Kirjoittaja Aihe: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?  (Luettu 34672 kertaa)

corsetlady

  • Vieras
Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« : 14.10.2011, 15:25 »
 Otsikointi osoittautui vaikeimmaksi aiheeksi tässä tarinassa, mutta nyt sitä lisäselvennystä:

 Kumppanini on ollut jo vuosia tietoinen mieltymyksistäni, fantasioistani ja haaveistani, sekä sivustoista joilla olen aihetta kolunnut ja tonkinut janoten aina vain lisää (mm. jo kuopattu Leikkikehä). Tähän asti suurin ja edelleen vahvin mieltymykseni liittyy asusteisiin (korsetit, kengät, muu rekvisiitta..), sekä köysissä olemiseen. Niitä sessiota olenkin saanut toteuttaa vapaasti jo useiden eri henkilöiden osaavissa käsissä, usein myös kuvamateriaalia kotiin tuoden ja niitä onkin aina kovasti kehuttu.

 Miulla tähän kaikkeen liittyy kuitenkin yhä vahvemmin ja tietoisemmin tarve päästä kunnolla toisen hallintaan, myös kotona, sisällytettynä normaaliin arkeen, mihin tahansa tilanteeseen. Sekä myös seksin liittäminen tähän yhtälöön.
 Olen näyttänyt joitakin hyvin kirjoitettuja tarinoita, kuvaten sitä mitä uskaltaisin odottaa sessioilta ja miten vapaasti toisella olisi mahdollisuus käyttäytyä. Olen kertonut ja puhunut aiheesta, hyvin avoimesti, kertoen mielipiteitäni, eikä suinkaan "nyt opetan sinua" -tyylillä.

 Nyt kysynkin teiltä, kokeneet pervonassut, että miten tästä kannattaa edetä niin ettei tule täyttä takalukkoa tähän aiheeseen?!  Tilannehan on ollut kuitenkin jo pitkän aikaa se että mies kyllä on hyvinkin kiinnostunut aiheesta, ei olla siis käännyttämässä ketään! :D  Ongelma tuntuu nyt olevan siinä että kaikki välineet on jo käsissä (ihan kirjaimellisestikin, rekvisiitassa löytyy...) mutta toisella on hurjan suuri pelko siitä että mie hajoan käsiin tai nousen puolustuskannalle alistettuna. Eli kumppaniani melko suorasti lainaten "olet niin rakas ja tärkeä että pelkään satuttavani liikaa", vaikka mie kuinka tietoisesti provosoin tai pyydän lujempia otteita.

 Vinkkejä, neuvoja, kokemuksia, kaikki otetaan mielellään vastaan!  aion myös raportoida tuloksista  ;)

-cl

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #1 : 14.10.2011, 15:46 »
Hiljaa hyvää tulee...eli pikku askelin eteenpäin ja koska puhuit että kuitenkin kiinnostusta on niin en usko että kiinnostus lopahtaa jos varovasti etenee.
Siihen pelkoon...että se hajottaa sut voisitte kokeilla roolien vaihtoa jos mieli antaa periksi.Itseasiassa jokaisen Dominoivan henkilön olisi syytä kokea myös toinen puoli hommasta.Ihan vaan kokeilua,ei mtn käännyttämistä switsaukseen tms.
Jos ja kun toinen osapuoli havaitsee vaikka " ei se piiskaus yhtään sattunut,kivaltahan se tuntui" ehkäpä sitten se uskaltaisi antaa vastaavan kokemuksen myös sulle?
Mene ja tiedä.
Vain mielikuvitus on rajana.

Cwat

Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #2 : 14.10.2011, 15:47 »
Itselläni on hieman vastaavanlaisesta kokemusta, siten että itsestäni kasvoi se dominoiva osapuoli. Aikaahan se otti muutaman vuoden ainakin. Tärkein tekijä mikä itselläni laukaisi tämän puolen itsestäni, oli se, että kun oikeasti ymmärsin huolehtivani toisesta tällä tavalla, kun toinen sen minulle selitti.

Meillä kyse ei ollut alistamisesta, vaan alistumisesta, ja minä olen se joka sitten huolehtii kaikin tavoin toisen hyvinvoinnista. Eli jos puoliskosi tykkää ottaa vastuuta, sitä kautta voisi lähteä. Tee selväksi, että hän huolehtii sinusta parhaiten hallitsemalla sinua. Se fyysinenkin puoli on tärkeä, mutta mielestäni sen pitää lähteä syvemmältä.

