Kirjoittaja Aihe: Sinkku Karkkikaupassa  (Luettu 18226 kertaa)

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Sinkku Karkkikaupassa
« : 15.08.2016, 12:35 »
Täällä on ollut ketjuja subin ja domin käyttäytymisestä, ollut oma ketju deitti-ilmoituksille.

Tässä sinkuille ”karkkikauppakysely”: Jos saisit valita kumppanin ominaisuuksia - fyysisiä tai henkisiä, harrastuksia, elämänkatsomus yms. niin mitä ne olisi? Jätetään tästä pois itsestään selvyydet, niin kuin kemiat, rakkaus, kinkyys/pervous, elleivät ne ole jotenkin poikkeuksellisia.

Esimerkiksi jos arvostat toisessa vegaanisuutta, niin olettamus on, että olet itsekin vegaani, tai sitten itse halua pyrkiä vegaanisuuteen.

Jos haluat kertoa miten ihana oma kumppanisi on, niin siitä on jo oma ketju olemassa: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=12802.msg249540#msg24954

Olkoon tämä siis sinkkujen oma ketju ;-)

*ei niin tiukkapipoinen kysely*

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #1 : 15.08.2016, 12:36 »
Koska aloitin kyselun, niin tässä minun valintani:

1)   Metsämies
Mies saisi olla metsämies. Tykkään olla metsässä, poimia sieniä ja marjoja. Rakastan riistan makua ja osaan tehdä erilaisista ruokia niistä. Ei väliä, että onko riista pupua, metsälintua, hirveä vai jotain muuta. En itse omista aseenkantolupaa ja tuskin sitä hankinkaan, ellen nyt ihan vallattomaksi ala.

2)   Veneily
Saimaa on sielunmaisemani. Meri on hieman pelottava, mutta sielläkin voin veneillä. En kaipaa mitään muskelivenettä, vaan paras on puuvene, pienellä nopeudella.

3)   Karvaisuus
Karvainen mies on vain ihana. Jokapuolelta karvainen. Partaakin saa olla, kunhan se on siisti.

4)   Tanssiminen
Tykkään tanssia. Niin diskosta kuin lavatansseista. Tanssiminen on hyvä yhteinen harrastus.

5)   Seksipeto
Tämä sisältää kaiken läheisyyden, seksi, sessioinnin, yhdessä nukkumisen jne. Pihtaaminen on ehdottomasti kiellettyä.

6)   Kallio
Miehen pitää olla rauhallinen, kun itse panikoin, ahdistun, hermostun yms. En kestä säätämistä, vääntämistä tai jahkaamista.

Aikoinani olin naimisissa tyypin kanssa, joka ei pitänyt metsästä, tuli merisairaaksi vesillä, ei ollut karvainen, ei tykännyt tanssimisesta ja pihtasi seksissä. Seuraavalla kerralla pitänee katsoa, että edes joku näistä ”mätsää”.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #2 : 15.08.2016, 13:58 »
1) Luontoihminen, minulle ei ole väliä onko mies tai nainen. Kunhan viihtyy luonnossa. Koska minä viihdyn. En toki joka päivä ole metsään juoksemassa, mutta useita kertoja viikossa on hyvä käydä jossain, missä luonto on läsnä.

2) KOMMUNIKOINTI. Sitä en voi painottaa tarpeeksi. Pitää osata puhua asioista. Niin niistä hyvistä kuin pahoista. Pitää kertoa mikä painaa. Saa viettää mykkäkouluja, mutta pitää osata sanoa, että nyt tarviin tilaa. Ei vain kadota.

3) Intohimo. Pitää olla intohimoa. Elämään, suhteeseen, kaikkeen mikä on tärkeää.

4) Eläimistä olis hyvä pitää, koska mä tykkään. En sillä tavalla, vaan että tulevaisuudessa oon hankkimassa joko koiruuden tai kissuuden. Ja jos voitan lotossa, niin maalle muutan ja ostan monta elukkaa, nii kerta!

