Baarin kannatusmaksut
Totta vieköön muakin kiinnostaisi tietää mitä se "oikeanlainen subin käytös" pitääkään sisällään.Kun niin monesti on tullut sellanen olo että itse en osaa sillain käyttäytyä. Jotain päätelmiä oon ehkä pystynyt asian suhteen tässä vuosien varrella rakentelemaan. Esim.kiukutella ei saa ja että kaikki mitä annetaan pitäs ottaa hymyssä suin vastaan.Noin karrikoidusti.Onko se sitte vähemmän hyvää käytöstä jos ei tykkää jostain.Suostuu siihen pikkuisen pitkin hampain ja antaa sen näkyä että tästä en nyt oikeen tykkää? Muuttuuko käytös paremmaksi siinä kohtaa kun peittää sen oman todellisen tunteen ja esittää tykkäävänsä.Sillonhan D on ihan metsäs...Onko mun "puute" tän asian suhteen siis siinä että oon niin huono esittämään mitään.
Lainaus käyttäjältä: siivetönenkeli84 - 13.07.2016, 12:14Totta vieköön muakin kiinnostaisi tietää mitä se "oikeanlainen subin käytös" pitääkään sisällään.Kun niin monesti on tullut sellanen olo että itse en osaa sillain käyttäytyä. Jotain päätelmiä oon ehkä pystynyt asian suhteen tässä vuosien varrella rakentelemaan. Esim.kiukutella ei saa ja että kaikki mitä annetaan pitäs ottaa hymyssä suin vastaan.Noin karrikoidusti.Onko se sitte vähemmän hyvää käytöstä jos ei tykkää jostain.Suostuu siihen pikkuisen pitkin hampain ja antaa sen näkyä että tästä en nyt oikeen tykkää? Muuttuuko käytös paremmaksi siinä kohtaa kun peittää sen oman todellisen tunteen ja esittää tykkäävänsä.Sillonhan D on ihan metsäs...Onko mun "puute" tän asian suhteen siis siinä että oon niin huono esittämään mitään. Miksi pitäisi esittää jotain mitä ei ole? Jos en kelpaa sellaisena omana itsenäni, niin se on no-go.
Subin käytös on täsmälleen sitä, mitä hänen ja dominsa välillä on sovittu. Aika simppelia loppujen lopuksi.
Subin käytös on täsmälleen sitä, mitä hänen ja dominsa välillä on sovittu. Ei enempää, eikä ole mitään velvoitteita pyytää lupaa chateissa tai muutenkaan käyttäytyä mitenkään erityisesti muita dominoivilta identifioivia henkilöitä kohtaan. Aika simppelia loppujen lopuksi.
subin käytös on sitä miten sub itse päättää käyttäytyä, jos haluaa kunnioittaa Herraansa niin käyttäytyy molemmille eduksi, jos ei, niin sitten käyttäytyy huonosti ja Herralle häpeällisellä tavalla.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 13.07.2016, 12:41Subin käytös on täsmälleen sitä, mitä hänen ja dominsa välillä on sovittu. Aika simppelia loppujen lopuksi. subin käytös on sitä miten sub itse päättää käyttäytyä, jos haluaa kunnioittaa Herraansa niin käyttäytyy molemmille eduksi, jos ei, niin sitten käyttäytyy huonosti ja Herralle häpeällisellä tavalla.Aika simppeliä loppujen lopuksi IKRM
Mäkin mietin yhdessä vaiheessa että miten mun pitäisi subina käyttäytyä kun tuntui että aina oli treffikumppanit tai juttukumppanitkin vaatimassa tietynlaista käyttäytymistä ja Herroittelua ym ennen edes ensi tapaamista.Sitten vaan päätin että mä olen näiden ehdokkaiden kanssa juuri sellainen kuin olen omana itsenäni, kuin kenen tahansa kaverin tai tutun kanssa.Peruskohtelias ja ystävällinen, ilman turhaa pokkurointia.Vasta oman Herran kanssa sitten sovitaan ne säännöt ja käyttäytymiset keskenämme.Ei mun tarvitse muita Domeja miellyttää, omaani vain.Se että olen subi ei tarkoita että mun pitäisi alistua kaikille dominoiville miehille.