Baarin kannatusmaksut
1. Isot tissit2. Järkyttävän isot tissit3. MegatissitEn nyt kritisoi ketään joka on täällä kirjoitellut, enkä myöskään kerro miten tulisi ajatella. Mietteitäni vain. Ja tiedostan täysin kuinka tämä ketju on tarkoitettu huumoripohjalta, toivelista vain. Jokainen huonoksi koettu kokemus mullistaa tätä listaa. Oiva tapa myös oppia itsestään, mitkä asiat onkaan tärkeitä minulle, kun ei niitä ole. Huomaa kaipaavansa jotain minkä ei tiennyt olevan niin tärkeää. Mitä pidempi lista, sitä enemmän on huonoja treffejä ja kokemuksia alla. Tai on itsekäs. Tai on vaativa. Kuinka moni miettii, mitä antaa toiselle? Mitä tarjoaa? Mun elämänfilosofia on sellainen, että antamalla voi saada. Anna lämpöä ja kunnioitusta, niin voit saada sitä takaisin. Älä vaadi. Jos tarvitset paljon huomiota, anna sitä toiselle niin voit myös saada sitä takaisin. Etc..Mä aidosti uskon siihen, että jos on keskustelutaitoinen, kaikki muu luonnistuu ajan kanssa. Suhdedynamiikka muokka ihmisiä todella paljon, ja heittäytymällä täysin voi itsekin muuttua. Toinen on sohvaa rakastava vätys, toinen hirmulenkkeilijä. Kannusta häntä lenkille, opeta, ota mukaan. Kokeilkaa. Yrittäkää. Vastavuoroisesti voi lenkin jälkeen mennä sohvalle ja käpertyä panemaan lusikassa, väsyneenä. Onnistumisia molemmille, jotain yhteistä. Kahden jaettua, opittua ja yhteistä. Ne vie eteenpäin ja vahvistaa. Nykypäivänä tuntuu olevan niin, että nainen käy lenkillä, mies salilla. Nähdään ysiltä himassa, väsyneenä ja mennään nukkumaan. Sit kaikille voi sanoa että hitto ku me ollaan ton Jaskan kaa niin samanlaisia. Oikein kunnon sielunheimoja. Halutaan samoja asioita ja tehdään kaikki samalla tavalla. Ja nähdäänhän me aamulla ennen töihin lähtöä, sekä illalla ku mennään nukkumaan. Öööh...
Lainaus käyttäjältä: LaVida - 22.08.2016, 09:191. Isot tissit2. Järkyttävän isot tissit3. MegatissitEn nyt kritisoi ketään joka on täällä kirjoitellut, enkä myöskään kerro miten tulisi ajatella. Mietteitäni vain. Ja tiedostan täysin kuinka tämä ketju on tarkoitettu huumoripohjalta, toivelista vain. Jokainen huonoksi koettu kokemus mullistaa tätä listaa. Oiva tapa myös oppia itsestään, mitkä asiat onkaan tärkeitä minulle, kun ei niitä ole. Huomaa kaipaavansa jotain minkä ei tiennyt olevan niin tärkeää. Mitä pidempi lista, sitä enemmän on huonoja treffejä ja kokemuksia alla. Tai on itsekäs. Tai on vaativa. Kuinka moni miettii, mitä antaa toiselle? Mitä tarjoaa? Mun elämänfilosofia on sellainen, että antamalla voi saada. Anna lämpöä ja kunnioitusta, niin voit saada sitä takaisin. Älä vaadi. Jos tarvitset paljon huomiota, anna sitä toiselle niin voit myös saada sitä takaisin. Etc..Mä aidosti uskon siihen, että jos on keskustelutaitoinen, kaikki muu luonnistuu ajan kanssa. Suhdedynamiikka muokka ihmisiä todella paljon, ja heittäytymällä täysin voi itsekin muuttua. Toinen on sohvaa rakastava vätys, toinen hirmulenkkeilijä. Kannusta häntä lenkille, opeta, ota mukaan. Kokeilkaa. Yrittäkää. Vastavuoroisesti voi lenkin jälkeen mennä sohvalle ja käpertyä panemaan lusikassa, väsyneenä. Onnistumisia molemmille, jotain yhteistä. Kahden jaettua, opittua ja yhteistä. Ne vie eteenpäin ja vahvistaa. Nykypäivänä tuntuu olevan niin, että nainen käy lenkillä, mies salilla. Nähdään ysiltä himassa, väsyneenä ja mennään nukkumaan. Sit kaikille voi sanoa että hitto ku me ollaan ton Jaskan kaa niin samanlaisia. Oikein kunnon sielunheimoja. Halutaan samoja asioita ja tehdään kaikki samalla tavalla. Ja nähdäänhän me aamulla ennen töihin lähtöä, sekä illalla ku mennään nukkumaan. Öööh... Liian vaativaksi kumppanin suhteen ei toki kannata heittäytyä, mutta on joitakin asioita, mitä on mun mielestä ihan hyvä vaatia kumppanilta. Esimerkiksi samanlaiset arvot. Jos toinen haluaa esimerkiksi lapsia, on musta ihan hyvä syy haluta, että myös kumppani haluaa lapsia. Koska kyseessä on niin iso asia ja jos tällaisen asian suhteen mielipiteet ovat täysin erilaiset, niin suhteella tuskin on tulevaisuutta.Sitten on ihan perusasioita, kuten luotettavuus, rehellisyys ja uskollisuus. Mutta se on toki hyvä kysymys, että kannattaako näitä edes asettaa kumppanin vaatimuksiin vai olettaako aina, että toinen on automaattisesti näitä kolmea?
Tulen kyllä ihan hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mut hipsterit, ituhipit ja muut vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ei varsinaisesti ole siellä mun top10:ssä. Ikävästi tuntuu monilla olevan tapana noita ideologioita tyrkyttää..no omalla tavallaan pervoa sekin.Sitten tietysti noi perusvaatimukset, osaa käyttäytyä asiallisesti, pukeutuu siististi ja ylipäätään henk.koht. hygienia on kunnossa...karvattomuus on plussaa mut tarvittaessa voin nyppiä muna/pillukarvat pois itsekin