Kirjoittaja Aihe: Runkku-ongelmat bileissä  (Luettu 16639 kertaa)

Earthend

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #15 : 11.10.2011, 17:38 »
Veikkaan että ois piiska heilahtanu aika äkäseen jos joku runkkari ois liian likelle uskaltanut. Onneks saatiin olla rauhassa, vaikka porukkaa olikin välillä ympärillä ruuhkaksi asti ;D Pimeässä darkkarissa puuhailu ei kuitenkaan jaksa innostaa, niin puuhailtiin vaan salin puolella ;)

Kiitokset mukavista bileistä. Mulle ja Littlelle nää oli ekat Bizarren bileet.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2609
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #16 : 11.10.2011, 18:02 »
Jaahas, minulla oli pieni breikki täältä baarista, lukaisin ketjun läpi. Bileissä en ollut mukana, mutta näyttää siltä että runkkausrinki darkkarissa jatkuu edelleen. Ja samaan vanhaan malliin.

Tämän voisi ottaa vitsinä, mutta ei naurata yhtään. Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Eli koska noin 1-10 ihmistä ei osaa käyttäytyä syrjitään näin ollen isompaa porukkaa. Sepäs olisikin hauskaa. Ehkä samantien kaikkiin bileisiin sama sääntö? Kuka nyt muutenkaan haluaa mitään karvasia setiä katella...

Se portsari ainakin mun havaintojen mukaan piti aika hyvin suurimman osan runkkareista poissa darkkarista. Muiden tehtävien/taukojen aikana on varmaankin sitten näitä aina yhtä mukavia runkkaajia tuonne pujahtanut sisään... Jos vertaa edellisiin bileisiin missä itse olen ollut niin olihan tuo ero aika huima. Silloin darkkarin puolelle pujahteli koko ajan porukkaa enemmän tai vähemmän.

Wibbe

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #17 : 11.10.2011, 18:21 »
Outoo ettei nää runkkarit jotka on Jyväskylän ikuinen ongelma, ole vieläkään tunnistettu järjestäjien toimesta ja annettu porttaria koko bileisiin ;). Samat äijänkäppynäthän siellä vuodesta toiseen käy runkulla...no joitain uusia on tainnut tulla mukaan. Kuitenkin, melko voimatonta toi valvonta on joka vuosi.

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #18 : 11.10.2011, 22:15 »
Jaahas, minulla oli pieni breikki täältä baarista, lukaisin ketjun läpi. Bileissä en ollut mukana, mutta näyttää siltä että runkkausrinki darkkarissa jatkuu edelleen. Ja samaan vanhaan malliin.

Tämän voisi ottaa vitsinä, mutta ei naurata yhtään. Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Kannatetaan

Juuri näin ja naisille ilmainen sisäänpääsy.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #19 : 11.10.2011, 22:50 »
Jaahas, minulla oli pieni breikki täältä baarista, lukaisin ketjun läpi. Bileissä en ollut mukana, mutta näyttää siltä että runkkausrinki darkkarissa jatkuu edelleen. Ja samaan vanhaan malliin.

Tämän voisi ottaa vitsinä, mutta ei naurata yhtään. Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Kannatetaan


Toivottavasti oli provo. Jos jossain bileissä häiriö käyttätyjänä olisi toistuvasti, vaikka mustaihoinen henkilö, niin pitäisikö kaikilta sellaisilta kieltää jatkossa pääsy bileisiin?

Oliko muuten alkoholilla osuutta asioihin? Yleensähän se on se suuri häiriökäyttäytymisen aiheuttaja. Se voitaisiin kieltää.

Jännää muuten, että tätä runkkauskäyttäytymistä on esiintynyt nimenomaan Bizarren bileissä, jossa on aina ollut niin voimakkaat säännöt kinky-yhdistysten jäsenyydestä ja pukeutumiskoodista, jotta runkkareita saataisiin torjuttua. Niissä bileissä, jossa tiukkoja pääsyvaatimuksia ei ole ollut, on vähemmän ongelmia.

Usein olen havainnut häiriökäyttäymistä nimenomaan kokeneiden kinkyjen taholta. Mitäs jos miellettäisiin vanhojen naamojen pääsy tai keski-ikä plus kinkyjen pääsy? Tai pariskuntien pääsy? Villimmät bileet, kun ei olla valmiiksi sitouduttuja.

Häkin kinky-larpissa esimerkiksi ei ollut minkäänlaisia järjestysongelmia, vaikka sinne saivat yksinäiset miehet tulla. Viina sen sijaan jätettiin vähemmälle ja suurin osa porukasta oli aika uusia kinkyjä. Pakkopari-bileet ovat ideana erittäin ongelmallisia monestakin eri syystä. En nyt lähde erottelemaan niitä, koska vaatisi tietojen antamista jo järjestetyistä sellaisista bileistä ja järjestäjä on toivonut palautteet vain itselleen.