Se provosointi toimii vasta sitten kun olette jo päässyt siihen vaiheeseen, että hän uskaltaa reagoida siihen haluamallasi tavalla. Minun mielestäni siis.

Ja "pehmeä lasku" on aina hyvä joka asiassa. Vähitellen ja ajan kanssa, vaikka se turhauttaakin. Ja ei sitten mitään rooleja, vaan kummankin pitää olla oma itsensä, ja kummallakin osapuolella pitää olla aina aikaa itselleen ja omille ajatuksilleen. Minä näen tämän sillä tavalla, että jos hallitseva osapuoli on sydämellään eikä penikselllään/vaginallaan hommassa mukana, ei ristiriitojakaan tule sitten niin paljon, kun kumpikin osaa lukea toista.

Piiskaa tärkeämpi on se lämmin kainalo, jota ei kannata säästellä siinä pelossa, että se nyt olisi heikkoutta tai pöröpöröjne. Kuitenkin olette jo kumppaneita, niin ei kannata sitä lähteä mihinkään muuttamaan. Ja puhukaa ja puhukaa ja puhukaa, aina kun on tarvis, ja vaikkei olisikaan. Siitä missä olette ja minne olette menossa.



Kyllä se siitä.

corsetlady

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #3 : 14.10.2011, 16:55 »
.Itseasiassa jokaisen Dominoivan henkilön olisi syytä kokea myös toinen puoli hommasta.Ihan vaan kokeilua,ei mtn käännyttämistä switsaukseen tms.

tuohan on miulla ollut kyllä jo mielessä, olisi kiva kokeilla sitä toistakin puolta, vaikkei se niin kiehdo, mutta ihan kokemuksen kannalta.

Tee selväksi, että hän huolehtii sinusta parhaiten hallitsemalla sinua. Se fyysinenkin puoli on tärkeä, mutta mielestäni sen pitää lähteä syvemmältä.

 Minä näen tämän sillä tavalla, että jos hallitseva osapuoli on sydämellään eikä penikselllään/vaginallaan hommassa mukana, ei ristiriitojakaan tule sitten niin paljon, kun kumpikin osaa lukea toista.


 Seksihän tässä ei miulle ole The Juttu, vaan haen sitä henkistä puolta, johon VOI liittyä fyysisyys.  Kiitos mielipiteistä ja vinkeistä, lisää luen mielelläni :)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #4 : 14.10.2011, 19:39 »
Olen näyttänyt joitakin hyvin kirjoitettuja tarinoita, kuvaten sitä mitä uskaltaisin odottaa sessioilta ja miten vapaasti toisella olisi mahdollisuus käyttäytyä. Olen kertonut ja puhunut aiheesta, hyvin avoimesti, kertoen mielipiteitäni, eikä suinkaan "nyt opetan sinua" -tyylillä.
---
Ongelma tuntuu nyt olevan siinä että kaikki välineet on jo käsissä (ihan kirjaimellisestikin, rekvisiitassa löytyy...) mutta toisella on hurjan suuri pelko siitä että mie hajoan käsiin tai nousen puolustuskannalle alistettuna. Eli kumppaniani melko suorasti lainaten "olet niin rakas ja tärkeä että pelkään satuttavani liikaa", vaikka mie kuinka tietoisesti provosoin tai pyydän lujempia otteita.
Ehkä ongelma on tämä lähestymistapa, itselle tuo ainakin tökkisi, enkä usko että alistumisen kokeilu auttaisi asiaan. Vaikea hirveän tarkasti sanoa kun ei ihmistä tunne.

Olet siis kaivanut esimerkkejä fantasiasta ja mitä haluaisit ja mitä kaikkea voisi tehdä, maalatan isoja visioita. Olet hommannut hilavitkuttimia,  kun tämä ei ole tuottanut tulosta olet vaatinut ja pyrkinyt provosoimaan?

Miksi koet vielä tarpeen korostaa että et ole lähestynyt hommaa "nyt minä opetan sinua" asenteella?

Eikö helpointa olisi että kaivat miehelle lähteitä mistä saa selkeästi hyvän kuvan mitä on melkopienellä riskillä turvallista tehdä, mitä ei. Mitkä on merkit vaaratilanteista yms. Autat opettelmaan tekniikkaa, ihan raipalla lyömisen tai kädellä lyömisen osalta yhdessä, ei minkäänlaisessa sessio tms tilanteessa vaan nimenomaan opetustilanteessa missä kommunikoitte miten asiat toimivat. Näin mies huomaa, että sinulle voi tehdä sitä ja tätä fyysiesti ja olet ok. Sitten on varmasti helpompiu henkistäkin puolta miettiä kun ei tarvitse pelätä särkemistä.

