Kirjoittaja Aihe: Ajatuksia aloittelijan (FemDom) tilanteeseen?  (Luettu 2483 kertaa)

mei_

  • Vieras
Hei. Olen uusi täällä ja "koko jutussa" (pahoittelut jos en osaa kaikkia termejä tms.). Jännittää vähän kirjoittaa tänne. Toivoisin pohdintaani vain tukea, ajatuksia, näkökulmia. En taida osata muotoilla varsinaista kysymystä.

Olen käynyt erilaisissa seksibileissä jo useamman vuoden. Exhibbari olen varmasti, tykkään ryhmäseksistä, mutta muuten olen kokenut olevani pitkälti vaniljainen. Jokin aika sitten kohtasin kuitenkin ihmisen, joka mahdollisesti herätti minussa uinuneen domme-henkisen hahmon. Olen hämmentynyt, mutta toisaalta en kovin yllättynyt. Pieniä välähdyksiä tähän suuntaan on ollut aiemminkin, mutta ei näin voimakasta kokemusta. Valitettavasti ”ihastukseni” ei halunnut tutustua minuun sen enempää, erinäisistä syistä, mikä surettaa kovasti. Mietin, koenko koskaan enää mitään samanlaista ☹ Kokeilimme vain pieniä juttuja, mutta koin kiihottuvani paljon hänen alistamisestaan. Siihen varmasti vaikutti myös se, että olin ihastunut häneen sekä henkisesti että fyysisesti.

Uteliaisuuteni heräsi, mutta samalla olen epävarma. Tuntuu, etten haluaisi kokeilla uusia asioita kenen kanssa tahansa. Haluaisin, että tuntisin oloni turvalliseksi, hyväksi, luontevaksi, kuten koin ”ihastukseni” (kuulostan 15-vuotiaalta…) kanssa. Olen uupunut vuosien nettideittailuun, ja minulla ei ole aikaakaan siihen tällä hetkellä. Miitteihin varmasti tulen osallistumaan… Silti en tiedä, miten kannattaisi edetä. En ihastu kovin usein, joten seuraava ihminen, jonka kanssa koen yhteyttä tai kemiaa, voi tulla eteen vasta vuoden päästä, mutta toisaalta haluaisin ruokkia tätä ”viettiäni” heti (tai no, lähiaikoina :D).

Kiihotuinko alistamisesta vain, koska tein sitä minulle oikean ihmisen kanssa, vai voisinko kiihottua siitä jonkun satunnaisen tyypin kanssa, johon vain tunnen vetoa? Vaniljaseksin suhteen valitsen kumppanini tarkkaan, mutta en kuitenkaan vaadi tunteita hyvään seksiin. Viehätys riittää, ja paneskelen aika iloisestikin ympäriinsä. Kinky-juttujen kanssa tuntuu, että kynnys on isompi. Olen ollut seksin suhteen yleensä itsevarma, joten tämä koko tilanne tuntuu oudolta. Minulla on tapana tehdä tuttuja asioita, joissa olen jo hyvä, enkä helposti astu mukavuusalueeni ulkopuolelle.




Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Ajatuksia aloittelijan (FemDom) tilanteeseen?
« Vastaus #1 : 26.02.2019, 19:29 »
Suoraan dommepuoleen en osaa varsinaisesti vastata, mutta minussa herätettiin dominoiva sadisti aikanaan hyvinkin voimakkaasti. Alkuun pääsin hommassa parhaiten ns. kimppasessiossa, missä olin kolmantena mukana ja se nyt sattui olemaan sen verran kivaa, että lähdin touhuilemaan itseksenikin.
Olen touhuillut sellaisten kanssa, jotka eivät varsinaisesti herätä suuremmin intohimoa, mutta se tekeminen sadistina heidänkin kanssaan on ihan kivaa kuitenkin. Parhaiten homma toimii ja ehdottomasti eniten se antaa (itselleni) sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ne kuuluisat kemiatkin toimii ja intressit kohtaa.

Dommeiluun vinkkejä tuolta puolen foorumia, joka on vain rekisteröityneille käyttäjille.

mei_

  • Vieras
Vs: Ajatuksia aloittelijan (FemDom) tilanteeseen?
« Vastaus #2 : 28.02.2019, 10:09 »
Suoraan dommepuoleen en osaa varsinaisesti vastata, mutta minussa herätettiin dominoiva sadisti aikanaan hyvinkin voimakkaasti. Alkuun pääsin hommassa parhaiten ns. kimppasessiossa, missä olin kolmantena mukana ja se nyt sattui olemaan sen verran kivaa, että lähdin touhuilemaan itseksenikin.
Olen touhuillut sellaisten kanssa, jotka eivät varsinaisesti herätä suuremmin intohimoa, mutta se tekeminen sadistina heidänkin kanssaan on ihan kivaa kuitenkin. Parhaiten homma toimii ja ehdottomasti eniten se antaa (itselleni) sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ne kuuluisat kemiatkin toimii ja intressit kohtaa.

