Kirjoittaja Aihe: Sinkku Karkkikaupassa  (Luettu 18374 kertaa)

Pohja

Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #15 : 22.08.2016, 07:39 »
Elikkä no holds barred, rasti ruutuun toivotuimmat ominaisuudet siltä päiväunien ihannekumppanilta, jota et välttämättä koskaan tapaa, vaikka tällä paskapallolla vaeltaa sentään jo 7,5 miljardia ihmistä? No näin lonkalta (naisesta siis):

-Lapseton ja aikoo pysyä sellaisena. Plussaa, jos on jo valmiiksi steriloitu tai muusta syystä maho.

-Täysin raitis ja päihdevastainen, mahdollisesti jopa fanaattisuuteen saakka. Tämä tarkoittaa, että ei viinaksia eikä muita kontrolloituja aineita koskaan. Jotain standardeja, saatana, koska elämäni on liian lyhyt päihdeongelmaisen kumppanin oikkujen katseluun. Liki varaukseton kunnioitukseni jokaiselle, joka kulttuurissamme pystyy tähän urotyöhön.

-Noin yleisesti välittää terveydestään ja mm. torjuu ylipainoa kuntoilulla. Plussaa näkyvistä lihaksista.

-Käytöstavat hallussa, kykenee ottamaan kumppanin tunteet huomioon ja hallitsemaan temperamenttinsa, eikä kiukuttele turhista. Sietää esimerkiksi tylsistymistä hyvin. Haussa siis lehmän hermoilla varustettu seesteinen yksilö.

-Poliittinen arvomaailma enemmän vasemmalle päin. Noin yleisesti ottaen kykenevä myötätuntoon. Ei kuitenkaan seuraa sokeasti mitään ideologiaa. Kykenee kyseenalaistamaan ja toteamaan, ettei keisarilla olekaan vaatteita.

-Nauttii seksissä aistillisista jutuista ja stimulaatiosta, kaikesta mikä vaihtelee sitomisesta ja ruoskinnasta esim. suuseksiin, eroottiseen hierontaan ja rentoutusmielessä tehtyyn pettingiin. Sängyssä iästä riippumatta teinimäisen leikkisä ja innostunut.

-Elokuvien ystävä, jolle parasta elämässä on pitkän päivän jälkeen tempaista varpaat paljaiksi ja kellahtaa sohvalle.

-Ulkonäössä suosii arkisin farkkukangasta, lenkkareita ja lyhyitä tai muuten särmiä hiustyylejä.

LaVida

Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #16 : 22.08.2016, 09:19 »
1. Isot tissit
2. Järkyttävän isot tissit
3. Megatissit

En nyt kritisoi ketään joka on täällä kirjoitellut, enkä myöskään kerro miten tulisi ajatella. Mietteitäni vain. Ja tiedostan täysin kuinka tämä ketju on tarkoitettu huumoripohjalta, toivelista vain.
Jokainen huonoksi koettu kokemus mullistaa tätä listaa. Oiva tapa myös oppia itsestään, mitkä asiat onkaan tärkeitä minulle, kun ei niitä ole. Huomaa kaipaavansa jotain minkä ei tiennyt olevan niin tärkeää. Mitä pidempi lista, sitä enemmän on huonoja treffejä ja kokemuksia alla. Tai on itsekäs. Tai on vaativa.
Kuinka moni miettii, mitä antaa toiselle? Mitä tarjoaa? Mun elämänfilosofia on sellainen, että antamalla voi saada. Anna lämpöä ja kunnioitusta, niin voit saada sitä takaisin. Älä vaadi. Jos tarvitset paljon huomiota, anna sitä toiselle niin voit myös saada sitä takaisin. Etc..
Mä aidosti uskon siihen, että jos on keskustelutaitoinen, kaikki muu luonnistuu ajan kanssa. Suhdedynamiikka muokka ihmisiä todella paljon, ja heittäytymällä täysin voi itsekin muuttua.
Toinen on sohvaa rakastava vätys, toinen hirmulenkkeilijä. Kannusta häntä lenkille, opeta, ota mukaan. Kokeilkaa. Yrittäkää. Vastavuoroisesti voi lenkin jälkeen mennä sohvalle ja käpertyä panemaan lusikassa, väsyneenä. Onnistumisia molemmille, jotain yhteistä. Kahden jaettua, opittua ja yhteistä. Ne vie eteenpäin ja vahvistaa. Nykypäivänä tuntuu olevan niin, että nainen käy lenkillä, mies salilla. Nähdään ysiltä himassa, väsyneenä ja mennään nukkumaan. Sit kaikille voi sanoa että hitto ku me ollaan ton Jaskan kaa niin samanlaisia. Oikein kunnon sielunheimoja. Halutaan samoja asioita ja tehdään kaikki samalla tavalla. Ja nähdäänhän me aamulla ennen töihin lähtöä, sekä illalla ku mennään nukkumaan. Öööh... ???


