Kirjoittaja Aihe: VILLIKKO  (Luettu 8532 kertaa)

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #15 : 02.12.2016, 10:23 »
Tuokaan ei tietysti harvinaisin fetissi/tunnetila nauttia halpana panolelula olemisesta. Tai nauttiiko joku  sitten ihan oikeasti sen tyylisestä kohtelusta, voikin tietty olla harvinaista

Luin avauksen moneen kertaan, enkä löytänyt siitä viittausta fetissiin tai kokemusta halpana olemisesta. Halvennettuna olemisesta kuitenkin, ja se tunne välittyi myös kommentista yllä. Kun oikein tavasin niin löysin ihan päinvastaisen lauseen: "Se, että me Villikot elämme miten elämme, ei tarkoita sitä, että meitä voisi pitää leikkikaluina (sillä väärällä tavalla)."

Tunnistan hyvin kolumnistin vapauden kaipuun. En minäkään halua sitoutua tai asua yhdessä kenenkään kanssa, vaan nautin elämästäni niinkuin se nyt on. Siltikin, joskus tarvitsen hetken läheisyyttä ja tunnetta olla merkityksellinen. Se ei tehne minusta halpaa panolelua.

Kiitos Glori. :)

Ja niin, mitä tulee tähän "toisena tai kolmantena" olemiseen. En minä halua kumppanini aviopuolison tilalle suhteissani, en koe tarvetta "kilpailla" ja olla "paras"'. Minä olen onnellinen siitä, että saan olla kumppaneilleni oma, ERITYINEN itseni.

Koen kanssa asian niin, että kyse ei ole kilpailusta tai paremmuudesta monesko on, kunhan osapuolten välillä keskenään on se erityinen suhde ja täysillä olemisen/menemisen tunne. Kaikilla ei ole mahdollisuutta, halua tai pienintä aikomustakaan tulla täysin pysyväksi osaksi kiinteitä järjestelyjä - siltikään se ei estä ottamasta irti niistä yhteisistä hetkistä kaikkea, mitä on tarjolla. Henkilökohtaisuus, vaikuttavuus - tärkeitä sanoja tässä kohtaa.

DareDoll

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #16 : 02.12.2016, 11:27 »
Mä haluun olla nummero uno joten mua ei esim. pariskunta voi saada suhteeseen, mut se ei silti tarkoita ettenkö voisi olla muuten vapaa suhteessa/suhteissa  :love:

Underworld

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #17 : 02.12.2016, 11:28 »
Juu ei mainittu, kommenttini oli johdannainen kelailu. Jos janan toisessa päässä on arvostettu ja läheinen ihminen jolle avataan sydäntä yms, tylysti kohdeltu panolelu on janan toisessa päässä. Ainakin leikin tasolla toiset nauttivat myös tästä. Toisia taas järkyttävää edes ajatuksen tasolla.
Ja monelle sopii klassinen FWB, eli seksiä/sessioita ilman sen suurempia tunteita, kaikki tyylillään.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2016, 12:17 kirjoittanut Underworld »

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #18 : 02.12.2016, 22:10 »
Kovin oli ajatuksia herättävä kirjoitus. Itsehän olen onnellisesti aviossa ja minulla on myös tahollaan onnellisessa liitossa oleva vakituinen leikkikalu. Sitten minulla on satunnaisesti sessioita ihmisten kanssa, kun ja jos kohdalle osuu joku jonka kanssa kemia pelaa.
En osaa sanoa miten menisi jaottelu kakkosiin, kolmosiin tai vaikka vitosiin koska luulen, että resurssini niin monen suhteen ylläpitämiseen kaikkia kunnioittaen, ei vaan riitä, kun pitää töissäkin käydä ja hoitaa arki. En silti koe, että sen puolison jälkeen tulevat sivusuhteet pitäisi jaotella paremmuusjärjestykseen. Uskon että jokainen suhde on omanlainen ja tyydyttää omanlaisia tarpeita. Siksi kai niihin sivusuhteisiin yleensä ryhdytään. Se, millä intensiteetillä kuhunkin suhteeseen panostetaan onkin sitten toinen kysymys. Jos on monta suhdetta niin miten vapaan aikansa jakaa ettei kellekään tule paha mieli tai koe jääneeksi ulkopuolelle.
Jos pitää jakautua moneen suuntaan niin mitä puoliso tuumii.
Seksuaalisuus ei kai jakamalla kulu, mutta entäs henkiset resurssit jos suhteet syvenee?
Kuinka monesta pystyy syvästi välittämään ja huolehtimaan...itse tunnustan etten monestakaan.

