Kirjoittaja Aihe: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?  (Luettu 35486 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #45 : 16.10.2011, 21:15 »
Truu master huudettu! Se on vähän kuin natsikortti; sillä voittaa kaikki keskustelut ja saattaa vastapuolen häpeään.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #46 : 16.10.2011, 21:17 »
Tosimastereista ja tosidommeista puhutaan aina, missä on ne tosisubit?

Jos tehtäis kinkymonopoli, ni siin ois saletisti kortti "olet tosikinky! Saat kaikkien rahat, nappulat, kunnioituksen ja viddu kaikki!".

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #47 : 16.10.2011, 21:25 »
Tosimastereista ja tosidommeista puhutaan aina, missä on ne tosisubit?

Jos tehtäis kinkymonopoli, ni siin ois saletisti kortti "olet tosikinky! Saat kaikkien rahat, nappulat, kunnioituksen ja viddu kaikki!".
Tosisubi kouluttaa itse masterinsa, että se osaa käyttäytyä oikein ja täyttää kaikki tämän toiveet, muistaen välillä kysyä onko subilla varmasti kivaa kaiken aikaa. Jos tämä ei passaa, niin se on sitten sairasta ja kuuluu halveksittavaan truumaster/tosidomme luokkaan.

Isabis

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #48 : 16.10.2011, 21:25 »
jepjep.
Minä ainakin olen ihan pellesubi, turhakytkin ja vastuutapakoileva domme.
Siltikin seison mielipiteitteni takana.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #49 : 16.10.2011, 21:27 »
Eli kun tosimaster ja tosisubi kohtaa, niin maailma loppuu? (vrt. ääretön voima vs. liikkumaton kohde)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #50 : 16.10.2011, 21:31 »
jepjep.
Minä ainakin olen ihan pellesubi, turhakytkin ja vastuutapakoileva domme.
Siltikin seison mielipiteitteni takana.
Pellesubin kanssa sessoinnissa on se hyvä puoli, että se on pirun hauskaa.  8)

Monen subin kanssa olen keskustellut aiheesta dominointi. Luonnollisesti, kun näissä asioissa harrastuneisuutta löytyy. Niissä tapauksissa kun aiempaa kokemusta löytyi, oli dominoivan osapuolen suurin heikkous se, että dominointi oli päälleliimattua. Paistoi läpi, ettei se tullut sisältä, vaan oli opittua.

En silti edelleenkään sano, ettei dominoivaa käytöstä ja satuttamista voi oppia. Enkä sitä, että näin opitusta ei voisi olla iloa molemmille osapuolille.


Muokkaus: aikamuoto

Queena

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #51 : 16.10.2011, 21:34 »
Truu master huudettu! Se on vähän kuin natsikortti; sillä voittaa kaikki keskustelut ja saattaa vastapuolen häpeään.

Ohos..en tiennyt että tälläinen kortti on käytössä. Käytän sitä jatkossakin jos sillä kerta voittaa kaiken aina!
Jokatapauksessa mun pointti oli se mitä sanoinkin, eli itsestään voi löytää uusia puolia toisen avustuksella ja nauttia uusista löydöksistä ja saada muutkin nauttimaan. Kuitenkin jotakin kuvauksia niistä lunnostaan dominoivosta ihmisistä vierastin, joita tässäkin ketjussa oli.
Ei siis todellakaan ollut tarkoitus saattaa ketään häpeään, tai voittaa yhtään mitään. Pahoittelen jos niin kävi :)

misuli_n

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #52 : 16.10.2011, 21:35 »
... jokaisen pitää hakea oma tapa toimia ja oma polku.

Mietin sitä tasapainoa ying ja yang ... kahden erilaisen voiman tasapaino.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2011, 23:56 kirjoittanut misuli_n »

HPerWs

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #53 : 16.10.2011, 21:41 »
Otsikointi osoittautui vaikeimmaksi aiheeksi tässä tarinassa, mutta nyt sitä lisäselvennystä:

 Kumppanini on ollut jo vuosia tietoinen mieltymyksistäni, fantasioistani ja haaveistani, sekä sivustoista joilla......
Nyt en enää pystynyt olemaan kommentoimatta, eikö ton otsikon olisivoinut kirjoittaa "Uskotko Joulupukkiin". Mutta kyllähän ns. makuuhuoneMasteriksi voi kouluttautua, kuten jo keskustelussa on hyvin esiin tullut.

Have a nice day and smell the coffey

Queena

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #54 : 16.10.2011, 21:44 »
Otsikointi osoittautui vaikeimmaksi aiheeksi tässä tarinassa, mutta nyt sitä lisäselvennystä:

 Kumppanini on ollut jo vuosia tietoinen mieltymyksistäni, fantasioistani ja haaveistani, sekä sivustoista joilla......
Nyt en enää pystynyt olemaan kommentoimatta, eikö ton otsikon olisivoinut kirjoittaa "Uskotko Joulupukkiin". Mutta kyllähän ns. makuuhuoneMasteriksi voi kouluttautua, kuten jo keskustelussa on hyvin esiin tullut.

Have a nice day and smell the coffey

Mitä vikaa on makuuhuonemasterissa!!? Nehän on parhaita.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #55 : 16.10.2011, 21:46 »
Onko se väärin olla makuuhuonemaster, jos se toinen tykkää siitä?

Mun pallikarvat nousee pystyyn aina kun joku viittaa että toisen "kinkyily" ei ole riittävän todellista, oikeaa, hyväksyttävää tai jotain muuta typerää.

Toki kukin taaplaa tyylillään. Mutta antaa mielestäni itsestään typerän kuvan jos väheksyy toisten tekemisiä ja asettaa itse rajat sille mikä on riittävän "oikeaoppista". Sama kuin mä hierojana halveksuisin miestä, joka hieroo kotona naisensa hartioita "väärillä otteilla".

Koo

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #56 : 16.10.2011, 21:47 »
Inhoan periaatteessa komppaamista... mutta Kyyberi sanoi niin hyvin etten muutakaan voi :)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #57 : 16.10.2011, 21:49 »
Senkin kerettiläiset!

Lisäys:  :P

HPerWs

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #58 : 16.10.2011, 21:52 »
Onko se väärin olla makuuhuonemaster, jos se toinen tykkää siitä?

Mun pallikarvat nousee pystyyn aina kun joku viittaa että toisen "kinkyily" ei ole riittävän todellista, oikeaa, hyväksyttävää tai jotain muuta typerää.

Toki kukin taaplaa tyylillään. Mutta antaa mielestäni itsestään typerän kuvan jos väheksyy toisten tekemisiä ja asettaa itse rajat sille mikä on riittävän "oikeaoppista". Sama kuin mä hierojana halveksuisin miestä, joka hieroo kotona naisensa hartioita "väärillä otteilla".
Oletko lukenut ketjun avausviestin toisen kappalleen, jos et luikaise ihmeessä.  :love:

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #59 : 16.10.2011, 21:53 »
Kuka on sanonut, että jokin on oikein tai väärin? Ja missä kohtaa?