5) Arjen taika. Pitää osata nähdä arkisissakin asioissa maagisuutta.

6) Kesyttäjä. Täytyy välillä olla rohkea ja kesyttää minut, kun kiukustun. Osata laittaa minut ruotuun. Jos vaistoan pelkoa, niin... Oi voi.

7) Polyhenkisyys. Luultavasti mulla tulee aina olemaan muitakin suhteita primäärisuhteen lisäksi. Tai ainakin yksi. Luultavasti naisten kanssa. Se pitää hyväksyä, muuten ei oikein mun kans pärjää. Samoin mä hyväksyn primäärini muut suhteet. Kunhan vain kumpikin aina palaa sen toisen luo reissuiltaan ja tiedän olevani kumppanilleni se Tärkein.

Tämmöisiä mä keksin näin maanantaina.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #3 : 15.08.2016, 14:43 »
Siis mun unelmamies on komea, seksikäs, rikas ja omistaa ison kyrvän! Eiku.

1. Huumorintaju

Tän luulisi olevan itsestäänselvyys, mutta ei sitä kaikille oo. Huumorintaju on siis tärkeä asia ja jos vielä omistaa samanlaisen, aivottoman huumorin kuin itsellä, niin vielä parempi.

2. Kykenee kommunikointiin ja puhumaan kaikista asioista

Kommunkointi on tärkeää, myös d/s suhteissa. Samoin se, että pystyy puhumaan myös muistakin asioista kuin pervouksista.

3. Haluaa lapsia/lapsirakas

Tää on varmaan tullut jo monille selväksi, mutta jos ei tykkää lapsista tai halua niitä, niin ei kannata haaveilla ainakaan mistään vakavammasta jutusta mun kanssa.

4. Liikunnallisuus

Jonkinlainen liikunnallisuus on plussaa. Oli se sitten pelkästään kuntosalilla käymistä tai lenkkeilyä, jonkinlainen liikkumnen vapaa-ajalla on aina vain positiivista

5. Tykkää katsoa elokuvia ja sarjoja vapaa-ajalla

Mikä olisi suhteessa sen mukavampaa kuin katsoa leffaa sohvalla tai seurata yhdessä molempien suosikkisarjaa?

6. Tykkää matkustella

Mä tykkään ja haluan matkustella myös suhteessa. Ja toivon, että tätä voisi tehdä kumppanin kanssa

6. Turvallinen ja luotettava

Vaikka dominoivaa miestä haenkin, on mulle tärkeää, että toinen on luotettava, turvallinen ja kunnollinen. Naistenhakkaajat ei sytytä millään tavalla.

7. Ei läträä alkoholin kanssa

Jos on joka viikonloppu tarve juoda kännit tai mennä baariin, niin se on aika iso miinus itselle. Koska mun elämään mahtuu muutakin kuin alkoholilla läträämistä. Kinkybileet asia erikseen. :)

8. Mielummin feminiininen kuin macho

Sellaiset macho-miehet, jotka on sillä periaatteella liikkeellä, etteivät miehet saa itkeä, puhua tunteistaan ja ovat muutenkin niin machoja, eivät sytytä.

9. Hiukset päässä

Kaljut miehet ei oikein sytytä, miehellä pitää olla hiuksia päässä. :P

10. Tykkää läheisyydestä ja hellyydestä.

Suhteessa läheisyys ja hellyys on tärkeää mulle.

11. Omistaa korkean libidon

Kun on mun kanssa suhteessa, ei mielellään pihtailua, vaan seksiä ja sessiointia mahdollisimman usein. ;)


Jaa mullako on vaatimuksia?


« Viimeksi muokattu: 15.08.2016, 15:00 kirjoittanut Perhonen89 »

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #4 : 15.08.2016, 17:32 »
 >:D no pistetäänpäs!

