Kirjoittaja Aihe: Onko kinkyys perinnöllistä?  (Luettu 5677 kertaa)

steward

Vs: Onko kinkyys perinnöllistä?
« Vastaus #15 : 22.07.2016, 00:12 »
Olen melkoisen varma, että vanhempani ovat ei-kinkyjä ja ei-bissejä. En ihmettelisi jos sanakirjan kohdasta "vaniljaseksi" löytyy heidän hääkuvansa.

Sekä vanhemmat että isovanhemmat kasvatettiin traditionaalisiin miehen ja naisen rooleihin ja piiskaus oli yhtenä kasvatuskeinona. Kaikki he tuntuivat enimmäkseen viihtyneen rooleissaan, ehkä parhaiten äiti. Hänestä höpönassusta ei saa Dommea tekemälläkään :love:

Sitten se kysymys, mitä jos vanhemmat ja isovanhemmat olisi kasvatettu maailmassa, jossa kinkyys on ihan ok? Siinäkään tapauksessa mielestäni yhtään Dominaa ei löytyisi, mutta jonkinlainen DD/lg tai kevyt M/f olisi varmaan tullut kyseeseen ainakin kahdessa tapauksessa kolmesta. Tätäkin arviointia tosin vaikeuttaa juuri se heidän saamansa tiukan sukupuolisidonnainen kasvatus, jonka seurauksena varmaan tukahduttivat tiettyjä osia itsestään ja minulle näkyi vain lopputulos.

Minua ei rangaistu ruumiillisesti, eikä muutenkaan juuri käskytetty. Olen aina tykännyt emansipoituneista naisista ;D

latexbun

  • Vieras
Vs: Onko kinkyys perinnöllistä?
« Vastaus #16 : 22.07.2016, 00:31 »
Eipä se päältä katsoen näy, ne on ihan oman pään sisäisiä kuvitelmia, ettei joku "voi olla kinky, kun se on tuollainen". Mulle on tavallaan aivan sama onko periytyvää vai ei, pelkkä kinkyys ei ole mitenkään ihmeellistä, eikä mielestäni rajoita elämää oleellisesti.

steward

Vs: Onko kinkyys perinnöllistä?
« Vastaus #17 : 22.07.2016, 00:39 »
Eipä se päältä katsoen näy, ne on ihan oman pään sisäisiä kuvitelmia, ettei joku "voi olla kinky, kun se on tuollainen".

Kyllä sitä 20 vuoden saman katon alla asumisen ja sen jälkeisen yhteydenpidon aikana näkee ja kuulee sen verran, että pystyy vähintään valistuneita arvauksia esittämään. Tähän sisältyen mm. tapansa kommentoida seksuaalisia juttuja ja kinkyilyä.

Esim. kerran tv:ssä näytettiin reportaasia joltain ulkomaiselta kinkyklubilta. Filmillä oli pariskunta kumihuput päässä ja toinen näytösluonteisesti piiskaili toista. Äiskän kommentti: ”Mitä ihmettä tää nyt on? Ovatko nuo jotain mielenvikaisia!”

Nti Solmu

  • Vieras
Vs: Onko kinkyys perinnöllistä?
« Vastaus #18 : 23.07.2016, 14:36 »
Meitä on kolme sisarta, kaksi kinkyä biseksuaalia ja yksi vaniljahetero (joka fetissisaappaat seinällä nähdessään halusi välittömästi sovittaa niitä...) Hmm...