Kirjoittaja Aihe: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit  (Luettu 3814 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2236
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kyllä, tissit.

Kaksiossa miitataan taas! Tälläkin kertaa luvassa on hyvää ruokaa, huonoja juttuja ja täysin luokattomia vitsejä, ja kaikki tämä täysin ilmaiseksi. Mainitsinko jo tissit?

Mukaan ovat tervetulleita kaikki, niin ensikertalaiset kuin konkaritkin, paitsi että erityisesti ensikertalaiset koska ette olleet viimeksi. Haluan nähdä teidät kaikki! Ja tissit.

Nyt, kun olen maininnut tissit ainakin riittävän monta kertaa, tämä ketju pomppaa kaikkien hakutulosten kärkeen ja siellä on huikea määrä jännittäviä ihmisiä. Minäkin olen, ole sinäkin!

(Tissit)

alice

Ilmestyn paikalle seittemän paikkeilla. Otan tissit mukaan kun en raaski kotiinkaan jättää, mutta enpä näytä niitä miitissä, lälläslää.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Ei mua päästetä sisää taas kuitenka perkele.. Tissit on mutta miittien jatkuvuuden kannalta olnee parasta jos en niitä näytä.

Mindgamer

Mukana, onhan tää todistetusti parempaa kun saaminen. Itse oon lauta, niin tuun vaan katteleen muiden tissejä.
715517

lambda0

Ei mua päästetä sisää taas kuitenka perkele..

No mutta eletään toivossa, että tällä kertaa ovet aukenevat meillekin.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria


No mutta eletään toivossa, että tällä kertaa ovet aukenevat meillekin.
[/quote]

Paree ois, muuten en kyl ala enää mihinkään... Paitsi ehkä vallankumoukseen.

miumaumukkaa

  • Vieras
Näillä näkymin tulossa. Tissit jätän autoon, etteivät haittaa ketään. Ja jos sais tällä kertaa äijänsäkin repästyä mukaansa  ;D

Draugo

Jaa'a, saa nähdä tuleeko tultua paikalle kun erehdyksessä luulin että miitti oli tänään ja vietin sen takia tunnin ekstraa haahuilemassa keskustassa.

miumaumukkaa

  • Vieras
Jaa'a, saa nähdä tuleeko tultua paikalle kun erehdyksessä luulin että miitti oli tänään ja vietin sen takia tunnin ekstraa haahuilemassa keskustassa.

Kertaus on opintojen äiti?

Vorsma

Kyllähän näin kovanluokan tapahtumaan pitää jonottaa jo päivää ennen! Liikkeellä on ollut villejä huhuja siitä, että tissit liittyisivät tapahtumaan jotenkin. Pitää itsekkin tulla selvittämään tätä mysteeriä.

Corsected

Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #10 : 18.08.2016, 15:33 »
Harkitsen tissieni raahaamista paikalle. Kovasti on taas lähtövaikeuksia ilmassa niin en uskalla luvata mitään :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2236
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #11 : 18.08.2016, 15:36 »
Oho, täähän on jo ihan kohta. Lienee siis jokaviikkoisen suihkun aika!

Mää voin näyttää tissit niille, jotka saapuu paikalle. Olkaa varoitetut.

Corsected

Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #12 : 18.08.2016, 16:57 »
Hnngg, heikolta näyttää. Taitaa HoMM3 viedä voiton tänään. Vaikka olihan se miitti parempaa kun saaminen. :D

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #13 : 18.08.2016, 17:04 »
Hnngg, heikolta näyttää. Taitaa HoMM3 viedä voiton tänään. Vaikka olihan se miitti parempaa kun saaminen. :D

Hei,  Hihattoman tissit tarjolla.. nyt kandeis tulla

Corsected

Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #14 : 18.08.2016, 17:08 »
Hnngg, heikolta näyttää. Taitaa HoMM3 viedä voiton tänään. Vaikka olihan se miitti parempaa kun saaminen. :D

Hei,  Hihattoman tissit tarjolla.. nyt kandeis tulla

Tiedänn! Muttakun laiskottaa niin kovin paljon ja sänky + tietokone on niin kiva combo. Tuu raahaan mut väkisin? :'D