1. Vahva ja hallitseva -tosin mä päsmäröin silti, pitäähän olla haastetta!

2. Ei ole väliä onko karvainen vaiko karvaton, mutta mieheltä pitää näyttää.

3. Retku, en mä muuten kiinnostu -tosin sitten en voi pitää.

4. Voi olla tumma tai vaalea.

5. Vahva, lihaksikas mielellään.

6. Nätit silmät.

7. Karismaattinen.

8. Huumorintajuinen, saa olla roisi.

9. Ei porvari.

10. Pitää huomioida ja ei huomioida, mieluiten samaan aikaan ;)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #5 : 15.08.2016, 20:41 »
No karkkikauppaillaan sitte ihan kunnolla, kun kerran lähdettiin tähän. ;D

1. Kiero, musta, kaksmielinen huumorintaju. Ihan yhtä paskaa huumoria kun mulla.
2. Äijänkokoinen, pitää olla että käteen tuntuu eikä tarvi pelätä, että menee rikki.
3. Karvainen on ihan jees, niistä on kiva kiskoa. Mutta genitaalialuetta pitää trimmata. Ei saa olla pöheikkö!
4. Jos ei ole karvoja, niin sitte tatuointeja ainakin. Ne nyt on muutenkin aina bonusta.
5. Tarpeeksi puhelias, ei mitään tuppisuuta. Sellainen että voi jutella ihan kaikesta mikä mieleen juolahtaa. Paitsi politiikasta.
6. Käytännön älyä, fiksuutta. Laajat tiedot eri asioista on kans tosi hyvä juttu.
7. Seksiä on saatava, paljon. Impotentit ei siis käy. Eikä matalan libidon omaavat. Ja rajua seksiä, ei mitään pimeässä peiton alla.
8. Vahvaluonteinen, hissukat ei mun kanssa pärjää. Enkä niistä myöskään kiinnostu.
9. Mua vanhempi
10. No kyllä sille kikkelillekin on minimivaatimus.
11. Osaa ja pystyy puhua totta, valehtelu on sellanen punanen vaate mulle, että en siedä yhtään.
12. Ymmärtää sen, että mä en ole monogaaminen.

Nick

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #6 : 15.08.2016, 20:52 »
Randomissa järjestyksessä muutama:

1) perusterve, niin psyykkisesti kuin fyysisesti
2) vahva henkisesti
3) älykäs ja tässä ei riitä henkilön oma mielikuva
4) mielyttää silmää
5) seksi loistavaa
6) kykenevä elämään suhteessa
edittiä, lisäys 7) jonka kanssa on mukavaa ja hauskaa
« Viimeksi muokattu: 15.08.2016, 21:15 kirjoittanut Nick »

Underworld

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #7 : 15.08.2016, 21:13 »
Ihan kiintoisa ketju, joskin monia asioita vaikea pukea tyhjentävästi sanoiksi. Monet kerrat ollut jotain heilastelua jonkun kanssa jolla sama (vege)dieetti ja samat harrastukset yms, ei silti yhtään synkannut. Joskus taas monella tavalla varsin erilainen henkilö, mutta jos tietyt asiat, kuten riittävän teinimäinen huumori natsaa niin toimii  :D

1. Rentous. Satunnainen valitus  ei haittaa koska minulla puutteita, mutta nalkuttavan pirttihirmun kanssa en mahdu saman katon alle
2. Kunnianhimo. Tää ei oikeastaan paras sanavalinta, mutta ei mene aina sieltä missä aita matalin. On ainakin jotain asioita minkä eteen ponnistellut ja pystynyt toteuttamaan ne.
3. Ei liian tavis. Voisi jakaa useampaan alaotsikkoon ja liittyy kohtaan 2, mutta tarkoittaa mm, ettei liian turvallisuushakuinen. "Kuha sossusta tulee rahaa ja on katto pään päällä." Liian eriävät mieltymykset musiikissa/taiteessa/harrasteissa yms myös miinusta
4. Avarakatseisuus
5. Ulkonäkö. Joo, on se sisäinen kauneus tärkeää, muttei riitä yksinään
6. Huumori. Oisko se, että aikuinen ominaisuuksiltaan ja teini huumoriltaan?
7. Hyvä luonne. Anteeksianto, rehellisyys jne
« Viimeksi muokattu: 15.08.2016, 22:34 kirjoittanut Underworld »

