoitaa kumiasussa.

En tiedä missä huumori tässä oli, en ainakaan havainnut mitään humoristista sävyä. Mielestäni raipan kirjoituksesta ei edes tarvitse lukea rivien välistä, jotta saa saman käsityksen asiasta kuin minä sain.

Toinen lapseton ymmärsi lukemansa kuten Queena enkä huomannut huumoria vaan ihmettelin kovasti miten kumihuppuja voi harkita lasten leluiksi.

Sellainen perus-valta-asetelmajuttu on kyllä varmasti toteutettavissa lapsiperheissäkin mutta enpä tosiaan toisi omia seksilelujani lapsille. Jos lapsi esim puhuu asiasta tarhassa, voipi olla viranomaisasiakin kohta sellainen kun niitä nykyään niin kovasti kytätään.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #36 : 23.08.2011, 22:12 »
En minäkään niistä hupuista oikein innostunut tässä yhteydessä, mutta se pohjimmainen ajatus tuli kyllä selväksi: kaikenlaista pikkutuhmaa voi kyllä tehdä lapsiperheessäkin lasten paikalla ollessa - esim. sanallisesti vihajaamalla tai eleillä - niin ettei pienet lapset ymmärrä mistä on kyse. Isommilla on jo kyllä tuntosarvet ja hoksottimet päällä, niiltä ei paljon mikään jää huomaamatta ja olen sitä mieltä, että lapsia ei pidä altistaa näkemään aikuisten seksuaalista toimintaa tai kihhottumista. Pussailu ja hyvänäpitäminen (esim. halaaminen) taas on sellaista jonka soisin jokaisen lapsen saavan nähdä vanhempiensa tekemänä :)

Mä olen tässä samaa mieltä. Hellyys ja huomionosoittaminen lasten nähden on hyvä asia, mutta en kyllä mitään kumivaatteita ja rooliasuja ihan lasten silmille soisi. Saati mitään seksivälineitä.
Sanaton viestintä ja pienet eleet asia erikseen. :)
Ja joo ,ei ole lapsia niin ei ole kai edes oikeutta mielipiteeseen :D
*kokee itse seksin lemmikkieläintenkin nähden vähän kiusalliseksi koska koen ne "lapsiksi" :D*

n4103xxl

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #37 : 23.08.2011, 22:16 »
Submit kirjotti ajatukseni sanoiks :) Ja voihan ne kumiasut pukea normi vaatteiden alle, jos niissä viihtyy, en nää siinä mitään pahaa. Kun oma tytär oli vielä nuori, ni joskus oli kyllä esim anustappi vaatteiden alla, eikä huomannu mitään, mielikuvitusta voi kyllä käyttää.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #38 : 23.08.2011, 22:18 »
Mä en tässä nyt ymmärrä sitä miksi lasten läsnäollessa pitäisi olla tappeja pepussa tms..miksi lasten läsnäollessa pitäisi olla kiihoittunut. Vai onko kyse jostain muusta kuin kiihokkeesta..
Mä oon varmaan hirveä tiukkapipo mutta kun en vaan tajua. Ymmärrän sen että sekstaillaan tavalla tai toisella kun lapset on eri huoneessa jne.

swan

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #39 : 23.08.2011, 22:20 »
Raipan tekstissä on paljon asiaa ja jota voi kompata,mutta tuo lasten parissa touhuaminen tuntuu tosiaan oudolta ja ihan provolta. Ehkä hän itse tarkentaa hieman,että mitä tarkoittaa.

Kai vanhempien välinen jännite ja suhteen laatu voi olla aistittavissa,mutta liian "pervolta" tuntuisi ehdoin tahdoin lasten aikana aktiivisesti seksileikkiä,ihmisotuksista kun kuitenkin kyse eikä esim. paviaaneista.

Seksi aikuisten välisenä siis,vaikkei varsinaisesta aktista olis kyse.
Pitipä nyt sitten mutsina kommentoida-

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #40 : 23.08.2011, 22:21 »
Tuskin kukaan moista edes harkitsisi, kumihuppu taisi olla se huumori osuus tässä...Enkä edelleenkään usko, että kukaan meistä "lapsellisista" seksileluja on lasten leluiksi antamassa tai edes jättämässä lasten näkyville...Pointti oli todellakin se, että 24/7 ei tarkoita koko ajan perwovaatteissa kulkemista ja pelkkää seksiä, vaan taipumuksiaan voi toteuttaa muutenkin, lasten siitä kärsimättä. Enkä ymmärrä, miksi nykyään ollaan niin valmiita heittämään lokaa ihmisten niskaan :o

Queena

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #41 : 23.08.2011, 22:22 »
Mä en tässä nyt ymmärrä sitä miksi lasten läsnäollessa pitäisi olla tappeja pepussa tms..miksi lasten läsnäollessa pitäisi olla kiihoittunut. Vai onko kyse jostain muusta kuin kiihokkeesta..
Mä oon varmaan hirveä tiukkapipo mutta kun en vaan tajua. Ymmärrän sen että sekstaillaan tavalla tai toisella kun lapset on eri huoneessa jne.

Mä olen tässä ihan samaa mieltä, eikä mielestäni ole tiukkapipoisuutta. En haluaisi olla tarkoituksella kiihottunut kun lapsia on samassa tilassa. Kuitenkin itse yhdistän kaikki välineet ja asut kiihottumiseen ja seksuaaliseen toimintaan.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #42 : 23.08.2011, 22:23 »
Tuskin kukaan moista edes harkitsisi, kumihuppu taisi olla se huumori osuus tässä...Enkä edelleenkään usko, että kukaan meistä "lapsellisista" seksileluja on lasten leluiksi antamassa tai edes jättämässä lasten näkyville...Pointti oli todellakin se, että 24/7 ei tarkoita koko ajan perwovaatteissa kulkemista ja pelkkää seksiä, vaan taipumuksiaan voi toteuttaa muutenkin, lasten siitä kärsimättä. Enkä ymmärrä, miksi nykyään ollaan niin valmiita heittämään lokaa ihmisten niskaan :o

kuka tässä on rakas telle lokaa heittämässä kenenkään niskaan? Ja juurihan tuossa nyt eräs sanoi että tyttönsä ei huomannut vaikka oli tappi pepussa..haluan vain ymmärtää miksi ..eikö voi odottaa että on kahden kumppanin kanssa?

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #43 : 23.08.2011, 22:26 »
Vaikkapa jos lapset jo pienestä pitäen oppivat siihen että äiti ja isä pukeutuu joksus kumiin ja muoviin... tai vaikka 24/7... siitä tulee heille luonnollista. Eivätkä he myöhemminkään pidä sitä kovin erikoisena kun alkavat jo itse ajatella. Kumi- ja nahkahuppujakin voi yhdistää leikkeihin erilaisten satuolentojen muodossa ja jos äiti pukeutuu isän mielestä seksiskkäästi vaikkapa lumikiksi voi se olla lapsista erityisen mieluista ja mikä sen parempaa kuin jos se sadun metsästäjä vielä suutelee äitiä ja pitää häntä muutoinkin hyvästä. Se kertoo onnellisuudesta lapsille, vaikka se kertoo ihan jostain muusta puolisoille.


Minusta tämä ei sisältänyt huumoria. Vai käsitinkö ihan väärin?

perapervo

  • Vieras
Vs: D/s-suhteen ja arjen yhdistäminen, 24/7 toimivuus?
« Vastaus #44 : 23.08.2011, 22:32 »
 8)
« Viimeksi muokattu: 23.08.2011, 22:49 kirjoittanut perapervo »