Kun luottaa omiin taitoihinsa ja osaamiseen, on helpompi reagoida toisen "vaateisiin" ja esittämiin fantasioihin. kun uskoo kykenevänsä suoriutumaan niistä.

Nick

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #5 : 14.10.2011, 23:14 »
Entäpä oikoa mutkia suoriksi ja ottaa mukaan kolmas? Kumppanisi seuraisi sivusta. Oppisi, näkisi, kokisi, mahdollisesti jopa avustettuna osallistuisi?

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #6 : 14.10.2011, 23:23 »
Minulla sisäänajo lähti siitä, kun sub antoi minulle hapsupiiskan käteen ja neuvoi miten sitä tulee käyttää. Ja seuraavaksi käteeni annettiin kourallinen pyykkipoikia ...

misuli_n

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #7 : 15.10.2011, 10:06 »
Voiko Masteriksi oppia, jos se ei ole sisäsyntyistä?
BDSM pitää olla tarve ja se pitää tulla ihmisestä itsestään.
Voi kai oppia sitomaan, piiskaamaan ja leikkimään 'leikkejä', mutta onko se vain pintaa mietin.
Niin fyysinen ote, sen voi oppia. Mutta saako henkisen otteen ja pystyykö lentämään toisen kanssa.









telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #8 : 15.10.2011, 10:36 »
Samaa mieltä edellisen kanssa...

pikkuinen72

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #9 : 15.10.2011, 10:41 »
Minulla sisäänajo lähti siitä, kun sub antoi minulle hapsupiiskan käteen ja neuvoi miten sitä tulee käyttää. Ja seuraavaksi käteeni annettiin kourallinen pyykkipoikia ...

Meinaa mennä ot:n puolelle, mutta....
Kait sinä menit kylppäriin ripustelemaan pyykkejä niiden kanssa?

Asiaakin, sisäänajoa voi monella tavalla tehdä. Muistan melko elävästi kun kotiin tuli ensimmäiset raudat ja nahkakahleet. Ne oli jätetty kassissa sängyn päälle. Ensin mietein, että onko nyt aika juosta ovesta ulos ja lujaa. Siinä ne viikon olivat, että sai tavallaan hiplata ja tutustua releisiin. Sittemmin tätä vaihetta ei enää tarvittukaan.  :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #10 : 15.10.2011, 10:43 »
Samaa mieltä LadyWhipin kanssa...

Tarkoitit varmaan misulin kanssa?  :) Vaikka olen kyllä samaa mieltä tässä asiassa.

Tekniikan pystyy oppimaan, mutta sisäinen tarve ja intohimo tähän on ihan jotain muuta.
Saako henkisen otteen, sitä kyselen vähän väliä.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #11 : 15.10.2011, 10:48 »
Samaa mieltä LadyWhipin kanssa...

Tarkoitit varmaan misulin kanssa?  :) Vaikka olen kyllä samaa mieltä tässä asiassa.

Tekniikan pystyy oppimaan, mutta sisäinen tarve ja intohimo tähän on ihan jotain muuta.
Saako henkisen otteen, sitä kyselen vähän väliä.

Virhe korjattu ;D

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #12 : 15.10.2011, 11:29 »
Komppaa kanssa misulia, Telleä ja Lady Whippiä. Mutta alottajahan taiskin kertoa, että miehellä on halu oppia, eli se kipinä on olemassa :)

Master T

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #13 : 15.10.2011, 11:34 »
Epäilen ongelman olevan siinä, että sinä olet subina kokenut, kun taas hän ei ole Masterina lainkaan kokenut. Hän ilmeisesti siis tietää, sinun kokemuksistasi alistettuna olosta. Sinulla on näissä kokemuksissasi ollut kumppanina, ainakin hänen mielessään, taitava ja osaava Master. Hän todennäköisesti tuntee olevansa, ehkä vain alitajuisesti, osaamaton ja paljon noita aiempia kokemuksiasi huonompi Master. Tällainen lähtökohta aivoissa on kaikkein tuhoisinta Masterina olemiselle, jossa keskeistä on itseluottamus ja varmuus, jolla naisensa alistaa tahtoonsa. Vaikka BDSM onkin molempien vapaaehtoista leikkiä tai elämäntapaa, on siinä keskeistä valta ja siihen alistuminen.