DareDoll

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #8 : 15.08.2016, 22:11 »
No onhan sitä kriteereitä vaikka jos millaisia mut laitetaan tähän muutamia:

1. Luotettava pitää olla ja pitää sanansa
2. Menevä enemmän kuin sohvalla makaaja
3. Innostuva ja vähän yllytyshullu, ei mikään jarru
4. Keskustelutaito on ehdoton vaatimus
5. Koulutus suht samalla tasolla (viime aikoina varsinkin huomannut että tämä jostain syystä tullut tärkeäksi kriteeriksi)
6. Kyky antaa anteeksi ja pyytää anteeksi
7. Sairas huumorintaju
7. Komea ja isokullinen

Näillä mennään jo aika pitkälle  ::)

Omistaja

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #9 : 16.08.2016, 16:18 »
1) Raittius: korkeintaan juhlapäivinä eli yhden käden sormiin mahtuu juomiset/vuosi
2) Eläinrakkaus: ei saa pelätä/inhota mun liskoa tai kammota yli kaiken sen ruokaeläimiä, eli torakoita ja matoja
3) Liikunta: tietää sen lihastreenin jälkeisen hyvänolon tunteen ja nauttii kävelystä järvenjäällä kevätauringon paisteessa
4) Suvaitsevaisuus: ei mikään Soldiers of Odinin jäsen tms. muukalaisvihainen juntti tai homofoobikko
5) Käsillätekijä: tykkää näperrellä esim. puutöitä, perustyökalut pysyy käsissä
6) Siisti: pitää kotinsa siistinä, tuoksuu hyvältä eikä pukeudu reikäisiin/likaisiin vaatteisiin
7) Tyylikäs: katsoo vähän mitä laittaa päällensä, ei mikään pikkutakkimies etsinnässä kuitenkaan
8  ) Tykkää hellyydestä, silittelystä ja hipsuttelusta

heinrich

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #10 : 16.08.2016, 16:37 »
Tää on aika mielenkiintonen aihe.
Tästä vois joku humanisti vääntää jopa tutkimusta miten noi kriteerit liikkuu eri ikäryhmissä.

Itelle alkaa olla jo kohtalaisen selvää, ettei sellasta unelmien prinsessaa...
Tai tässä kohderyhmässä jo Kuningatarta oo olemassakaan :)
Realismi lätkii iäntuoman viisauden halolla päähän ja kriteereistä joutuu sen takia.
A. Luopumaan.
B. Joustamaan

Vaikkakin...
Saahan sitä ymmärtääkseni vielä Valkoisella Lihaasyövällä Hereromiehelläkin olla unelmia...
Mutta se Naaras...
(pyydän mitä nöyrimmin saada tässä yhteydessä ilmoittaa, ettei käyttämäni ilmaisu "Naaras" ole millään muotoa vähättelevä tahi loukkaava. Päinvaistoin.)
"La Puta e Madonna"
Siis jos noin ihan elämänkumppania ajattelee.
Sessioseuraksi piisaa pelkkä "Puta" ;)
Tosin...
Ois kiva jos sekään nyt ei olisi aivan Saatanan tyhmä.
Tyhmät ihmiset, joko oikeasti tyhmät tai sellaisiksi tekeytyvät pakkaavat olemaan työläitä lähietäisyydellä...
Elämänkumppanina taas Naaras saa olla hullu mutta ei tyhmä :)
Muut henkiset ja fyysiset ominaisuudet on sellanen kokoNaisvaltainen juttu, että se joko passaa tai sitten ei.
Ominaisuus, mikä toisella voi olla kerrassaan valloittava voi toisella olla perinjuurin raivostuttava :)

Eli juu... Vaikea määritellä.
Sori ny tästäkin taas... :D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #11 : 16.08.2016, 17:29 »
1. Vapaa

Eli siis oikeasti sinkku, eikä kymmeneen eri suuntaan tavallaan jo vähän kallellaan tai kiinnittynyt. Polyilyssä ei sikäli mitään vikaa ole, mutta jos olet toiselle #5 ja itsellesi toinen on se tärkein tapaus niin kyllähän se pidemmän päälle kipeätä tekee.

