Kirjoittaja Aihe: Brätin rankaiseminen  (Luettu 5034 kertaa)

femalefeline

  • Vieras
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #15 : 22.03.2022, 11:09 »
.... vai että pippeli suuhun ja sillä on brätti ruodussa ;D..anteeks, nauruun voi kuulkaa tukehtua..

Kiitos Juuttisetä että palautit uskoni älylliseen elämään maasturiliiton jäsenistön keskuudessa.

Se että yllättäen, tai jatkuvasti  (hetkisesti)pelkästään tai useimmiten fyysisesti murtaa subin, tai ihmisen ylipäänsä , aiheuttaa usein aivan päinvastaisen reaktioketjun kohteen yläpäässä. Sen reaktioketjun kaari voi olla lyhyt ja ytimekäs (puraisu, kynnet syvälle johonkin ikävään paikkaan tms) tai pidempi ( tosi paljon viikonloppuvuoroja töissä, sopivan epäsäännöllinen menkkakierto, tinderprofiilin herätys....)

Toivon todellakin että nyt on kyse erittäin huonosta huumorintajusta.

"Mä en sovi tähän maailmaan" päivänä toimii sylillä houkuttelu, " maailma on MUN leikkikenttä" päivänä ehdottomuus ja SE katse ja ääni.  Kaikki on kiinni dynamiikasta, hetkestä, siitä miten hyvin tuntee toisensa ja miten yhtälö on rakennettu ja pohjustettu.


Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #16 : 23.03.2022, 17:43 »
Aika huono on auktoriteetti brättiin jos tarttee pelätä että se kullia puree jos vähän tilannetta rauhoittaa ja poistaa brättäilyn,toihan on sama kun ottas hiuksista kiinni ja brätti löis puukolla C:-). Ei sillain tervejärkiset ihmiset tee rakkailleen  :love:

Eikä brättiä/subia pidä murtaa vaan vahvistaa ja kannustaa jolloin se brättäily jopa vähenee älyttömästi,suurinosa tuosta brättäilystä kuitenkin johtuu siitä ettei brätti ole täysin tyytyväinen  :o

Se ettei tajua toisen huumorintajua ei tee siitä huonoa,se on vaan erilaista kuin itse pystyy käsittelemään  :o