submit

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #17 : 22.08.2016, 09:29 »
- Tykkää asua maaseudulla(kin) ja liikkua luonnossa.
- Hänkin kokkailee - vaikka huonostikin.
- Pitää, tai ainakin sietää eläimiä, varsinkin koiria. Tai ainakin mun koiraa ;)
- Rahan ansaitseminen ei ole keskeisin elämänsisältö.
- Sietää hippejä.
- On Dominoiva tai ainakin sadomasokisti jotenkin. Jos on alistuva, ei odota minulta dominointia.
- Riittävän älykäs ja ymmärtää mun piilevää huumoria.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #18 : 22.08.2016, 10:57 »
1. Isot tissit
2. Järkyttävän isot tissit
3. Megatissit

En nyt kritisoi ketään joka on täällä kirjoitellut, enkä myöskään kerro miten tulisi ajatella. Mietteitäni vain. Ja tiedostan täysin kuinka tämä ketju on tarkoitettu huumoripohjalta, toivelista vain.
Jokainen huonoksi koettu kokemus mullistaa tätä listaa. Oiva tapa myös oppia itsestään, mitkä asiat onkaan tärkeitä minulle, kun ei niitä ole. Huomaa kaipaavansa jotain minkä ei tiennyt olevan niin tärkeää. Mitä pidempi lista, sitä enemmän on huonoja treffejä ja kokemuksia alla. Tai on itsekäs. Tai on vaativa.
Kuinka moni miettii, mitä antaa toiselle? Mitä tarjoaa? Mun elämänfilosofia on sellainen, että antamalla voi saada. Anna lämpöä ja kunnioitusta, niin voit saada sitä takaisin. Älä vaadi. Jos tarvitset paljon huomiota, anna sitä toiselle niin voit myös saada sitä takaisin. Etc..
Mä aidosti uskon siihen, että jos on keskustelutaitoinen, kaikki muu luonnistuu ajan kanssa. Suhdedynamiikka muokka ihmisiä todella paljon, ja heittäytymällä täysin voi itsekin muuttua.
Toinen on sohvaa rakastava vätys, toinen hirmulenkkeilijä. Kannusta häntä lenkille, opeta, ota mukaan. Kokeilkaa. Yrittäkää. Vastavuoroisesti voi lenkin jälkeen mennä sohvalle ja käpertyä panemaan lusikassa, väsyneenä. Onnistumisia molemmille, jotain yhteistä. Kahden jaettua, opittua ja yhteistä. Ne vie eteenpäin ja vahvistaa. Nykypäivänä tuntuu olevan niin, että nainen käy lenkillä, mies salilla. Nähdään ysiltä himassa, väsyneenä ja mennään nukkumaan. Sit kaikille voi sanoa että hitto ku me ollaan ton Jaskan kaa niin samanlaisia. Oikein kunnon sielunheimoja. Halutaan samoja asioita ja tehdään kaikki samalla tavalla. Ja nähdäänhän me aamulla ennen töihin lähtöä, sekä illalla ku mennään nukkumaan. Öööh... ???