2. Kommunikointi

Ei mitään salamyhkäisyyttä,"testejä" tai mykkäilyä. Jos jokin asia on pielessä tai askarruttaa niin olisi hyvä kysyä tai ilmaista asia selvästi ja oikeasti nähdä vähän vaivaa, että vielä saa itseään tyydyttävän vastauksen. Valitettavasti harva meistä osaa lukea toisen mieltä, en minäkään, vaikka välillä moista luulen ja näin ollen onnistun ryssimään asioita aivan huolella.
Osa kommunikaatiosta toki tulee yhteisten kiinnostusten kohteitten tai harrastuksien myötä, mutta noin muutenkin olisi hyvä, että löytyy muutakin yhteistä keskusteltavaa kuin pelkät pervoudet.

3. Liikunnallisuus ja terveys

Liikun itse paljon, paitsi sillon kuin en liiku ja tekee mieli vain haudata pää johkin syvälle hiekkaan. Tämän myötä arvostan itse todella paljon liikunnallisia ihmisiä. En odota, että toisella on atleetin tai mallin kroppa, sillä en minäkään huippu-urheilijasta mene.
Terveys puoleen lasken alkoholinkäytön yms. Mä oon jo "vanha", en mä jaksa rampata baarissa joka viikonloppu, en jaksanut ees nuorempana. Ei siinä mitään, jos juo sen muutaman rentoutumiseen silloin tällöin, mutta jos joka viikonloppu on darrassa tai maanantain puheenaiheet on lähinnä sitä mitä tapahtui viikonloppuna baarissa.

4. Huumorintaju

Aika itsestäänselvyys lopulta. Arki on aika karua välillä ja hyvällä huumorilla selviää monesta asiasta vähemmällä hampaitten kiristyksellä. Huumori on kuitenkin lopulta aika iso osa keskinäistä kommunikointia ja, jos moista ei omaa tai se ei osu yhtään kohilleen niin mennään pahasti metsään.

5. Luotettavuus/Rehellisyys

Toiseen pitää pystyä luottamaan. Kukaan tuskin haluaa löytää tikareita selästään ja turhat lupaukset rikkovat pikkuhiljaa fiilikset toista ihmistä kohtaan totaalisesti.

6. Ulkonäkö

Toisessa pitää olla jotain mikä pysäyttää katsomaan perään/perää :P  Sisäisellä kauneudella pääsee pitkälle, mutta lopulta ne tietyt seikat saa ihastumaan, oli ne sitten silmät, kaunis hymy...

7. Seksuaalisuus

Seksi kiinnostaa muutenkin kuin lauantaisin peiton alla, vaikka aina ei voi toki tehdä mieli tai jaksa touhuta. Yhteiset kiinnostuksen kohteet seksin saralla. Seksi on iso osa parisuhdetta  ja, vaikka kaikkia fetissejä tai haluja tuskin kukaan yksi ihminen pystyy täyttämään täydellisesti, mutta pitkän ei missään nimessä -listan kanssa on vaikea myöskään rakentaa kestävää parisuhdetta, jos taas toista moiset jutut nimen omaan kiinnostavat. Switcheillä on toki aina hauskinta ;)


Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 383
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #12 : 16.08.2016, 20:24 »
Kokeillaanpa

Yllytyshullu ja vähän kahjo. Heittäytyjä. Huumori kestää vaikka esittäisin pöljän unilauluserenadin kaiken kansan edessä. Rakastan hassuttelua. Herkkä "taitelijansieluni" inhoaa ns silmien pyörittelijöitä ja tunnelmantappajia.

