Äänestys

Tatuoinnit jakavat mielipiteitä. Ovatko sinusta tatskat plussaa vai miinusta?

Tatuoinnit plussaa
66 (46.8%)
Tatuoinnit miikkaa
25 (17.7%)
Ei väliä
48 (34%)
Riippuu sukupuolesta
2 (1.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 65

Äänestys päättynyt: 07.06.2016, 20:22

Kirjoittaja Aihe: Tatskat - downgrade or hot?  (Luettu 35791 kertaa)

emi~

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #30 : 25.05.2016, 20:54 »
Hihat hot, jellonat tai exän nimet not!  :D eli riippuu tatuoinnista.

Joskus pohtinut omaakin ja jossitellut eri ideoilla. Mut sit taas, ihan kiva olla luomukin. En lähtisi ketään dissaamaan kuvien perusteella, vaikka ne eivät omaa silmää miellyttäisikään, eletystä elämästähän ne vaan kertoo.  Pääosin kyl tykkään.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #31 : 25.05.2016, 22:10 »
Riippuu  täysin tatuoinneista. Ehkä sellanen mielikuvituksettomuus näissä on lähinnä turnoffina, mutta ei nämä nyt oikeasti suuntan eikä toiseen vaikuta. Eli iha sama.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #32 : 26.05.2016, 01:19 »
Mua tympii lähinnä ihmiset jotka kokevat oikeudekseen puuttua toisten ulkoiseen habitukseen, oli se sit kyse tatuoinneista, hiuksista, pukeutumisesta, koosta tai mistä hyvään, on asioita joihin voi ja joihin ei voi vaikuttaa ja joka tapauksessa se menee niin et: et jokaisen tulis voida elää suhteessa omaan tomumajaansa seuraavan sanonnan mukaisesti "MY BODY MY DECISION" Jokainen voi pitää ne mielipiteensä ihan omina tietoinaan ja olla loukkaamatta niillä toisia. Toisinsanoen, ei väliä mulle, vaikkakin koen tatuoinnit henkilökohtaisesti tärkeäksi kiinnostuksen kohteeksi, ylipäänsä ja toki itselläni.

Mua jotenkin ahdistaa tollanen "downgrade" ajattelu..

:love: Se justiinsaki näinikkäästi

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #33 : 26.05.2016, 02:09 »
Mua tympii lähinnä ihmiset jotka kokevat oikeudekseen puuttua toisten ulkoiseen habitukseen, oli se sit kyse tatuoinneista, hiuksista, pukeutumisesta, koosta tai mistä hyvään, on asioita joihin voi ja joihin ei voi vaikuttaa ja joka tapauksessa se menee niin et: et jokaisen tulis voida elää suhteessa omaan tomumajaansa seuraavan sanonnan mukaisesti "MY BODY MY DECISION" Jokainen voi pitää ne mielipiteensä ihan omina tietoinaan ja olla loukkaamatta niillä toisia. Toisinsanoen, ei väliä mulle, vaikkakin koen tatuoinnit henkilökohtaisesti tärkeäksi kiinnostuksen kohteeksi, ylipäänsä ja toki itselläni.

Mua jotenkin ahdistaa tollanen "downgrade" ajattelu..

:love: Se justiinsaki näinikkäästi

Juuri näin. Multa löytyy pari kuvaa, ja heinäkuussa pistetään työnalle vähän isompi työ. Tykkää ken tykkää, voipi olla tuijottamatta jos hirvittää. Kaikki kuitenkin itselle hyvinkin merkityksellisiä ja rakkaita.

Muiden kuvat kiinnostavat kovasti, ennenkaikkea mahdolliset tarinat kuvien takana.

Sudenkorento

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #34 : 26.05.2016, 07:02 »
Ei väliä, vaikka olenkin yrittänyt houkutella miestäkin tatskan ottamaan  ;D Itsellä leimaa enemmälti ja jokaisesta tarina.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #35 : 26.05.2016, 07:54 »
Onhan nuita kuvia tullut otettua. Tatskoihin jää kyllä koukkuun, se on tullut huomattua  ::)
Mun mielestä tatskat on yleensä sexyjä, mutta epäonnistuneimpia on mun mielestä ollut esim vauvan naamakuvat ja lemmikkieläinpotretit...

Underworld

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #36 : 26.05.2016, 10:03 »
^ tulen erittäin hyvin toimeen useimpien eläinten kanssa ja toisinpäin, mutta kuvat omista lemmikeistä menee ehkä vähän oman rajan yli...

