Kirjoittaja Aihe: PoVi tiedottaa: Joulumässäilyt ma 5.12. klo 19 @ Vaasa  (Luettu 11307 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Ei itkeä saa, ei meluta saa,
Domme voi tulla ikkunan taa.
TrueHamsterkin matkaan jo käy.
Nyt nimien kirjaan merkitään taas:
tuhma vai kiltti, ajatelkaas!
TrueHamster matkaan jo käy.
Taas pienet subit liikkuu
ja muistiin merkitsee,
niin Dommekin tietää saa,
kuka tulla saa.
Siis: Ei itkeä saa, ei meluta saa,
Domme voi tulla ikkunan taa.
TrueHamsterkin matkaan jo käy.


Koska: Maanantaina 5.12.2016 klo 19->
Missä: Frans & Nicole kabinetti, Hovioikeudenpuistikko 18, Vaasa
Mitä: Joulukuun miittimässäily
DC: Vaippa ja otsalamppu tai keinosiementäjän hanskat ja lehmä

Tuleeko btdt paikalle vaipoissa vai luottaako siihen, että saa luvan käydä vessassa pissalla? Kuka saa otsalampun? Ms. M raportoi esinahkatakin vaaroista talvikelillä.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2016, 08:51 kirjoittanut Kahlittu »

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 409
  • Spanko
  • Galleria
Käykö se taskulamppu? Tuun, jos vain pääsen. En pysty vielä lupaamaan mitään varmaa.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Mä teen miiiitäkä?!  :o  ;D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Keikkaa pukkaa ja mä en pääse tännekään.  :'(

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Mulla pukkaa antennin asennuskeikka Alavuden suutaan joten varmaankin Keskinen vetää pitemmän korren loppupäivästä. Bon appetit.

rabszolga

Joo seminaaria pukkaa, en pääse minäkään.
Ehkä vielä joskus joku päivä osuu.

slavekitty

Onks pakko syyä jos sattuu olemaan nirso katti? :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Onks pakko syyä jos sattuu olemaan nirso katti? :)

Kyseessähän on joulumässäilymiitti, eli syömään ollaan menossa. Tuskin kukaan pakottaa kuitenkaan mitään syömään, mutta ravintolaa kohtaan on ihan kohteliasta tilata sitten vaikka vain juotavaa.  :) Ruokalista on tossa mestassa suhteellisen kattava, joten eiköhän sieltä ainakin jotain pientä löydy

https://www.raflaamo.fi/fi/vaasa/frans-nicole-vaasa

Miittejä järjestettäessä kyl kuunnellaan toiveita, mut kaikkia ei vaan pysty miellyttään. Joskus oon kuullu valitusta siitä, et yleensä baareissa tavataan. No, se nyt vaan on niin, et näin kylmään vuodenaikaan baarit on aikalailla ainoa vaihtoehto. Kesällä sit voi taas puistoissa aiheuttaa pahennusta.  :)

slavekitty

Hmm... No kai lastenlistalta jotain naposteltavaa löytyy. Ja juomat uppoaa toki aina :)
Enemmän kuitenkin odotan uusien ihmisten tapaamista, sinänsä ihan sama missä tapaan :)

Icebug85

  • Vieras
Onks pakko syyä jos sattuu olemaan nirso katti? :)

Kyseessähän on joulumässäilymiitti, eli syömään ollaan menossa. Tuskin kukaan pakottaa kuitenkaan mitään syömään, mutta ravintolaa kohtaan on ihan kohteliasta tilata sitten vaikka vain juotavaa.  :) Ruokalista on tossa mestassa suhteellisen kattava, joten eiköhän sieltä ainakin jotain pientä löydy

https://www.raflaamo.fi/fi/vaasa/frans-nicole-vaasa

Miittejä järjestettäessä kyl kuunnellaan toiveita, mut kaikkia ei vaan pysty miellyttään. Joskus oon kuullu valitusta siitä, et yleensä baareissa tavataan. No, se nyt vaan on niin, et näin kylmään vuodenaikaan baarit on aikalailla ainoa vaihtoehto. Kesällä sit voi taas puistoissa aiheuttaa pahennusta.  :)
Ai eikö se ollutkaan tyyliin "joko syöt tai itket ja syöt!"? :o

Runkkaritar

Vs: PoVi tiedottaa: Joulumässäilyt ma 5.12. klo 19 @ Vaasa
« Vastaus #10 : 18.11.2016, 16:00 »
Mä uhkaan pukea näkymättömyysviitan päälleni, niin sitteppä ette tiiä oonko mä edes paikalla ja käynkö luvan kanssa tai luvatta vessassa  >:D Se jää siis nähtäväksi... tai näkymättömäksi  :D

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Vs: PoVi tiedottaa: Joulumässäilyt ma 5.12. klo 19 @ Vaasa
« Vastaus #11 : 18.11.2016, 16:26 »
Näyttää pahasti siltä että oon töissä   :-\ :'(

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: PoVi tiedottaa: Joulumässäilyt ma 5.12. klo 19 @ Vaasa
« Vastaus #12 : 21.11.2016, 01:29 »
Ilmoittautumisia voipi osoitella allekirjoittaneelle tahi yhdistyksemme s-postiin vinot.skeva@gmail.com sanotaanko 2.12. mennessä.  Viime hetkellä paikalle ilmestyneitä ei toki ovelta käännytetä, mutta ruokailupaikkansa valintaan ei ehkä pääse sitten enää itse vaikuttamaan. ;)

Kabinetissa on rajallisesti tilaa (22 hlölle), joten siksi alustavat ilmoittautumiset ois tosi jeejee.  :-*

susimusta

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Paha hukka
  • Galleria
Vs: PoVi tiedottaa: Joulumässäilyt ma 5.12. klo 19 @ Vaasa
« Vastaus #13 : 21.11.2016, 09:45 »
Grrh, en pääse... Juuri silloin kotipaikkakunnalla. Haluan ruokaa. Oisko tammikuussa uudenvuoden "after partyt" tms. pretty please~?
« Viimeksi muokattu: 14.09.2018, 11:56 kirjoittanut susimusta »

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Vs: PoVi tiedottaa: Joulumässäilyt ma 5.12. klo 19 @ Vaasa
« Vastaus #14 : 21.11.2016, 10:15 »
Tammikuussa uudenvuoden "after partyt" tms.?? Pretty please~ ;)

Ote eilen lähetetystä PoVin jäsenkirjeestä: Tammikuun 6. järjestämme Vaasassa sitten vain maksaneille jäsenille tarkoitetut pikkujoulut, jolloin ohjelmassa on rentoa illanviettoa ja ties mitä muuta mukavaa hyvässä seurassa. Halukkaat pääsevät saunomaan – ja voi sitä vihtomista olla tarjolla niillekin, jotka eivät välttämättä löylyistä piittaa. Tarkempi aika, paikka ja teema ilmoitetaan tuonnempana, joten jos ensi vuoden jäsenmaksu on vielä vasta suunnitelma-asteella, niin nyt jos koska on hyvä syy hoitaa sekin pois päiväjärjestyksestä. Kattaaksemme tilanvuokran joudumme perimään nimellisen 5 euron osallistumismaksun. Paikan päällä on myös mahdollisuus liittyä jäseneksi (käteismaksu), joten tällä houkuttimella onkin helppo rekrytä lisää jäseniä sekalaiseen seurakuntaamme.

Vielä lisäyksenä että pikkujoulujen päivämäärä on todellakin 6.1.2017. Päätettiin tässäkin suhteessa poiketa valtavirrasta  ;D