Tulee toimeen perheeni ja sekalaisen ystäväjoukkoni kanssa. Sinunkaan kaverit eivät jää minulle mysteeriksi. Sosiaalinen luonne toivottavaa.

Haluaa perheen karvaisilla lapsilla tai ilman, ehkä omaa jälkikasvuakin.

Rakastan matkustelua. Enemmän seikkailullisia teeseitse-halpis-elämys -reissuja. Kai tykkäät myös?! Ulkomailla asuminen kiinnostaa.

Haluan, että haluat minut! Näytä se. Kerro se. Mie arvostan sellaista. Pidän myös herrasmiesmäisyydestä.

Ulkoiset avut: pituutta, tukkaa, hymy (hammaskalusto), sporttisuus, iso kalu, trimmattu pers'-pehkottomuus, pukeutumis- ja hygieniataitoa tilannetajun kera.

Seksi: tajunnanräjäyttävänä kiitos. Naurettavan sekoa ja hauskaa. Luovaa. Ei kaavamaista (ei tiukkoja lokeroita). Joskus maustettuna muilla ihmisillä, muiden kanssa, muut meidän kanssa. Halu kokeilla uutta. Taito keskustella toiveista.

Kestää myös rankkojakin hetkiä.



emi~

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #13 : 16.08.2016, 22:43 »
Ihanne puolisolla saisi olla: 

- karismaa
- tilannetajua
- maalaisjärkeä
- suvaitsevaisuutta
- jotain särmää fyysisessä olemuksessa
- sopivasti herkkyyttä
- intohimoa/ kiinnostusta johonkin omaan juttuunsa
- auttavainen luonne
- huumorintajua
- vaan vähän renttumainen

•  seksuaalisesti aktiivinen mies, joka
 osaisi sanoa seuraavat repliikit: " anna olla, kaikki järjestyy, unohda koko juttu, älä välitä, rauhoitu". 

JustForMe

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #14 : 16.08.2016, 23:56 »
1. Älykäs. Pitää osata erottaa toisistaan mielipide ja fakta, ja osata käyttää lähdekritiikkiä. Oman  mielipiteen erottaminen Jumalan sanasta on myös suotavaa. Yhtenä älykkyyden merkkinä pidän sitä, että ihminen ymmärtää itse, ettei ymmärrä kaikkea. En jaksa tyyppejä, joilla on kaikesta mielipide.

2. Avarakatseinen. Liittyy myös tuohon älykkyyteen. Mielestäni ihminen on jollain tavalla yksinkertainen jos näkee vain yhden tai kaksi vastakkaista tapaa katsoa maailmaa.

3. Verbaalinen. Jos osaa myös kirjoittaa, siitä saa plussaa. Itselle sanat on tärkeitä, ja on vaikea kommunikoida sellaisten kanssa joiden sanavarasto käsittää kymmenen sanaa ja keskustelutaito yhden aiheen.

4. Tunnistaa omat ja toisten tunteet. Jos osaa verbalisoida sisäisiä olojaan, hyvä. Koen myös fyysisesti tosi viehättävinä miehet, joilla on herkkäilmeiset kasvot, joilta tuntemukset näkyy. Varsinkin seksuaalisissa yhteyksissä tahdon nähdä omien tekojeni vaikutukset toisen kasvoilta.

5. Itsenäinen. Mussa ei roikuta. Yhtään.

6. Elämän vaikeita puolia kokenut. Auttaa kovasti empatiakykyä, kun omaa kokemusta siitä, mitä synkkyys on.

7. Shoppaillaan vielä ulkonäkö.. Mies saisi olla vartaloltaan miehen mallinen, eli hartioista selkeästi leveämpi kuin lantiolta. Pieni perse..  :love: :P Ne ilmeikkäät kasvot siihen päälle. Mulle komeimpia on miehet, joilla on jotain vähän feminiinistä naamassa, esim. pitkät räpsyttimet silmissä. Fyysiset vammat tai sairaudet ei häiritse.