Kirjoittaja Aihe: Haluaisitteko homojen ja lesbojen hypetysmeiningin myös kinkyille?  (Luettu 63475 kertaa)

Masoch

  • Vieras

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Johan noita kinkystäkin vaahtoavia jehovoijia on, en tahdo. Asia on jokaisen oma ja ne osaa aikuisina kyllä kaivaa sitä tietoa ilmankin, että joku paasaa paatostaan.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Buumihan tossa jo käväs sen mikäs sen kirjasarjan ja leffan nimi nyt taas olikaan....... ?  :o

Feird

  • Vieras
Joo mielellään ei...mä en tarvi mitään päähäntaputtelua tai sitä et joku innoissaan vaahtoo mun oikeuksista. Mulla ei ole tarvetta julistaa mun pervoiluja muutenkaan kaikelle kansalle.

Kettu vinossa

  • Vieras
Homohypetyksen tulos = joka paikassa myydään kaikkea mahdollista ylihintaista krääsää Tom of Finlandin nimellä.
Kinkyhypetyksen tulos = joka paikassa myydään kaikkea mahdollista ylihintaista krääsää 50 Shades of Greyn nimellä.

tiikki

  • Vieras
Aattelin vituilla harmauden sävyistä, mutta myöhästyin...

Loc

  • Vieras
Sekä mun tuntemat homot että kinkyt että monenlaiset muut vähemmistöt ovat ihan reippaasti kyllästyneitä vähemmistöjä keppihevosenaan käyttäviin ''hyvänpuolustajiin''. Saisi rauhassa olla näiltä hypetyperyksiltä niin muuta en pyydä. Lisäksi tuo puolustelu ei ole ajanut pätkääkään vähemmistöjen asiaa vaan lähinnä vituttanut valtaväestöä kun työnnetään vähemmistöltä lupaa kysymättä kysymättä milloin mitäkin pakkosuvaittavaksi.

klipklop

  • Vieras
Juu ei kiitos, mulla ei ole mitään tarvetta kailottaa maailmalle mitä makkarissani puuhaan saati hakea sille jotain hyväksyntää. Ja veikkaampa että moni "vaniljakin" sillontällöin tykkää harrastella näitä juttuja siitä suuremmin meuhaamatta.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Tästä on vitsailtu kiintiö kinky jokaiseen tv menestys formaattiin eihän sinne ole pakko lähteä.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Tarkoitetaanko tällä hypetyksellä Pridejä, Tom of Finland -tuotteita ja kahta kansalaisaloitetta?

isabella

Homous on ollut aikaisemmin laitonta ja sairaus. Arvatkaapa miksi tilanne on nykyään parempi? Kinkyyskin oli vielä ihan hiljattain sairaus. Arvatkaapa miksi ei ole enää? Koska on hypetetty.

Ei kinkyyden puolesta puhuminen ja asian tunnetuksi tekeminen tarkoita että pitäisi välttämättä puhua omista henkilökohtaisista puuhailuistaan. Mutta onneksi meillä on ihmisiä, jotka avoimesti jopa omalla nimellään ja kasvoillaan kertovat asioista julkisesti.

Tästä ei nyt ollut puhe mutta mainitsenpa vielä polyydenkin. Siitäkin pitäisi hypettää ja paljon. Että maailma muuttuisi ja monisuhteisuudesta tulisi yleisemmin hyväksyttyä.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
^Isabella puhuu asiaa. Ilmeisesti eräiden "tuntemat" homot mieluummin pysyisivät kaapeissaan eivätkä tarvitsisi ihmisoikeuksia.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Juu, polyyttakin kannattaisi kyllä hypettää. Luulen että lakimuutokset, jotka mahdollistaisivat monisuhteet, helpottaisivat myös varsin yleisten uusperheiden lasten huoltajuuskuvioita, voisi olla esim. lapsi, jolla on neljä virallista huoltajaa. (En tosin ole perhelakien tietäjä, joten en tiedä onko tämä jo mahdollista, mutta ymmärtääkseni ainakaan tasavertaisia huoltajia ei voi olla kuin kaksi.)

En tosin tiedä, onko mitään tällaisia uudistuksia edes mahdollista odottaa elinaikanani, mutta saahan sitä haaveilla.

Loc

  • Vieras
Ja eräiden kuvitelma on että jos ei kiintiösitä tai tätä ole jokaiseen siihen liittymättömään ympätty niin ainoa vaihtoehto on mitä tulee tapahtumaan on polttouunit. Kun valtaosaa eivät kiinnosta ihmisten olemiset tai tekemiset suuntaan tai toiseen. Kunhan on ihmisiksi. Kuitenkin tätä riekuntaa milloin mistäkin on kateltu pisteeseen viisi hirttä poikki ja yli. Antakaa ihmisten olla rauhassa.

Lukumääräneutraali, lajineutraali, ikäneutraali jne. Millä tapaa nämä tervehdyttävät yhteiskuntaa joka jo nyt rakoilee?

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Takaisin tähän "homohypetykseen"; Mielestäni niin kauan kun itänaapurissa lahdataan ihmisiä seksuaalisuuden suuntautumisen tai sukupuolen/sukupuolettomuuden vuoksi, on meidän pidettävä kyseisten vähemmistöjen oikeuksista huolta.