Liian vaativaksi kumppanin suhteen ei toki kannata heittäytyä, mutta on joitakin asioita, mitä on mun mielestä ihan hyvä vaatia kumppanilta. Esimerkiksi samanlaiset arvot. Jos toinen haluaa esimerkiksi lapsia, on musta ihan hyvä syy haluta, että myös kumppani haluaa lapsia. Koska kyseessä on niin iso asia ja jos tällaisen asian suhteen mielipiteet ovat täysin erilaiset, niin suhteella tuskin on tulevaisuutta.

Sitten on ihan perusasioita, kuten luotettavuus, rehellisyys ja uskollisuus. Mutta se on toki hyvä kysymys, että kannattaako näitä edes asettaa kumppanin vaatimuksiin vai olettaako aina, että toinen on automaattisesti näitä kolmea?

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #19 : 22.08.2016, 11:36 »
Aikuinen nainen.
Vapaa.
Avoin, keskustelutaitoinen persoona.
Samantyyliset elämänarvot
Kykenee, pystyy ja haluaa aikuiseen parisuhteeseen.
Omaa omaaelämääkin ja ystäviä.
Jotain yhteistä myös elämäntavoistamme olisi hyvä löytyä.
Ei sairasta sairauksia katkeruus ja mustasukkaisuus.
Ymmärtää, että hyvä parisuhde voi pohjata vain luottamukseen ja olemiseen annetun luottamuksen arvoinen.
Ymmärtää myös, että parhaiten se rakas siinä vierellä pysyy pitelemättä. Vapaaehtoisesti.
Ei asu liian kaukana. :D


LaVida

Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #20 : 22.08.2016, 11:41 »
1. Isot tissit
2. Järkyttävän isot tissit
3. Megatissit

En nyt kritisoi ketään joka on täällä kirjoitellut, enkä myöskään kerro miten tulisi ajatella. Mietteitäni vain. Ja tiedostan täysin kuinka tämä ketju on tarkoitettu huumoripohjalta, toivelista vain.
Jokainen huonoksi koettu kokemus mullistaa tätä listaa. Oiva tapa myös oppia itsestään, mitkä asiat onkaan tärkeitä minulle, kun ei niitä ole. Huomaa kaipaavansa jotain minkä ei tiennyt olevan niin tärkeää. Mitä pidempi lista, sitä enemmän on huonoja treffejä ja kokemuksia alla. Tai on itsekäs. Tai on vaativa.
Kuinka moni miettii, mitä antaa toiselle? Mitä tarjoaa? Mun elämänfilosofia on sellainen, että antamalla voi saada. Anna lämpöä ja kunnioitusta, niin voit saada sitä takaisin. Älä vaadi. Jos tarvitset paljon huomiota, anna sitä toiselle niin voit myös saada sitä takaisin. Etc..
Mä aidosti uskon siihen, että jos on keskustelutaitoinen, kaikki muu luonnistuu ajan kanssa. Suhdedynamiikka muokka ihmisiä todella paljon, ja heittäytymällä täysin voi itsekin muuttua.
Toinen on sohvaa rakastava vätys, toinen hirmulenkkeilijä. Kannusta häntä lenkille, opeta, ota mukaan. Kokeilkaa. Yrittäkää. Vastavuoroisesti voi lenkin jälkeen mennä sohvalle ja käpertyä panemaan lusikassa, väsyneenä. Onnistumisia molemmille, jotain yhteistä. Kahden jaettua, opittua ja yhteistä. Ne vie eteenpäin ja vahvistaa. Nykypäivänä tuntuu olevan niin, että nainen käy lenkillä, mies salilla. Nähdään ysiltä himassa, väsyneenä ja mennään nukkumaan. Sit kaikille voi sanoa että hitto ku me ollaan ton Jaskan kaa niin samanlaisia. Oikein kunnon sielunheimoja. Halutaan samoja asioita ja tehdään kaikki samalla tavalla. Ja nähdäänhän me aamulla ennen töihin lähtöä, sekä illalla ku mennään nukkumaan. Öööh... ???

