Kirjoittaja Aihe: Sperman maku  (Luettu 17269 kertaa)

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Sperman maku
« Vastaus #30 : 02.10.2011, 22:02 »
Jukra  :o Mä luulin että sperma tehdään siellä kiveksissä!? Mutta te teettekin sen keittiössä  ??? Saisko suklaanmakuista?

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Sperman maku
« Vastaus #31 : 02.10.2011, 22:05 »
Lisägoogletus kertoi että isot pojat ts. elokuvientekijät käyttää Metyyliselluloosa eli E461. Ilmeisesti jotkin tapettiliisterit ovat tätä. Oppipahan tänäänkin jotain uutta.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Sperman maku
« Vastaus #32 : 02.10.2011, 22:10 »
Tässä aiheeseen liittyviä vinkkejä: 100 Cum Swallowing Tips.




Queena

  • Vieras
Vs: Sperman maku
« Vastaus #33 : 02.10.2011, 22:13 »
Mä luulin että näillä resepteillä saa hyvää tuotosta mieheltä aikaan...aloin jo sekottelemaan tehokkaan kuulloista liima ja hiustenhoitoaine seosta miehelleni tuotosten maun parantamiseksi. Onneksi palasin lukemaan ja tajusin että kyse olikin jostain ihan muusta.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Sperman maku
« Vastaus #34 : 02.10.2011, 22:43 »
Luotan siihen, että Kinky-Martoilla on kikka jos toinenkin sperman maun tuunaamiseksi ja ohjeet sperman valmistamiseen. Stay tuned.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Sperman maku
« Vastaus #35 : 03.10.2011, 07:30 »
Niin miehen kuin naisenkin on ihan fiksua itse maistaa miltä maistuu (niin ei tule "yllätyksenä" jos toinen suostuu suusexiin pitkin hampain tai jo valmiiksi yököten), joskin oma suu maistaa eri tavalla kuin kumppanin. Edelleen sekä miehen että naisen makuun vaikuttaa syöty ja juotu ravinto. Kyllä sperman niellessä maistaa jos toisen lempparijuoma on Pepsimax  ;D

Kyllä on maisteltu ja olen huomannut että itselläni esim. curry tulee heti läpi eikä vain maku vaan myös haju. :o Puoliso sanoo, että makeat siiderit tulee myös läpi ja maistun silloin makeammalta. :D Spermaa en ole kamalasti maistellut kun ne lentää yleensä jonnekin muualle kuin suuhun. (Ei minulla mitään sitä vastaan ole, on vain yleensä käynyt noin.) En tiedä olenko outo, mutta minusta on kiva suudella heti suuseksin jälkeen niin että maistan miltä itse maistun. :) Ja maistella kalua menkkaseksin jälkeen. Ehkä minulla on pieni eritefetissi.

Kannatan kuitenkin kummankin osapuolen käyntiä alapesulla ennen seksiä.

Kunzmann

Vs: Sperman maku
« Vastaus #36 : 03.10.2011, 08:05 »
Tupakka ainakin pahentaa makua, minä "kärähdän" sikaroinnista heti sperman mausta, siinä ei hampaiden pesu auta :D
Ananas käsittääkseni tekee herkkuspermaa, tiedä häntä sitten

setethsia

  • Vieras
Vs: Sperman maku
« Vastaus #37 : 03.10.2011, 12:02 »
Kiitos asiallisista vastauksista! Äkkiäpä näitä tänne satelee, ihan hämmästyin.

Rivien välistä lukien kuitenkin nyt taidan päätyä lopputulokseen ettei sperman makua pysty kuvailemaan.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Sperman maku
« Vastaus #38 : 03.10.2011, 23:26 »
Tupakka ainakin pahentaa makua, minä "kärähdän" sikaroinnista heti sperman mausta, siinä ei hampaiden pesu auta :D
Ananas käsittääkseni tekee herkkuspermaa, tiedä häntä sitten

Mä poltan ainoastaan suihinoton jälkeen - toista askia menee silti päivässä  ;D

Mr.Vic

Vs: Sperman maku
« Vastaus #39 : 07.10.2011, 04:36 »
Tupakka ainakin pahentaa makua, minä "kärähdän" sikaroinnista heti sperman mausta, siinä ei hampaiden pesu auta :D
Ananas käsittääkseni tekee herkkuspermaa, tiedä häntä sitten

Mä poltan siggeä silloin kun siltä tuntuu.
Ei ole nähdäkseni varsinaisesti minun ongelmani miltä se maistuu... kyllä se yleensä silti niellyksi tulee.