Villikko-klaani kuullostaa kiehtovalta. Ja houkuttelevalta. Itse en lähtisi Villikosta vapaudenkaipuutani etsimään, kun en sellaista koe. Mutta sellainen yya-sopimus kyllä.  :-*


Maaria

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #19 : 03.12.2016, 00:24 »
Kirjoittajan elämäntilanne ei liippaa omaani edes takavasemmalta, joten en tunne sinäänsä hengenheimolaisuutta. Tällä hetkellä. Mutta olipa kiva lukea kolumni, mikä ei ollut pätkä Itsestäänselvyyksien käsikirjasta. Lisää sellaista.

Itse olin nuorempana juuri se jonossa jälkimmäinen. Eikä se haitannut, koska itseasiassa minulle sopi ihmisistä vain jonkun osa-alueen tai puolen kokeminen. En olisi osannut olla kokonaisen ihmisen kanssa itsekin kokonainen. Eikä tämä tarkoita, että ottaisi vain parhaat päältä vaan etsin eri ihmisiä täyttämään eri osa-alueita omiin tarpeisiini. Plääh ajatukselle, että olisin vanhemmiten kasvanut viisaammaksi tai eheytyneemmäksi. Satuin vain kohtaamaan ihmisen, joka näkee hyvät puoleni niin hyvinä, että hyväksyy ne huonoimmatkin. Sattumien summa, että olen ykkönen. Mutta ykkösenä oleminen tarkoittaa siis sitä, että lukujärjestyksessä tulee muitakin. Ykkönen ei oo ainut ja yksi. Ja sitä ei tunnu yleiskollektiivinen ihmiskunta tajuavan. Ykkösen merkitys on iso, mutta järjestysluku tarkoittaa muita lukuja. Ja jos niitä toisia ja kolmansia on, niin silti oma arvo on merkittävä ja tärkeä.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #20 : 03.12.2016, 21:02 »
Kauheasti on nyt tartuttu tuohon "toisiin ja kolmansiin" kommenteissa. Ja ymmärrän sen. Ehkä olisi pitänyt tajuta minun kirjoittaa kolumniini, ettei "toisena" tai "kolmantena" olo kuitenkaan tarkoita, että arvostus, kiintymys tai kunnioitus olisi vähäisempää sieltä hänen puolelta, jonka "toinen" tai "kolmas" on.

Kysymys on vain prioriteeteista, joita elämä asettaa. Minulla on sellainen käsitys, että aika monissa polysuhteissa on niitä "toisia" ja "kolmansia", samasta syystä.

On totta, että vaatii erityistä mielenlaatua olla tällainen. Jotkut ovat väittäneet, että itsetunto olisi tavallista heikompi kaltaisillani. Olen eri mieltä. Minun prioriteeteissä ykkösenä olen minä itse. Oma kehittymiseni ihmisenä.

Tuohon UW:n mainitsemaan panoleluhommaan en oikein tiedä mitä sanoa. Itse en ole kenenkään panolelu (muuta kuin sessioissa, hetkellisesti, you know what I mean). Minulla on FWB-suhde myös. Mutten koe, että siinäkään olisin panolelu, sillä minä ja Ystäväni välitämme toisistamme.

Rehellisesti sanottuna tuollaisista panolelu-kommenteista kuultaa läpi kyllä tietty ymmärtämättömyys.

Kuten sanottua, Villikkoa ymmärtää parhaiten toinen Villikko. Jos teitä heimolaisia täällä on niin saa huudella, vaikka ihan yksärillä. Olisi kiva keskustella suhteista ja muusta.  :)

Edit. Typot
« Viimeksi muokattu: 03.12.2016, 21:34 kirjoittanut Ms. M »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #21 : 03.12.2016, 21:05 »
Mutta olipa kiva lukea kolumni, mikä ei ollut pätkä Itsestäänselvyyksien käsikirjasta. Lisää sellaista.