Liian vaativaksi kumppanin suhteen ei toki kannata heittäytyä, mutta on joitakin asioita, mitä on mun mielestä ihan hyvä vaatia kumppanilta. Esimerkiksi samanlaiset arvot. Jos toinen haluaa esimerkiksi lapsia, on musta ihan hyvä syy haluta, että myös kumppani haluaa lapsia. Koska kyseessä on niin iso asia ja jos tällaisen asian suhteen mielipiteet ovat täysin erilaiset, niin suhteella tuskin on tulevaisuutta.

Sitten on ihan perusasioita, kuten luotettavuus, rehellisyys ja uskollisuus. Mutta se on toki hyvä kysymys, että kannattaako näitä edes asettaa kumppanin vaatimuksiin vai olettaako aina, että toinen on automaattisesti näitä kolmea?

Niin moni lähipiiristä on sanonut ettei ikinä enää lapsia. Ei varmana! Sitten löytyy se joku ihana tyyppi. Menee pari vuotta ja tadaa! Never say never.

Lasher

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #21 : 23.08.2016, 15:53 »
- Ei lapsia entuudestaan eikä niitä myöskään halua
- Musta ja kiero huumorintaju
- Elämänarvoissa ura ja raha eivät ole lähelläkään kärkeä, mutta luonto, eläimet ja henkilökohtainen itsenäisyys sen sijaan ovat
- Vaikka ei suoranaisesti kansallismielinen olisikaan, niin Takku/Rasmus/Varisverkosto/jne. paskasakille ei sympatiaa löydy kaivamallakaan. Ei myöskään uusliberaaleille.
- Tietty rentous löytyy luonteesta, eli ei ole pikkutarkka narisija, takertuja tai mustasukkainen
- Reissuun lähdettäessä perehtyy etukäteen mieluummin museoihin kuin yökerhoihin ja mieluummin luonnonpuistoihin kuin aurinkorantoihin
- Vihaa realitysarjoja ja kilpailuohjelmia
- Ei käytä vakavalla naamalla sellaisia termejä kuin safe space, cis, genderfluid, otherkin ja mitä helvettiä näitä nyt onkaan
- Raskas musiikkimaku on plussaa

Muuten joustovaraa löytyy tarvittaessa, mutta viidestä ensimmäisestä kohdasta en tingi.

Feird

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #22 : 23.08.2016, 21:19 »
En nyt varsinaisesti mikään sinkkukinkku ole mutta kai seuraa hakevat pölytkin tähän ketjuun kelpaa..

Sessioseuralla ei ole niin tarkkoja vaatimuksia vaikka sessiosuhteenkin jatkuvuuden kannalta jonkinlaisia yhtäläisyysmerkkejä pitäis löytyä pelkkien fetissien ja seksimieltymysten ulkopuolelta. Ja kenenkään kanssa tuskin kaikki mieltymykset osuu 100% yhteen niin ensimmäinen asia on että mä en ole kovin yksiavioinen vaikka yhden ihmisen kanssa olenkin naimisissa...eli jos on liian mustasukkainen niin ei tuu mitään.
Sessiosuhteessa on ihan sama onko toisella lapsia tai ei, niiden kanssa ei sentään tarvitse sessioida...itselläni ei ole enkä ole aikeissa hankkiakaan, jätän lestadiolaisten huoleks tän maan täyttämisen  ;D mistä tuli mieleen että mikään uskonnollinen hihhuli tuskin mun pervoiluja kovin hyvällä kattois enkä jaksa jos mulle aletaan tuputtamaan jotain vakaumuksia. Tulen kyllä ihan hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mut hipsterit, ituhipit ja muut vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ei varsinaisesti ole siellä mun top10:ssä. Ikävästi tuntuu monilla olevan tapana noita ideologioita tyrkyttää..no omalla tavallaan pervoa sekin ::)
Mitään juoppoa en halua mut kuppiinkaan ei tarvis sylkeä. Ihan mukavaa myös jos arvostaa hyvää safkaa eikä ravintolassa käyminen tarkota kebabbilaa.
Mut sessioseuran kans nyt on kuitenkin ne samat seksimieltymykset ehkä tärkeimmät, muut asiat on sitten tapauskohtasia.