« Viimeksi muokattu: 15.10.2011, 12:22 kirjoittanut arvoton »

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #20 : 11.10.2011, 22:55 »
Jaahas, minulla oli pieni breikki täältä baarista, lukaisin ketjun läpi. Bileissä en ollut mukana, mutta näyttää siltä että runkkausrinki darkkarissa jatkuu edelleen. Ja samaan vanhaan malliin.

Tämän voisi ottaa vitsinä, mutta ei naurata yhtään. Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Irahan voi tehdä tiloissaan mitä haluaa. Bileet järjestää yleensä yhdistys. Muutettaisiinko yhdistysten sääntöjä siten, että jäseniksi pääsee vain pareja ja naisia.

Oliko kaikki yksinäiset miehet darkkarissa runkkaamassa ja bileissä ei varmaan ollut naisia, jotka etsivät vapaata miesseuraa.

Edit: tässä välissä ehti arvoton kirjoittaa mielipiteensä. Hän kirjoitti hyvin.

Mr.Vic

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #21 : 11.10.2011, 23:37 »
Koskaan ei ole kukaan uskaltanut tulla liian lähelle ja aina on uskottu kerrasta.
Liekö syynä se etten koskaan ole ollut järin nätti tytt... siis poika? Voi olla.

Anyway, vaikka asiasta onkin pikkuhiljaa nousemassa jonkinasteinen ongelma, en ole vielä valmis rajaamaan bileistä yksinäisiä miehiä (tai ketään muutakaan) ulos. Pikemminkin paremmat rangaistukset kehiin. Esim. mustalista, jota noudatetaan, josta ei jousteta: kerrasta varoitus, vahinkojahan sattuu kaikille, seuraavasta armotta jäähyä - ja mielellään enemmän kuin yhdet bileet.

EDIT: Voisikohan ylläpito siirtää tämän runkkupiirikeskustelun omaksi ketjukseen, koska ongelman juurisyy ei ole pelkästään juuri olleissa Bizarren bileissä, vaan samaa tarinaa on voitu kuulla ympäri maata jo vuosien ajan.

CusTiina

  • No Tittle, only Pink Slips,,,
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 58
  • No Guts No Glory Race Against A Win!
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #22 : 12.10.2011, 01:21 »
Kun lukee näita teidän-juttuja niin oikeesti voin vaan olla tyytyväinen että olen luottanut siihen mitä muut bizzarren bileistä ovat kertoneet ja en oikeesti päässyt paikalle tuollaisia ominsilmin todistamaan... :-\

kinkyli

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #23 : 12.10.2011, 05:14 »
Kun lukee näita teidän-juttuja niin oikeesti voin vaan olla tyytyväinen että olen luottanut siihen mitä muut bizzarren bileistä ovat kertoneet ja en oikeesti päässyt paikalle tuollaisia ominsilmin todistamaan... :-\

Jaa, minusta kyllä kannatti tulla paikalle. Bileet oli kivat, lämminhenkiset ja mielenkiintoiset. Ei muutama häiriötekijä saa koko bileitä pilattua. Nyt kommentit keskittyvät vain siihen, mikä bileissä on ollut vikana, juurikaan ei muisteta mainita että suurelta osin kaikki meni ihan nappiin ja kivaa näytti porukalla olevan. Järjestäjät kuitenkin olivat hommanneet järkkärinkin, sille ei voi mitään jos pari lurkkia onnistuu livahtamaan ohi. Sitä paitsi: miesparihan pääsee darkkariin. Jos kaksi runkkua menee sinne yhdessä, mistä järkkäri voi tietää ovatko pari vai eivät?

Omasta ja mieheni puolesta kyllä kiitän järjestäjiä vaivannäöstä ja koko porukkaa hyvästä meiningistä. Kannattaa tulla itse paikalle eikä uskoa mitä huhut kertoo. Ja pakkoko sinne darkkariin on kenenkään mennä, ongelmahan keskittyi juuri sinne?

