Kirjoittaja Aihe: Varhaisin kinky-muistosi?  (Luettu 27838 kertaa)

pidge

  • Vieras
Varhaisin kinky-muistosi?
« : 11.07.2016, 18:06 »
Eli mikä on varhaisin muistosi jossa olet nauttinut jostakin kinkystä? Oletko tiennyt lapsuudestasi asti haluavasi käskyttää muita? Vai onko tämä puolesi selvinnyt vasta myöhemmällä iällä?



Itse muistan tarhaikäisenä olleeni erittäin kiinnostunut Disneyn Aladdin-leffan kohtauksesta, jossa Aladdinin kädet ja jalat sidotaan ja hänet heitetään kivenmurikan mukana mereen. Kuvittelin usein itseni samaan tilanteeseen pyristelemään kahleista vapaaksi

Lemmetty

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 34
  • ~Myyttistä alkuvoimaa etsien, palvoen ja nauttien~
  • Galleria
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #1 : 11.07.2016, 19:43 »


Oon lapsesta asti ollut suomifilmien fani; niiden Tauno Palo/ Ansa Ikonen/ Edvin Laine-aikaisten, joissa rätisee musiikki liian kovalla, leikitään koivujen keskellä kissahiiri-leikkiä juhannusyönä ja ylinäytellään. Jossain sellaisessa muistan joskus lapsena nähneeni kohtauksen, jossa mies nappasi yhtäkkiä naisen poikittain syliinsä ja roimi avokämmenellä persiille.

 :o

Loppu on historiaa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #2 : 11.07.2016, 20:28 »
Mistä kaikki alkoi? -ketjussa on varhaisimpia kinkymuistoja:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=630.0

pidge

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #3 : 12.07.2016, 09:37 »
No niimpä onkin  :)
Olin kyllä katsovinani ettei samantyyppistä ketjua jo ole, mutta tuo jäi sitten näkemättä

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #4 : 12.07.2016, 11:44 »
Jos en laske lapsuuden "rosvo ja poliisi, ja intiaani leikkejä"..
Luultavasti ekat selkeesti seksuaaliset fibat -joskus 1980 kesäduunis varastohommis kun teippasin kauniin varastotytön ja kieritin pahvilaatikkoon jota sitten kärräilin ympäriinsä ! Olihan siinä jännitystä molemmin puolin.. ;! Ikinä emme duunissa muille tuota paljastaneet.
Tänään tuo lähes ikäiseni tyttönen on ison kiinteistömyyntifirman perijätär ja pomo, terveiset lol

Rara

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #5 : 12.07.2016, 11:51 »
Varhaisin on ala-asteelta.
Eräs poika sitoi minut (en muista miksi ;)) hyppynarulla erääseen kaiteeseen kiinni ja jätti minut siihen joksikin aikaa.
Sen muistelen varhaisimmaksi.

Feird

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #6 : 12.07.2016, 13:00 »
mulle ei tuu mieleen mitään sidontaleikkejä mitä olis tullu harrasteltua mut muistan lueskelleeni jotain ihme lääkärikirjaa (ehkä joskus ala-asteikäsenä??) ja kiihottuneeni kovastikin niistä kuvista, etenkin yks kuva jossa potilas oli hengityskoneessa oli jääny mun mieleen aika hyvin. en sillon ehkä ajatellu että siinä olis ollu mitään sen pervompaa mut jotenkin kyllä ymmärsin et ei ehkä ole ihan normaaliakaan kiihottua noista. erikoistahan tässä on se että itse en edelleenkään kauheasti tykkää käydä lääkärillä operoitavana tai muuten erityisesti viihdy sairaaloissa ( johtuu kyllä varmaan siitä että tilannekin on vähän eri), toisaalta taas kinkymielessä olen itse mielummin se operoiva osapuoli.

Samara

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #7 : 15.07.2016, 23:01 »
Itse muistan tarhaikäisenä olleeni erittäin kiinnostunut Disneyn Aladdin-leffan kohtauksesta, jossa Aladdinin kädet ja jalat sidotaan ja hänet heitetään kivenmurikan mukana mereen. Kuvittelin usein itseni samaan tilanteeseen pyristelemään kahleista vapaaksi

Itsellänikin yksi varhaimmista kinky-muistoista liittyy Alladin-elokuvaan, ja Jasminiin siinä isossa tiimalasissa. Se suljetussa tilassa oleminen, se täyttyy hiekalla ja se painaa ja tiivistyy joka puolelta ja pitää haukkoa happea, joo, kyllä siinä ehdottomasti oli jotain kiihottavaa silloin.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #8 : 16.07.2016, 11:39 »
Kun olin lapsi ei ollut kännyköitä tai tietokoneita, vaan leikit piti keksiä itse. Aika usein leikittiin rosvoa ja poliisia. Halusin aina olla rosvo, enkä mennyt kunnolla piiloon kun halusin että minut sidotaan mahdollisimman pian ja viedään tyrmään. Olin varmaankin alle kouluikäinen.