Sitten tietysti noi perusvaatimukset, osaa käyttäytyä asiallisesti, pukeutuu siististi ja ylipäätään henk.koht. hygienia on kunnossa...karvattomuus on plussaa mut tarvittaessa voin nyppiä muna/pillukarvat pois itsekin  >:D

Ulkonäköpreferenssit nyt varmaan joku arvaakin...no tosiasiassa olen sessioinut kaikennäköisten ja kokoisten ihmisten kanssa joten se ei ole se mikä eniten kiinnostaa. Mutta onhan tietty isot tissit naisella aina kivat  :o


timberman

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #23 : 24.08.2016, 15:20 »
Tulen kyllä ihan hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mut hipsterit, ituhipit ja muut vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ei varsinaisesti ole siellä mun top10:ssä. Ikävästi tuntuu monilla olevan tapana noita ideologioita tyrkyttää..no omalla tavallaan pervoa sekin.

Sitten tietysti noi perusvaatimukset, osaa käyttäytyä asiallisesti, pukeutuu siististi ja ylipäätään henk.koht. hygienia on kunnossa...karvattomuus on plussaa mut tarvittaessa voin nyppiä muna/pillukarvat pois itsekin  >:D

Vihervassari kupla on jännä paikka kun se on kaikkein epäsuvaitsevaisin kaikista kuplista.
Ja ylivoimaisesti, eikä mistään muusta vaihtoehdosta edes keskustella.
Tässä porukassa on vielä Sellainen hassu piirre että ovat toisten omaisuudesta hyvin kateellisia ja vievät sen heti mikäli suinkin mahdollista. Ainakin pakko suojeluun/valtiolle jos ei saa vietyä.

Vihreät eivät luomuina suostu luopumaan turkeistaan mikä myös vaikuttaa olennaisesti hygieniaan.

Li anderssonin kaltainen nainen saisi ruoskimis haluni heräämään erittäin nopeasti. >:D




« Viimeksi muokattu: 24.08.2016, 15:50 kirjoittanut timberman »

latexbun

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #24 : 24.08.2016, 18:40 »
Mä en ole sinkku ja tiedän että tämä ketju on omistettu sinkuille, mutta jos vaan kertoisin omasta karkkikaupastani silloin, kun olin vielä sinkku?   O:-)

-Sellainen joka hyväksyy jokaisen, joka ei omalla toiminnallaan vahingoita kanssaihmisiä. Jonka persettä ei kaivele esimerkiksi Pride.
-Pitää osata hassutella ja nauraa myös itselleen.
-Eläimistä on tykättävä, allergiat erikseen.
-Ei liian ehdoton tai joustamaton.
-Ei nirso.
-Kohtelias, ei juntti eikä mäntti.
-Ei välttämättä aktiivinen skenessä, mutta lähtee mukaan bileisiin.
-Impulsiivinen hyvässä mielessä.
-Itsenäinen.