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #37 : 26.05.2016, 13:34 »
Musta tatskat on ihan OK.
Ei haittaa jos niitä on tai ei ole .

Ja joillekin ne vaan istuu kuin nenä päähän, Jotkut ihmiset tatuoinnit vaan tekee jopa seksikkäämmiksi,kuumemmiksi.
Varsinkin jos niitä on paljon ja isoja.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #38 : 26.05.2016, 14:09 »
Mulla on yks ihan hirvee tatska jonka kyl ottasin pois jos voisin. Toisaalta, en nää sitä itse kovinkaan usein kun on sellaisessa paikassa niin eipä tuo kauheasti mieltä paina. Mutta siis, tatskat ei oo automaattisesti hot :D
Oon nähny muillakin ihan hirveitä, joten juu, ei ainakaan paranna ihmisen ulkonäöllistä viehättävyyttä varmasti.
Pitäis esim olla hirmusen kiinnostava persoona että viehättyisin tyypistä jolla on joku "isämmaa puollustaja" aiheinen tatuointi, mutta se siis liittyy siihen että tatuointi kertoisi jotain ihmisen arvomaailmasta joka ei sovi omaani. 
Niinkuin lunttu sanoikin, niin silti jokainen päättää omasta kehostaan ja laittaa siihen mitä tahtoo. Niistä ei oo pakko toisten tykätä mut toisaalta ei mulla oo oikeutta motkottaa niiden valinnoista. Tylsä ketju kun oon samaa mieltä ku kaikki muutkin että ihan sama, on tai ei oo.
 

tiikki

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #39 : 26.05.2016, 14:11 »
Ei mikään vaihtoehdoista.

Riippuu millainen, missä ja vähän miksi.

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1357
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #40 : 26.05.2016, 20:26 »
Poislukien jotkut hakaristit tms, niin tatskat, arpitatskat, arvet, lävärit  :love: niitä on ollut rakkailla ja tulee varmasti vastaan tulevaisuudessakin  :)

isabella

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #41 : 27.05.2016, 00:09 »
Muistuipa juuri mieleen tapahtuma menneisyydestä. Tarkoitus oli harrastaa kimppaseksiä ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa. Kun sitten yksi osallistujista (ehkä nelikymppinen mies) riisui paitansa, paljastui rinnasta iso Mannerheimin naamakuva :o Siinä kohtaa oli kyllä pokassa pitelemistä ;D Olisi pitänyt vaan todeta että tää oli tässä mutta jatkettiin sitten kuitenkin. Seksi oli huonoa ja tyyppi oli ihan surkea sängyssä. Jälkeenpäin on kyllä naurattanut monta kertaa.

Ja en sano etteikö nahkaansa saisi tatuoida mitä ikinä haluaa. Mutta voin myös varmuudella sanoa että minulla ei sitten ole mitään yhteistä tuollaisen ihmisen kanssa.

Mei

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #42 : 27.05.2016, 17:22 »
Riippuu tatuoinneista ja henkilön kokonaistyylistä. Omaperäiset, hyvin tehdyt tai vain yksinkertaisen kauniit kuvat on kivoja, mutta sinertäviksi haalistuneet tribaalit, kiinalaiset merkit, piikkilanka, tähdet, timantit ynnä muu vähän vanhanaikainen setti ei just nyt innosta. Nekin tulee kyllä varmaan kohta uudestaan muotiin ja sit oon ihan hipsterlovena niihin.

kroger

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #43 : 28.05.2016, 15:29 »
Kannattako itseään myrkyillä sotkea. Musta ihminen on luomupuhtaana kaikista paras ja kaunein. Tämä on tietysti makukysymys, niin kuin taide yleensäkin. Ihminen on kyllä hieno taideteos.

Lasher

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #44 : 28.05.2016, 20:23 »
Lähtökohtaisesti hot, kunhan ovat edes kohtalaisen ammattitasoista jälkeä ja/tai omaa ideaa sisältäviä eivätkä mallia perunakellarissa kännissä hakattu ja suoraan kuvahausta poimittu piikkilankatribaalipantteri.

Symboliikan puolesta tähän osoitteeseen kelpaavat kyllä haka-, keltti- ja oikeinpäin olevat (alaspäin osoittavat) ristit. ACAB:t, 3:16-jakeet, Che Guevarat ja vastaavat jeesus/kommari/anarkosymbolit voikin sitten roudata samaan osoitteeseen kuin käsivarteen tatuoidut numerosarjat.