Kirjoittaja Aihe: Brättäily  (Luettu 5193 kertaa)

roju

  • Vieras
Brättäily
« : 05.12.2016, 13:40 »
Kysyin tätä jo aikasemmin muualla, mut totesin että lounge voi olla parempi paikka.

Millaiset tekemiset on teille brättäilyä? Jos ootte subeja, brättäilettekö automaattisesti vai onko se harkittua? Miten brättäily vaikuttaa teidän omaan olotilaan tai d/s-suhteeseen (tai leikkikaveruuteen)?

Mulla on ollut aika pitkään kiinnostusta brätmäiseen olemiseen ihmissuhteissa. Mulle se on leikkisyyttä, reaktion hakemista, omapäisyyttä ja toisen härnäämistä miellyttämisen sijaan. Tähän asti oon osannut toteuttaa noita asioita aika harvojen kanssa.

Kesästä/syksystä asti oon ollut suhteessa, johon liittyy alistamista. Oon alkanut käyttäytyä brätimmin tultuani tutummaksi ihmisen kanssa. >:D Mulle se on ollut tosi cool asia tutkia. Siksi on ollut hämmentävää törmätä välillä kirjoituksiin, joissa subi häpeää brättäilyään tai siitä puhutaan asiana, joka on uhka suhteelle ja jolta subi pitää pelastaa. Ehkä kirjoittajat tarkottaa brättäilyllä eri asiaa kuin miten mä ymmärrän sen. Tai sit mä en tajua kunnolla ton tyyppistä suhdedynamiikkaa. Tai luen asioita liian kirjaimellisesti, jos kyse on enemmän fantasiasta.

Millanen suhtautuminen muilla on brättäilyyn? Teettekö selkeän eron session aikaisen käytöksen ja muun olemisen välillä? Liittyykö subeilutyylinne siihen, miten haluatte olla vuorovaikutuksessa muuallakin?

momoi36

  • Vieras
Vs: Brättäily
« Vastaus #1 : 05.12.2016, 14:16 »
Mulla se on aika minimaalista. Kiukuttelua ku kerjään saaha selekääni kunnolla. Paljon helpompi kiukutella ko pyytää...

Tai sitten niskurointia, ei huvita totella vaikka tietää että rankut moninkertaistuu nii silti pakko vähän brättäillä ja haastaa toista.

Pupu

  • Vieras
Vs: Brättäily
« Vastaus #2 : 27.12.2016, 05:00 »
Olin aiemmin pitkässä suhteessa, jossa brättäilyni (jalkojen siirtely kahleita pakoon, päättäväinen "EI"n tokaiseminen pyyntöihin jne) oli jälkeenpäin katsottuna rajojen epätoivoista hakemista, alistamisen pyytämistä, ja kaikkea sitä mitä nyt alistuva osapuoli voikaan leikissä toivoa. Puolisoni oli dominoivalla päällä ehkä kerran vuodessa, silloin mikään ikinä ei auttanut. Muun ajan hänen näkökulmastaan vaikeutin asioita ilman syytä, ärsytin ja olin ärsyttävän hankala.
Jotenkin koen, ihan rehellisesti sanottuna, brättäilyn liittyvän tuollaisessa tilanteessa omaan vallantunteeseen. Ryhdyn kiukuttelemaan useimmiten silloin, kun koen olevani ehkä jossain määrin niskan päällä. Tai vaikkei olisi niin, niin ainakin toivoin saavani tuntea toisen voiman. Luultavasti tämä koko silloinen toimintani voitaisiin määritelläkin joksikin ihan täysin muuksi, mutta me silloin käsitimme kumpikin brättäilyn piirteeksi joka on ärsyttävä, hankala ja raskas.

Tämänhetkisessä suhteessani valta-asetelma on luonnollinen, joten brättäily (jota edelleen yritän pitää itse kurissa aiempien kolahdusten takia) on hyvin harkittua ja varovaista mutta leikkisää. Nytkin se liittynee suhteen alkuvaiheen tunnusteluun, mutta voisin kuvitella sitä löytyvän persoonasta myöhemminkin, sen verran nokkelia vastauksia päähän putkahtelee tuon tuostakin.. Kumppanilla syttyy silmiin loiste kun huomaa minun kokeilevan sen rajoja ja reagointia, ja näissä tilanteissa saattaakin olla, että tunnustelu toisen seksuaalisuudesta etenee helposti. Brättäilykäytöksen tunnistanee joko siitä, että sitä edeltää tylsyyden valittelu, tai sitten yhtäkkiä kasvoilta paljastuneesta veikeästä ilmeestä, mihin liittyy aika vahvasti se että olen usein tällöin purskahtamaisillani nauruun.

Brättäily on minulle kaikenlaista tekemistä, mitä milloinkin uskomattomassa kekseliäisyydessäni saan päähäni. Milloin se on loistavia, toinen toistaan upeampia vastauksia tai pyyntöihin ja käskyihin, tekosyitä kieltäytyä ja kielen näyttämistä, milloin taas domin tietokoneen taustakuvan vaihtamista johonkin hienoon paint-taideteokseen. Raja luonnollisesti menee siinä, minkä toinen osapuoli kokee oikeasti ärsyttäväksi pelkän suloisuuden lisäksi. Joidenkin narujen sotkeminen voisi olla esimerkki huonosta brättäilystä.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Brättäily
« Vastaus #3 : 27.12.2016, 19:40 »
Tyhmä ei ole se joka ei tiedä, vaan se joka ei kysy. Mitä on brättäily?  :o

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Brättäily
« Vastaus #4 : 27.12.2016, 22:23 »