Suuri kiitos tästä. Paras kehu teksteistäni ikinä, missään. Kiiiiitos.  :)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #22 : 03.12.2016, 21:42 »
Piti vielä sanoa se että omakohtaisesti en oikein päässyt kiinni tohon villikko-heimoon konseptina enkä osannut ajatella sellaiseen kuuluvani, vaikka ilmeisesti paljolti mainitunlaista elämää vietinkin sellaisen n. 20 vuotta.
MÄ kuvailin itseäni lähinnä sanoilla sinkku tai vanhapiika :D mutta ehkä se ero on siinä että en ihan samaistu tohon ajatusmaailmaan vaikka elämäntyyli olikin sama.
Ja sanoin viimeiset 10 vuotta ehkä että "mä en ainakaan ikinä pystyis asuu kenenkään kanssa" - mut opin että eipä kannata sanoa ikinä tai koskaan.

Underworld

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #23 : 03.12.2016, 21:50 »
Kuten yritin jo selittää, en kommentoi kolumnin kirjoittajaa, kolumnin pohjalta voi (kaiketi)mainita myös kirjoituksen pohjalta heränneitä ajatuksia, vaikka olisivat eriäviä kuin kirjoittajan. Baarin ketjuissa useampikin nainen maininnut fetissistä jossa nauttivat panoleluna olemisesta, ainakin leikin tasolla

DareDoll

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #24 : 03.12.2016, 21:54 »
Uuuu mää ainaki tykkään panoleluna olemisesta  :love:

Lunttu

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #25 : 03.12.2016, 22:17 »
Villikkous.. Pitää ehkä makustella tuota nimitystä, mutta voi kai sanoa, että itselläni on samankaltainen henkinen tila johon kuuluu ajoittain vapauden kaipuu ja/tai hetkittäin joko todelliset tai vailla totuuspohjaa olevat toiseuden tunteet. Kun voi suhteessaan/suhteissaan olla vapaa, sellainen kuin on, villikin, tietää löytäneensä jotain ainutlaatuista.

pulseproto

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #26 : 03.12.2016, 22:58 »
En lukenut ketjua (ehkä eka kerta evö ennen postausta) .. mutta.. Koen olevani myös "villikko" - Elän elämäni SUURINTA suhdetta, sitä jota varten olen harjoitellut jo 24 kertaa.. kertaakaan en edellisissä suhteissani ole ollut "edes kakkosviulun soittaja".. tai jos siltä on haiskahtanut, on matka jatkunut muutaman kerran jopa ilman hyvästejä..
Villikko on itselleni sitä että haastaa suhteen, uskaltaa tehdä ratkaisuja -ei sitä että roikkuu kakkos-, kolmos-, tai nelosketjun pakkina.. Minä olen aina ollut se ykkösketjun tuulennopea vasen sniper.. siitä en luovu edes kinkymaailmassa.. aamen

Kahlittu

  • Vieras
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #27 : 03.12.2016, 23:25 »
Pulse ei tainnu lukee ku otsikon  :o

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #28 : 04.12.2016, 00:07 »
En lukenut ketjua (ehkä eka kerta evö ennen postausta) .. mutta.. Koen olevani myös "villikko" - Elän elämäni SUURINTA suhdetta, sitä jota varten olen harjoitellut jo 24 kertaa.. kertaakaan en edellisissä suhteissani ole ollut "edes kakkosviulun soittaja".. tai jos siltä on haiskahtanut, on matka jatkunut muutaman kerran jopa ilman hyvästejä..
Villikko on itselleni sitä että haastaa suhteen, uskaltaa tehdä ratkaisuja -ei sitä että roikkuu kakkos-, kolmos-, tai nelosketjun pakkina.. Minä olen aina ollut se ykkösketjun tuulennopea vasen sniper.. siitä en luovu edes kinkymaailmassa.. aamen

Meni kyllä nyt pointti mun tekstistä kokonaan ohi. On tietenkin ymmärrettävää, että kun on hypermonogaaminen, niin ei pysty näkemään sellaisen ihmisen mielenmaisemaa, jolle rakkaus on ennen kaikkea vapautta ja luottamusta.

Mutta ole sinä villikko omalla tavallasi vain. Täytyy tosin korjata, etten "roiku" kenenkään kakkosena tai kolmosena. Jos olisit lukenut kolumnin, sekä kommentointiketjun, tietäisit, että kyse on täysin muusta.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: VILLIKKO
« Vastaus #29 : 04.12.2016, 00:12 »
Uuuu mää ainaki tykkään panoleluna olemisesta  :love:

Ai. Tykkäät olla sellanen, jota pannaan, mut mihinkään muuhun ei kelpaa ja that's it?  :o