Baarin kannatusmaksut
Olen suunnitellut vähän tuollaisen vacbedin itse rakentamista mutta olen miettinyt ongelmia mitä siinä tulis? -Eli miten saisi vetoketjusta ilma tiiviin edes sillee et sen saisi tuossa tarkoituksessa toimimaan?? -mistä rakentaisin kehikon sille(kenties joku muovi putki?? Mistä saa?) -sit mistä keksisi siihen sen imuri venttiilin pitääkö keksiä joku ratkaisu onko ehdotuksia? Eli jos jollain olisi kokemusta sellaisen itse tekemisestä/hyviä ehdotuksia tai jos jollain sattuisi itsellään olemaan sellainen niin voisi saada vinkkejä kunnollisesta versiosta.
Kannattaa hommata "The Better built Bondage Book"..näkyy sisältävän vacuum bedin valmistuksen.Ja äkkisiltään vilastuna runko on tehty abs muoviputkesta...Ensin tehdään sopivasta muovista tarpeeks iso "pussi " joka jätetään toisesta päästä auki...abs-runkonen kehikko pussin sisään ja subi perään Pussi suljetaan leveällä teipillä tms ja imuri kytketään avoimena olevaan abs-putken pääähän.Mutta jos hommaat kirjan "about 25eur" niin siellä on teko-ohjeet.Toki voin tarvittaessa scannata omasta...mut kestää hetkisen löytää scanneri.http://www.tbbbb.com/vacuum_bed.htmlNepo
scannailu olis ihan jees,jos täällä olis joku osio minne vois ladata vaikka pdf:nä tiedostoja Vinkki ylläpidolle!!!Ja jos on Hkistä/lähialueilta...niiin kohtahan alkaa se "käsityökerho" josta on infoa jossain ketjussa....siellähän sitä voisi vaihtaa helposti vinkkejä/ideoita.
Lainaus käyttäjältä: Nepo - 28.09.2011, 22:03scannailu olis ihan jees,jos täällä olis joku osio minne vois ladata vaikka pdf:nä tiedostoja Vinkki ylläpidolle!!!Ja jos on Hkistä/lähialueilta...niiin kohtahan alkaa se "käsityökerho" josta on infoa jossain ketjussa....siellähän sitä voisi vaihtaa helposti vinkkejä/ideoita.Foorumi soveltuu siihen siis mainiosti, koska liitetiedostot voivat olla .pdf-muotoisia.
Lainaus käyttäjältä: Leikkisa - 28.09.2011, 22:17Foorumi soveltuu siihen siis mainiosti, koska liitetiedostot voivat olla .pdf-muotoisia. että foorumi soveltuu tekijänoikeudella suojatun materiaalin levittämiseen?
Foorumi soveltuu siihen siis mainiosti, koska liitetiedostot voivat olla .pdf-muotoisia.