Kirjoittaja Aihe: Oulu Extravaganza! Keskiviikkona 5.10 klo 18:00 Cafe Roosterissa!  (Luettu 8674 kertaa)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Tässä se nyt tulee miitti 2.0.
Ja se järjestetään poikkeuksellisesti Cafe Roosterin alakerrassa keskiviikkona 5.10.2016 klo 18:00!

Mikä on sitten muuttunut?
No ensinnäkään vastaavaa miittiä ei ole koskaan järjestetty tuona kyseisenä päivä.
Toiseksi kaikkien tulee istua sellaiselle paikalle, jossa ei ole vielä koskaan istunut. Onko se edes mahdollista!
Sekä joku uusi henkilö tulee paikalle! Emme tiedä kuka se on mutta se henkilö, joka on tulossa tietää. Siistiä eikö totta!
Lisäksi kukaan ei tuo tikkareita. Tai jos tuo, niin tätä miittiä ei silti kutsuta tikkarimiitiksi. Jännittävää!
Me emme tule näkemään ratsastavaa Don Quijotea, mutta Troijan hevonen tulee paikalle ja ex-neitsyt Mariaa ei lasketa edes sisälle. Surrealistista – elämä on!

Miten voitte osallistua moisen extravaganzaan te kysytte! No tulemalla paikalle tietysti ja todellisuuden seinät siirtyvät ja aika menettää merkityksensä.

Tai sitten ei.. kyseessähän on kuitenkin vaan pervojen miitti.


Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Olen hämilläni, mutta saavun paikalle silti!

Macy

  • Vieras
Kurittomana saavun ja istun vaihteeksi jonku pervon viereen!  :o

Wolf Bride

  • Vieras
Hei pitäskö mun olla nyt se "uusi". :D :D Kerrankin....
...ja jos toisin toisenkin - "uuden" seurassani. Saatais ihan kerrankin valita missä istua, kun ei olla ennen oltu. Sellainen tuolileikki? :D

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Hei pitäskö mun olla nyt se "uusi". :D :D Kerrankin....
...ja jos toisin toisenkin - "uuden" seurassani. Saatais ihan kerrankin valita missä istua, kun ei olla ennen oltu. Sellainen tuolileikki? :D

Kyllä sun ehdottomasti nyt pitää olla se "uusi". Jess.
Nyt sit..kuka hommaa sen puuhevon ja sata kreikkalaista?

heinrich

  • Vieras
Oooh....
Surrealistisia tuolileikkejä ja neitsyt...
Ai pahus... Se olikin jo...
No, mutta jos Don Quihottekin kerran niin sitten ehkäpä minäkin.

Eli jyrkkä ehkä.
Siellähän voi vaihteeksi olla jotain kiintoisaakin.
Vaikka niitä pervoja  ;D

Ei. En tuo yhtään kreikkalaista hevonpers...eessä...
Enkä takana pussissa..  Ni...

Wolf Bride

  • Vieras
Tää surrealistiset tuolileikit kuulostaa kyllä hyvältä. Jossain oli ketju minkälaisen miitin tms itse järjestäisit. Ei kait tuolla niin tunku ole, ettei jokainen jakkaran löydettyään ehtisi halutessaan vinkata minne on vinksallaan?

Tai no, mä en ehkä sano mitään, jos ei kukaan käske  :o Katteleen vaan nöyrästi varpaitani.  O:-)

Hirveen kivalta tuntuu, että Oulun miitit ovat taas avoimia ja leikkisiä :) Kestää sit vaikka ne sata reikkalaistakin. :P

firefly

  • Vieras
Onko istuminen ehdottoman pakollista? Onko mahdollista esimerkiksi halutessaan seisoa päällään? Tai voiko ryömiä pöydän alle jos siellä ei oo ennen käyny? :o

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Onko istuminen ehdottoman pakollista? Onko mahdollista esimerkiksi halutessaan seisoa päällään? Tai voiko ryömiä pöydän alle jos siellä ei oo ennen käyny? :o

Ehdottomasti ehkä! Kaikki on miltei mahdollista miitti 2.0:ssa.

Mimiel

  • Vieras
Vähän meinaa kyllä olla ongelmallista, kun oon tainnu vuoden miitteilyn aikana istua vähän niinku jokaisella mahdollisella paikalla. Mutta tuun kokeileen, josko sieltä löytys sellanen kohta, mitä minun pylly ei olis koskettanu ihan kauheana.

TEGAMi

  • Vieras
Mimin kans sama ongelma. Ehkä istun jonkun syliin sitten. >:D ja syön tikkaria!

heinrich

  • Vieras
Hmm...
Off-topiccina voisi mietiskellä viitaten edellisiin (kinttaalla).

Kenenkä pylly yleensäkkään on ollut niin "kauheana", että olisi kosketellut jotakin...?
Ja onko se pyllyn vika, jos syö kauheana tikkaria?

TEGAMi

  • Vieras
Hmm...
Off-topiccina voisi mietiskellä viitaten edellisiin (kinttaalla).

Kenenkä pylly yleensäkkään on ollut niin "kauheana", että olisi kosketellut jotakin...?
Ja onko se pyllyn vika, jos syö kauheana tikkaria?
Wiuh. Meni ohi/yli.. ei ümmarra

heinrich

  • Vieras
Tuo miittiin paperia ja kynä niin setä piirtää ;)

Syke28bi

  • Vieras
Ihan nyyppänä täytyy todeta mitään sen enepää tai vähempää hanskaamatta että eikai tikkaria piä kauheana (siis pelokkaana) syä? Eikse menis paremmi alas ihavva ihanasti imeskellen taiemmätiä... Vai tarkottaako se kauheudesta kankeana?

Selviääkö tämäkin kynällä ja paperilla? Kumpi parempi blanco vai ruutupaperi?

Niin että kannattaako tulla kattomaan sitä vai vaan omia varpaita?

E:hanskaamisen määrää korjattu