narritar

Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #9 : 16.07.2016, 13:14 »
Disney-leffoista itsellä on jäänyt mieleen Peter Panin kohtaus, jossa se kujeileva intiaaniprinsessa sidotaan ja jätetään jonnekin luolaan, jossa nousuvesi on vaarassa hukuttaa sen. Samoin Notre Damen kellonsoittajan Frollon ja Esmeraldan kuviossa oli jotain samaan aikaan kammottavaa ja kiehtovaa... Katselin kummankin leffan aikuisiällä uudestaan ja yllätyin, kun olin muistanut niissä olevan myös paljon kinkympiä kohtauksia eikä ketään kai riisuta oikeasti alastikaan. Ilmeisesti olen itse myöhemmin kuvitellut niihin lisä-äksöniä... Leikeissä myös toistin loputtomasti sidotuksi tulemiseen, kiduttamiseen ja piiskaukseen liittyviä kohtia, hirveästi kyyneliä, draamaa ja tuskaa. Lempibarbinkin menin pilaamaan sillä, että taiteilin sillä sinisellä tussilla mustelmia ja kun yritin myöhemmin hinkata niitä salassa pois kynsilakanpoistoaineelta, siltä lähti maali koko silmästä.

Vielä varhaisempi muisto taas liittyy alle kouluikään ja uneen, jossa naapurin ilkeät pojat sitoi puuhun kiinni. Ne pojat kiusasi mua oikeasti silloin ja inhosin/pelkäsin niitä syvästi, mutta silti se uni jäi mulle mieleen runkkumatskuksi vielä moniksi vuosiksi. Hiukka häiritsevää ajatella näin jälkeenpäin miten kiero pentu oli.

Solitaire

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #10 : 17.07.2016, 21:41 »
Mä haluaisin kertoa mutta olen aika varma että te ette haluaisi kuulla. Niillä ei ollut mitään tekemistä Disneyn kanssa. Voi kun olisikin ollut.
Mun varhaisimmat "kinkyt" muistot kuuluu joko sarjaan "juttuja, joita kerrotaan VAIN psykoterapeutille" tai "juttuja, joilla ei missään nimessä rasiteta ystäviä ja läheisiä". Ne on ennemminkin traumaattisia kuin hauskoja tarinoita mitä kertoa baarissa.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2016, 14:46 kirjoittanut Solitaire »

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #11 : 18.07.2016, 13:41 »
Tää ei oo ensimmäinen, mutta muistuu mieleen. Joskus 1970-luvulla olin musiikkileirillä Savolinnassa. Kiertelin kaupungilla ja yhden kemikalion ikkunassa oli kuva naisesta jolla oli käsiraudat selän takana ja parfyymipullo kädessä. Kävin katsomassa näyteikkunaa joka päivä. Ihmettelin, tykkääks muutkin käsiraudoista.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #12 : 18.07.2016, 15:36 »
Itse muistan tarhaikäisenä olleeni erittäin kiinnostunut Disneyn Aladdin-leffan kohtauksesta, jossa Aladdinin kädet ja jalat sidotaan ja hänet heitetään kivenmurikan mukana mereen. Kuvittelin usein itseni samaan tilanteeseen pyristelemään kahleista vapaaksi

Itsellänikin yksi varhaimmista kinky-muistoista liittyy Alladin-elokuvaan, ja Jasminiin siinä isossa tiimalasissa. Se suljetussa tilassa oleminen, se täyttyy hiekalla ja se painaa ja tiivistyy joka puolelta ja pitää haukkoa happea, joo, kyllä siinä ehdottomasti oli jotain kiihottavaa silloin.

Itse muistan yhtenä "suosikki"kohtauksena disneyltä Jasminen ja kultaiset rannekahleet&ketjut suunnilleen samoilta kohdin kuin tiimalasikin leffassa oli  ::)

Ride

  • Vieras
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #13 : 19.07.2016, 01:15 »
Ollaan Olivian kanssa mainosten uhreja. Enemmän aikoinaan kiehtoi mainoksen nahka-asuinen piiska kädessä oleva malli. Se ruokki mielikuvitusta henkisestä, fyysisestä ja psyykkisestä olennosta nahkasun sisällä. Raton ja Kallen tyyppiset, lähinnä härskit kuvat toi vain fiiliksen, että noita on nähnyt jo ihan riittävästi.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Varhaisin kinky-muistosi?
« Vastaus #14 : 19.07.2016, 08:47 »
Varhaisimmasta en ole enää/vielä varma mutta yksi vanhimmista on alle kouluikäisenä leikityt sitomisleikit...mustia nahkavöitä ja vaatekaapin tankoon... ::)