Kirjoittaja Aihe: Käyttäytyminen chatissä  (Luettu 16914 kertaa)

gaselli

Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #60 : 18.01.2012, 00:06 »
jokusen kerran on tullut vonkaajalle joka on saanut pakit ja sen jälkeen jatkanut tyyliin " vitun lesbo" todettua: jep, olet aika fiksu kun noin nopeasti ymmärsit....  onpa joskus tullut kommentoitua että "juuri sinunlaisesi miehet varmistavat että pysynkin lesbona..."

Oma henkilökohtainen kokemukseni baarin sätistä on positiivinen, tietysti siellä on paljon kavereita joiden kanssa tulee lätistyä tyhjänpäiväisyyksiä mutta niinpä useimmiten muutenkin teen. Lienen sen verran teräväkielinen ettei minua kauheasti kukaan viitsi vongata, tai sitten vaan olen muuten onnistunut pahimmat vonkaajat väistämään.

Queena

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #61 : 18.01.2012, 00:09 »
Minua ei vongata chatissakaan kun äärimmäisen harvoin. Niihin harvoihin vonkaajiin on toiminut ignoraus oikein hyvin.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #62 : 18.01.2012, 06:27 »
Oma komenttini oli yleisemmin kinky chateista ei tästä,tämän taso on varmaankin parhaita "piiiiitkä kieli".

Tuo että sano kerran pahasti tepsii ehkä 10% "vakiovonkaajista",ihan näin villi veikkaus kun varsinkin niissä

muissa chateissahan, "noilla tyypeillä" on se vakio viesti tallennettuna,ja jos tulee naisennici  sehän sinne lähtee

siis sama viesti kaikille 10 naiselle,ei ne 90% muista että toi oli se joka sanoi "pahasti".

eihän suomalinen mies uskalla lähestyä ennen maagista kossupullon alarajaa,annankin salaisen vinkin naisille

kun elämme tasaarvo yhteiskunnassa,tehkää aloite itse sillon kun tyyppi vetää 1 paukkua

99   sadasta baarissa ilman naisseuraa olevasta miehestä,taatusti tulee juttelemaan  ja kun ei vielä ole sitten

peltikiinnikkään  saatte näin "parenpaa seuraa" kuin istumalla odottamalla kaikkein pahin mitä eniten harrastetaan,

naisryhmässä kenen kundin munat kestää selvistäpäin mennä 3 naisen pöytään,tekemään aloitetta.

poistuu nurkkapöytään istumaan ja odottamaan wonkauksia 8)

knotti

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #63 : 20.02.2012, 01:53 »
saatte näin "parenpaa seuraa" kuin istumalla odottamalla kaikkein pahin mitä eniten harrastetaan,
naisryhmässä kenen kundin munat kestää selvistäpäin mennä 3 naisen pöytään,tekemään aloitetta.
poistuu nurkkapöytään istumaan ja odottamaan wonkauksia 8)

Mulla riittää kyllä tohon, ja ihan ihan selvinpäin. Syy lähestymiseen voi olla kuitenkin ihan joku muu kuin vaakamambon harjoittamisen ihanuus.

Mutta siihen ei munat kyllä riitä, että chatissa joutuu sietämään typerää käytöstä. Jos ei ihmistä tunne ja esittää tästä sitten paikkansa pitämättömiä väitteitä niin, onko sen toisen niitä pakko jatkaa, vaikka itse on pyytänyt lopettamaan. Kaikista paskamaisinta on sitten lukea chatissa kaikille näkyvänä viestejä tyyliin "Henkilö X kertoi sitätätätota ja vieläkö blaablaa".

Enköhän minä sen viestien näkemisen eston ole ihan oikeasta syystä päälle pannut, kun en vaan halua saada itselleni huonoa fiilistä kyseisen ihmisen kirjoituksista.