MissMuru

  • Vieras
Vs: Sperman maku
« Vastaus #40 : 16.10.2011, 03:07 »
Mä oon kyllä nihkeä nielemää jos tiedän että mies ei suostu suutelemaa mua sen jälkee. Suuret plussat niille miehille jotka sen tekee!

Aamupalaksi nautittu sperma pitää kyllä nälkää paljon paremmin ku perinteinen puuro  ;D

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Sperman maku
« Vastaus #41 : 16.10.2011, 07:36 »
Mä olen puolestani nihkeä nuolemaan jos nainen ei suostu suutelemaan sen jälkeen >:D   Tai no, nihkeä ja nihkeä... :P ;D
Minulla ei ole tässä asiassa esteitä kummankaan suorituksen jälkeiseen suukotteluun...se vaan on sellaista...eläimellistä pervoutta ;D

Sitäpaitsi, lämpimän piirakan nauttiminen ei lihota ;)

I-me

  • Vieras
Vs: Sperman maku
« Vastaus #42 : 16.10.2011, 11:47 »
Rivien välistä lukien kuitenkin nyt taidan päätyä lopputulokseen ettei sperman makua pysty kuvailemaan.

No jossain määrin makua kuvaa drinkki suihinottajan kosto:
2 cl Bailey's
2 cl sitruunamehua

Kaada ainekset erikseen shottilaseihin. Kaada Bailey's suuhusi, mutta älä nielaise. Kaada sitruunamehu perään, älä nielaise. Hölskytä aineksia suussasi ja nielaise kun siltä tuntuu.
 >:D

Riverlady

  • Vieras
Vs: Sperman maku
« Vastaus #43 : 06.12.2013, 13:49 »
Eilen myöhäisillalla tv:stä tuli Lars von Trierin leffa Antichrist
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288628953007.html

SPOILERIVAROITUS! Jos et tahdo juonipaljastusta, älä lue eteenpäin.

......................


Jossain vaiheessa vaimo kolkkasi miehensä, miehellä stondas, nainen runkkasi miehen loppuun mutta antoi ejakuloituvan tummanpunaisen veren lennellä vaatteilleen. Pokekliseen mukaan hänen olisi pitänyt napata tulosteet talteen suu auki kieli pitkällä, heilutella "spemeä" kielen päällä ja sitten niellä ihanasta mausta nautiskellen Mutkun ei. Aika leimi leffa, sanoisin  8) koska useimmat lienee maistaneet omaa vertaan jossain vaiheessa elämäänsä, mistä toi verikielteisyys siis pomppas tosirankkaan elokuvaan.

ps. olenko pervo, kun kiihotuin seksuaalisesti Antichristin eräästä metsäkohtauksesta?

windmillsw

  • Vieras
Vs: Sperman maku
« Vastaus #44 : 06.12.2013, 18:45 »
Tästäkin aiheesta on ollut jos jonkunlaisia keskusteluja ympäri interwebbin keskustelupalstoja. Kaikkia niitä en ole lukenut, koska aihe ei niin läheisesti minua kiinnosta. Mutta mieleeni tuli, koska pidän tulisesta ruuasta, niin siirtyykö se tulisuus sperman makuun, vai pelkästään se tulisuuden aiheuttajan maku?

Kyllä maistuu Chili spermassa. Exäni oli todella chilin ystävä ja paljon eri chililajeja ja mm. sitä Naga Morichia.
Se ei maistu "silleen" tuliselle, mutta vivahde on erilainen.
Samoin nännejä imiessä se erittyy myös miehillä nänneistä ulos. Siitä useimmiten tunnistin, että on sitten taas tullu vedettyä chiliä (ilman mua). Jäin koukkuun chiliin hänen myötään, mutta olen siitä kiitollinen.