Miehesi saattaa mielensä syvyyksissä tuntea olevansa hyvä juuri vaniljaseksissä ja siinä pystyvänsä tyydyttämään sinut, naisensa, paremmin kuin muut. BDSM:ssä taas hän tuntee olevansa muita huonompi, joten on ymmärrettävämpää, ettei hän siihen ole kovin innolla lähtenyt. Se, että hänelle lienee tärkeää olla silmissäsi onnistuja ja taitava siinä, mitä tekee, puhuu sen puolesta, että hänellä on asenne sellainen kuin Masterina onnistumisessa tuleekin olla. Master haluaa, että hänen naisensa on alistuneena ja alistuu hänen valtaansa, koska hän, Master, on naisen kannalta niin ylivertaisen osaava.

Sinun olisi tärkeää korostaa miehellesi haluasi alistua ja juuri hänen valtaansa. Näin valat häneen itseluottamusta. Korosta kertoessasi seksuaalista toiveistasi nimenomaan sitä, että sinä haluat Hänen ottavan vallan sinusta ja sitovan ja piiskaavan sinua sina kun Hän katsoo sen tarpeelliseksi rangaistakseen sinua rikkeistäsi - tai miten nyt haluatkin suhteenne olevan. Olennaista on siis sen korostaminen, ettei kyse ole vain yleensä siitä, että "kuhan nyt joku piiskaisi", vaan että haluaisit sitä juuri Häneltä.

Ihmiset ovat erilaisia, mutta minulle piiskan saaminen tai puolien vaihtaminen ei tuo mitään todellista informaatiota alistujan tunteista, vaan nimenomaan päinvastoin. Tuollaisten puolienvaihtamisneuvojen ansiosta, kokeilimme aloittelevina, tilannetta toisin päin. Naiseni kyllä piti ja nautti vallastaan, mutta minä koin tilanteen ainoastaan h-vetin raivostuttavana. En siis oppinut yhtään mitään alistettuna olosta, vaan päinvastoin asia muuttui mielessäni vain käsittämättömämmäksi. Toki ymmärrän naisen nautinnon vallalle alistumisesta ja sen fyysissestä kokemisesta ja kivun ja nautinnon läheisyydestä, mutta minulle se kaikki vain on täysin mahdotonta itse kokea. En siis kehota vaihtamaan puolia, ellei sitten hänellä ole todella kaipuuta alistumiseen.

Epäilen, ettei tuo väite, että hän pelkää rikkovansa sinua, ole aivan totta. Hän saattaa uskotella jopa itselleen ajattelevansa niin, mutta enemmän se tuntuu alibilta sille, ettei hänen tarvitsisi lähteä piiskaamiseesi, jossa hän pelkää tuottavansa sinulle pettymyksen ja niin menettävänsä kasvonsa. Jokainen ihminen kyllä tietää, ettei piiskaamisesta tai ruoskimisesta mitään vaaraa ole kenellekään, ainakaan, jos pitää huolen siitä, että iho ei rikkoudu, eikä silloinkaan pikku naarmuista ole mitään vaaraa, jos rikkoutuneen ihon puhdistaa ja pitää huolta, ettei siihen pääse likaa.

Hyvä neuvo on myös, ettei pidä liian kovaa kiirettä. Jokaisen askeleen jälkeen on sinun annettava hänelle aikaa oppia uusi asia kunnolla ennenkuin siirrytte eteenpäin. Tässäkin sinun on annettava valtaa hänelle, ja alistua hänen vauhtiinsa. Onnea etenemisellesi!

Queena

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #14 : 15.10.2011, 11:43 »
Hauskaa luettavaa. Ihminen tekee töitä sen eteen että seksi kumppanin kanssa olisi tyydyttävää, ja kumppanikin on kiinnostunut hommasta. Kuitenkin jostakin viesteistä voi saada sen kuvan että turha edes yrittää koska, Masteriksi synnytään, ei opetella.

Mielestäni olette hyvällä alulla, keskustelu ja hitaasti eteneminen varmasti auttavat tässäkin. Toista ei saa painostaa liian nopeasti uusiin asioihin, muuten ne voivat alkaa tuntua vastenmielisiltä nopeasti eikä siitö sitten ole varmaan helppoa päästä.