Dommeiluun vinkkejä tuolta puolen foorumia, joka on vain rekisteröityneille käyttäjille.

Kiitos vinkkisivusta, tuota en ollut huomannut! Nyt tuntuu, etten uskaltaisi kolmanneksi, ainakaan bileissä missä kaikki katsovat. Kaipaan tähän jotain intiimimpiä, mutta ehkä joku mukavalta vaikuttava tyyppi riittäisi. Mietin vaan kun täälläkin on niin paljon puhetta tuosta aitoudesta. Tämä aiempi seksikumppanini sanoi, että hänen mielestään se tuli minulta luonnostaan ja että mulla oli "hyvät otteet". Se kyllä lämmitti mieltä. Mutta sitten pohdin, onko se sama jos teen sitä ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla ei ole tunteita. Muuttuuko se sitten epäaidoksi... Olen toisaalta surkea feikkaamaan mitään, joten huomaisin varmaan nopeasti, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.

Jos joku haluaa jutella asiasta, niin en pahastu asiallisista privaviesteistä.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Ajatuksia aloittelijan (FemDom) tilanteeseen?
« Vastaus #3 : 28.02.2019, 12:41 »
Omalla kokemuksella väitän, että se toinen ihminen on merkittävin tekijä tuohon "heräämiseen" ja nauttimiseen teoista ja sessiosta.

Itsevarmuus, kokemus, rohkeus, luottamus yms. seikat vaikuttavat myös hiljalleen.

Kokemuskaan ei takaa sitä, että kuka tahansa toimii. Kyllä se aina vaatii oikeanlaisen vastakappaleen :)

Piilukko

  • Vieras
Vs: Ajatuksia aloittelijan (FemDom) tilanteeseen?
« Vastaus #4 : 28.02.2019, 13:43 »
Voiko olla, että kaipaat erityistä tilannetta/kiintymystä, koska olet dominoinnin suhteen vielä epävarma, ts esimerkiksi et vielä tiedä, millaisia tunteita itse dominoiminen aiheuttaa, ja haluat tutkia niitä erityisen luotettavassa tilanteessa?

Tuli

  • Vieras
Vs: Ajatuksia aloittelijan (FemDom) tilanteeseen?
« Vastaus #5 : 28.02.2019, 14:43 »
Miksi pitäisi dominoida ihmistä, josta ei ole kiinnostunut tai johon ei ole kiintynyt?

Itselleni dominoiminen liittyy sellaiseen kahdenväliseen sosiaaliseen dynamiikkaan, joka herättää dominoivat vaistoni. En minä ainakaan halua edes tehdä sitä ihmisen kanssa, joka ei noita vaistoaa herätä.

Olisiko kiinnostavampaa kysyä, mikä herättää halun ottaa ohjat?

mei_

  • Vieras
Vs: Ajatuksia aloittelijan (FemDom) tilanteeseen?
« Vastaus #6 : 28.02.2019, 17:31 »
Sekä Tulin että Piilukon pointeissa on varmasti perää. Ei tämä varmaan selviä ennen kuin kokeilee, miltä tuntuu jonkun muun kanssa :) Mitään pitkää ja syvällistä tuntemista en selkeästi kaipaa, koska tämänkin ihmisen (joka herätti nämä dominointihalut) olin tavannut vasta sinä iltana, mutta jonkinlainen yhteys mun piti kokea kuitenkin.

Ja tuohon Tulin kysymykseen, mistä se halu herää, en osaa vielä vastata. Erilaisia spekulaatioita tulee mieleen, mistä se voisi johtua. Mä olen harrastanut seksiä hyvin erilaisten miesten (jos puhutaan tässä vain miehistä, olen toki panseksuaali) kanssa, myös tapaillut erityyppisiä miehiä, mutta mulla on teini-ikäisestä asti ollut se yksi tietty tyyppi, josta mä viehätyn: mies, joka on pieni ja söpö eli lyhyt, laiha, poikamainen. Usein heissä on myös jotain feminiinejä piirteitä. Miehiset isot köriläät ei ole kyllä ikinä viehättäneet... Ehkä tällä voi olla jotain tekemistä asian kanssa  ???