SMIle

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #24 : 12.10.2011, 06:53 »
Kun lukee näita teidän-juttuja niin oikeesti voin vaan olla tyytyväinen että olen luottanut siihen mitä muut bizzarren bileistä ovat kertoneet ja en oikeesti päässyt paikalle tuollaisia ominsilmin todistamaan... :-\

Jaa, minusta kyllä kannatti tulla paikalle. Bileet oli kivat, lämminhenkiset ja mielenkiintoiset. Ei muutama häiriötekijä saa koko bileitä pilattua. Nyt kommentit keskittyvät vain siihen, mikä bileissä on ollut vikana, juurikaan ei muisteta mainita että suurelta osin kaikki meni ihan nappiin ja kivaa näytti porukalla olevan. Järjestäjät kuitenkin olivat hommanneet järkkärinkin, sille ei voi mitään jos pari lurkkia onnistuu livahtamaan ohi. Sitä paitsi: miesparihan pääsee darkkariin. Jos kaksi runkkua menee sinne yhdessä, mistä järkkäri voi tietää ovatko pari vai eivät?

Omasta ja mieheni puolesta kyllä kiitän järjestäjiä vaivannäöstä ja koko porukkaa hyvästä meiningistä. Kannattaa tulla itse paikalle eikä uskoa mitä huhut kertoo. Ja pakkoko sinne darkkariin on kenenkään mennä, ongelmahan keskittyi juuri sinne?

Nyt on kyllä pakko puuttua vielä asiaan. Bileethän oli hyvät, mutta... Kyse ei ollut pelkästään siitä, että joku pääsi livahtamaan sisään parina tms. Ainakin kun itse häivyimme pois, sisällä oli henkilökuntaa jolle sanoimme runkkareista. Hän vielä arpo siinä vaiheessa onko kyse runkkarista vai ei ja pitäisikö joku poistaa... Ulkopuolella oli vielä toinen kaveri henkilökuntaa.

No meillähän kävi säkä vai johtuiko ehkä omasta olemuksestani, että uskottiin heti. Mutta se että jotain on koskettu ilman lupaa tai piiskattu on jo aika paha, eikä siihen tarvitse kenenkään alistua, muutenhan bilesäännöillä ei ole mitään merkitystä.

Ja toi pakkoko kenenkään on darkkariin mennä on jo vähän liikaa. Onko darkkari runkkareita varten vai pareja varten? Pakkoko kenenkään on mennä nakkikioskille, jos ei halua turpaansa. Tai pakkoko on naisen pukeutua seksikkäästi, jos ei halua raiskatuksi. Ei kai olla vielä tätäkin mieltä? WTF?

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #25 : 12.10.2011, 10:47 »
Yleensä yön yli nukkuminen rauhoittaa, mutta ei tällä kertaa. Luin nyt noita varsinaisia ongelmatapauksia uudelleen. Mielestäni kinky-bileet ovat sitä varten, että kaikki kinkyt voivat toteuttaa seksuaalisuuttaan, kunhan se ei häiritse toisia. Se, mikä toista häiritsee, vaihtelee. Muistan kerran Bizarressa, kun minut ja eräs sub-tyttö oli peitetty steariinilla ja siihen tuli vanha setä viereen, veteli siinä händyynsä ja halusi raapia steariinia tytön iholta. Valtiatar antoi luvan eikä sub-tytttö vastustanut. Eli meidän porukkamme hyväksyi tämän vanhemman miehen seksuaalisen itsensä toteuttamisen. Oli muuten yleisellä puolella.

SMllen mainitsema runkkari pyysi myös lupaa ja siirtyi pois kuin pyydettiin. Ymmärrän, jos SMlle ja hänen parinsa kokivat tilanteen häiritseväksi ja heillä oli täysi oikeus pyytää runkkaria poistumaan. Ei kuitenkaan voida lähteä siitä, että runkkaaminen vierestä on jotain, mitä BDSM-bileissä ei missään nimessä saisi olla ja pitäisi olla kiellettyä per se. En tosin tiedä, mitkä säännöt tarkkaan ottaen vallitsivat tämän Bizarren darkkarissa. Jotkut ihmiset kammoavat neuloja, ehkä mainittu neulojen kokeileminen aiheutti, joillain järkytyksen. Silti tuskin sitä kukaan haluaa kieltää (kaikkein vähiten minä itse, koska neulat ovat kivoja).

Sessioon tunkeminen väkisin ilman lupaa ja koskettelu on luonnollisesti jotain, mitä ei voida yksinkertaisesti hyväksyä. Sellaisesta pitäisi tosiaan sanoa välittömästi järjestäjille, tekijälle antaa varoitus ja toistuessa porttikielto, ehkä pitempiaikainenkin. Tilanne on kuitenkin mielestäni verrannollinen rikokseen, jossa viranomaisten (bileiden kohdalla järjestäjien) on etsittävä todistajien avulla syyllinen ja saatettava hänet edes vastukseen. Jos yhteiskunta kuitenkin parin rikoksen tähden, alkaa muuttaa itseään täyden poliisivaltion suuntaan ollaan huonolla tiellä. Uusien lakien (eli tiukempien sääntöjen) sijaan pitää tutkailla, miten asioita valvotaan.