Onneksi kumppanilla nämä ominaisuudet ovatkin. :)

Ihanapeto

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #25 : 25.08.2016, 03:06 »
Määrittelemättä suhdemuotoa tai suhteenluonnetta sen enempää.
Ehdottomat vaatimukset mille tahansa kanssakäymiselle:

- Vihervasemmistolainen maailmanparantajan luonne.
- Jaksaa taistella.
- Avomielinen ja heittäytyvä asenne maailmaa kohtaan. (tämä sisältää siis seksitouhujakin)

Pandemonia

  • Vieras
.
« Vastaus #26 : 25.08.2016, 12:37 »
.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2016, 20:20 kirjoittanut Pandemonia »

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #27 : 25.08.2016, 17:46 »
Satunnaisessa järjestyksessä ....

-Rohkea oman tiensä kulkija
-Pirullisen älykäs
-Asioita kyseenalaistava (no, liittyy tuohon älykkyyteen)
-Huumorintajuinen
-Karismaattinen
-Ehdottoman dominoiva
-Kunnianhimoinen
-Rehellinen
-Maailmaa nähnyt 
-Mielellään ei poly
-Tupakoimaton
-Pitkä
-Fyysisesti vahva
-Hiukset lyhyet/kalju

momoi36

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #28 : 16.10.2016, 15:51 »
- mielenkiintoinen persoona ja täynnä positiivisia yllätyksiä.
- itsenäinen ja ei kenestäkään riippuvainen henkilö.
- muodostaa omat mielipiteet ja uskaltaa sanoa ne ääneen.
- ei kauhean ärsyttävä mutta vähän pitää olla särmää.
- reilu ja oikeudenmukainen.
- rehellinen, ennemmin vaikkapa liikaakin kuin ei lainkaan
- huumorintajuinen ja hauska.
- jos nainen niin hyvä pylly. Sori, mutta ei tuu kauppoja jos ei ole täydellinen takamus.
- semmonen joka tuoksuu hyvältä.
- antaa mun olla mitä olen ja näyttää miltä näytän vaikka haluaisin leikata kaljun ja tatuoida naamani.
- lapsi- ja  eläinrakas ja ei allerginen.
- on valmis 24/7 kurisuhteeseen tai siihen että järjestän kurinpidon jossain muualla.

Hmm on niitä lokeroita karkkihyllyssä enemmänkin mutta tolla on hyvä alottaa. Niin ja prinsedssana vaadin onneksi vain täydellistä matchia.. .  ;D
« Viimeksi muokattu: 16.10.2016, 22:35 kirjoittanut SnowJewel »

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #29 : 16.10.2016, 19:02 »
Olen nähnyt niin paljon huonoa, että vois olla paikallaan nähdä jotain hyvääkin.

Se ei ole aina niin tärkeää että osaa kaikkea, mutta osaa "huutaa apua kun on pulassa". Mutta olisi hyvä jos uskaltaisi lukea kaveria jos hän ei osaa itse tehdä aloitetta. On sen verran itsetunto kohdallaan ettei pelkää että tulee nolatuksi jos toinen sattuu olemaa joskus hiukan idiootti ja tahditon. Uskaltaa ottaa sen myös puheeksi ilman että koteloi minut. Sieltä on nimittäin aika vaikea sitten enää saada ulos. Syyllisyyden tunteet ja pelot on minulla aika rajuja.

Ei tarvitse olla mikään taloudenhoitaja, mutta on hyväksi että osaa tarttua kun näkee jonkun puutteen.

Minulla on paljon unelmia, haaveita ja suunnitelmia, mutta vähän resursseja. Toivon että pystyt osallistumaan ja ehkä etsimään näkökulmia, mutta et ensimmäisenä ammu pilveäni tohjoksi. Uusi tunne arvottomuudesta ei enää kiinnosta.

Vastineeksi saat hyvän kaverin. Ehkä sen hyvän rakastajankin. Siitä en tosin tiedä yhtään mitään koska siihen en ole vielä koskaan päässyt. Voin olla ristiriitainen persoona, mutta sitä on toisinaan elämäkin.