Omalle kohdallenikin on kerran sattunut tapaus, Turussa, jossa minua, jossa ohi kulkenut, miehensä kanssa saapunut kinky-yhteisössä arvostetun paikan saanut domina veti minua ratsupiiskalla reisille, ilman lupaa ja ollessani toisen dominan talutushihnassa. Vastaavia tapauksia on muitakin. Ilman lupaa toimiminen ei siis ole vain yksinäisten miesten yksinoikeus. Se, että aletaan ehdotella tulo kieltoja yksinäisille miehille tuntuukin mielestäni hyvin loukkaavalta.

Anyway, emme elä maailmassa, jossa ei tapahtuisi ikäviä asioita, emmekä koskaan tule elämään.

Todettakoon muuten vielä, että tuon Turun jutun pidin vain omana tietonani.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #26 : 12.10.2011, 12:01 »
Mielestäni kinky-bileet ovat sitä varten, että kaikki kinkyt voivat toteuttaa seksuaalisuuttaan, kunhan se ei häiritse toisia.
Juuri näin sen pitää olla. Seinät leveällä katto korkealla. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #27 : 12.10.2011, 12:11 »
Kaikki mitä arvoton tuossa yllä kirjoitti

Well said. Komppaan.

swan

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #28 : 12.10.2011, 12:25 »
Sessioon tunkeminen väkisin ilman lupaa ja koskettelu on luonnollisesti jotain, mitä ei voida yksinkertaisesti hyväksyä. Sellaisesta pitäisi tosiaan sanoa välittömästi järjestäjille, tekijälle antaa varoitus ja toistuessa porttikielto, ehkä pitempiaikainenkin. Tilanne on kuitenkin mielestäni verrannollinen rikokseen, jossa viranomaisten (bileiden kohdalla järjestäjien) on etsittävä todistajien avulla syyllinen ja saatettava hänet edes vastukseen. Jos yhteiskunta kuitenkin parin rikoksen tähden, alkaa muuttaa itseään täyden poliisivaltion suuntaan ollaan huonolla tiellä.


Sehän tässä pikkuisen ihmetyttikin, että toisille se tuntuu olevan ihan ok. Jos joku tuntematon työntää sukupuolielimensä tuosta vaan toisen käteen, luulisi kiinnostavan, että onko henkilö terve tai että onko mahdollisesti jotain tauteja, vaikkapa nyt "vain" satiaisia.
(-:

Kaikki kai runkkaa tai on joskus kokeillut eli tuskin mistään runkkareiden ajojahdista ja eliminoimisesta on kysymys.

t. runkkarijokarunksiihimassaan

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #29 : 12.10.2011, 14:33 »
Outoo ettei nää runkkarit jotka on Jyväskylän ikuinen ongelma, ole vieläkään tunnistettu järjestäjien toimesta ja annettu porttaria koko bileisiin ;). Samat äijänkäppynäthän siellä vuodesta toiseen käy runkulla...no joitain uusia on tainnut tulla mukaan. Kuitenkin, melko voimatonta toi valvonta on joka vuosi.
Tämän huomion minäkin olen tehnyt. Ja kaikki tietävät asian.
Eli sovelletaanko tässä myös periaattetta annetaan kaikkien kukkien kukkia? Jos darkkarin säännöistä lipsutaan, niin se on vain sitä oman seksuaalisuuden toteuttamista?

Ja pitäisikö ongelmista vaieta ja olla ihan hissukseen? Sulkea silmät? Älä kuule, älä näe, älä puhu.
Oli ilmeisesti vikatikki kommentoida darkkarin meininkiä, se taisi olla sohaisu mehiläispesään. Ongelma minun(meidän) puoleltamme on ratkaistu siten, että enää emme aio Bizarren darkkarissa käydä, poskihoidon ja penetraation voi hoitaa siinä salin puolellakin, samoin fistauksen. Ja valaistuskin on siinä parempi.

Ja vielä siitä kuka joutuu runkkareiden uhriksi?
Liekö syynä se etten koskaan ole ollut järin nätti tytt... siis poika? Voi olla.
Ei se ole ulkönäöstä kiinni. Jotkut vaan ovat runkkumagneetteja. Ehkä siksi että ovat niitä ketkä bileissä touhuavat ja sessioivat.

Pahoittelut siitä että olen avautunut ja ehkä aiheuttanut tunteiden kuumenemista, ehkä väärinkäsityksiäkin? Minulla kun on tapana antaa palautetta ja puhua suoraan vaikka kyseessä olisikin arka/salattu aihe. Minä kun en ole mikään kiltti joo-joo-kyllä-herrani -tyttö