Kirjoittaja Aihe: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?  (Luettu 23139 kertaa)

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #45 : 26.12.2016, 07:07 »
Luojalle kiitos Switch naisista :D Kyllä kelpaisi, niin sessioon kuin kumpaniksikin itselleni erittäin hyvin! Switchien iso+ on monesti, se joustavuus asenteissa sekä ymmärrys, että ehdottumuus harvoin, tuskin koskaan edesauttaa asioissa..ja kyllä se Switchikin kykenee loistavasti antamaan, sen mitä pyytää ;)

Hra K

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #46 : 26.12.2016, 15:27 »
Joidenkin illuusio ilkeänihkusta jumalhahmosta turmeltuu, jos ilkiöroolissa oleva onkin pitänyt hauskaa jonkun muun kanssa monipuolisemmin vaikka eihän iloittelut toisten kanssa nyt suoranaisesti muille edes kuulu. Kaikki eivät keskity omiin asioihin ja siihen, mikä on parhaillaan menossa. Sanoisin, että kyse on epävarmuudesta ja toisaalta symbolismista. Ilo on toisinaan helppo pilata putkinäöllä.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 969
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #47 : 26.12.2016, 16:07 »
Makuasioista ei tunnetusti voi kiistellä. Toisia kiinnostaa switchit, toisia ei. Antaa ihmisten kiihottua mistä kiihottuu. Live and let live.

Jälleen täys 10 kommentt!

DareDoll

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #48 : 26.12.2016, 16:12 »
Joidenkin illuusio ilkeänihkusta jumalhahmosta turmeltuu, jos ilkiöroolissa oleva onkin pitänyt hauskaa jonkun muun kanssa monipuolisemmin vaikka eihän iloittelut toisten kanssa nyt suoranaisesti muille edes kuulu. Kaikki eivät keskity omiin asioihin ja siihen, mikä on parhaillaan menossa. Sanoisin, että kyse on epävarmuudesta ja toisaalta symbolismista. Ilo on toisinaan helppo pilata putkinäöllä.

+1

ShyMissCardigan

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #49 : 26.12.2016, 16:12 »
Luojalle kiitos Switch naisista :D Kyllä kelpaisi, niin sessioon kuin kumpaniksikin itselleni erittäin hyvin! Switchien iso+ on monesti, se joustavuus asenteissa sekä ymmärrys, että ehdottumuus harvoin, tuskin koskaan edesauttaa asioissa..ja kyllä se Switchikin kykenee loistavasti antamaan, sen mitä pyytää ;)

Joidenkin illuusio ilkeänihkusta jumalhahmosta turmeltuu, jos ilkiöroolissa oleva onkin pitänyt hauskaa jonkun muun kanssa monipuolisemmin vaikka eihän iloittelut toisten kanssa nyt suoranaisesti muille edes kuulu. Kaikki eivät keskity omiin asioihin ja siihen, mikä on parhaillaan menossa. Sanoisin, että kyse on epävarmuudesta ja toisaalta symbolismista. Ilo on toisinaan helppo pilata putkinäöllä.

Joustamattomuus, ehdottomuus, putkinäkö... Tällaisissa ulostuloissa, joissa enemmän tai vähemmän nälvitään ihmisiä jotka eivät kiihotu switchien kanssa leikkimisestä, unohdetaan se, että me olemme erilaisia kaikki, ja meillä on jokaisella lupa olla mitä on. Toisekseen, usein ne asiat mistä kukakin kiihottuu eivät ole henkilön itsensä valittavissa. Otetaan esimerkiksi vaikka heterous ja homous. Pitäisikö heteroiden ja homojen väen vängällä alkaa suhteisiin sen sukupuolen kanssa, joka nyt ei vaan kiihota? Entäs monot ja polyt? Pitäisikö monojen väen vängällä alkaa polyiksi? Samalla lailla näitä asioita voidaan pitää seksuaalisuutta rajoittavina ja joustamattomana putkinäköisyytenä, että haluaa vain toista sukupuolta, tai haluaa vain yhtä ihmistä kerrallaan. Aletaanko pohtia sitäkin? Miksi mies ei kelpaa heteromiehelle leikkikaveriksi? Miksi polyilottelusuhde ei kelpaa monolle leikki- tai parisuhteeksi?

Elämä on.

Toki ymmärrän foorumilla silloin tällöin havaitsemani lievän katkeruuden niitä kohtaan, jotka eivät switchien kanssa halua leikkiä. Toki blondia harmittaa jos jotkut kiihottuvat vain punapäistä, isorintaista jos joku josta olisi kiinnostunut kiihottuukin vain terhakoista pikku tisukoista, tatuoitua jos vastapuolelle tatskat ovatkin turn-off, terveydestään kiinnostuneelle jos toisen mielestä tupakointi on niin seksikästä että on haluttavuudelle välttämätöntä. Kysyn vaan, mitä pahaa tässä on? Ei nimittäin mitään. Jokainen aikuinen tajuaa että sitten vaan etsitään se, jonka kanssa arvot, halut ja kiinnostukset kohtaavat. Minä olen ylipainoinen, ja on paljon ihmisiä jotka kiihottuvat vain hoikista - so what? Ei se ihminen, joka kiihottuu mistä kiihottuu, pilaa itseltään mitään iloa haluamalla sitä mitä haluaa, koska siinä toisin tekemisessä ei olisi sille ihmiselle mitään iloa. Jos yksinkertaisesti ei kiihotu asiasta x, niin mitään teoreettista ilon menetystä ei ole olemassa jättämällä tekemättä asia x.

Juuttisetäkin sen jo sanoi:
Miksi ei nainen kelpaa? Miksei ei mies kelpaa? Miksi ei lyhyt kelpaa? Miksei laiha kelpaa? Miksei läski kelpaa? Miksei ulkomaalainen kelpaa? Miksi kumi kelpaa muttei nahka? Miksi nahka kelpaa muttei kumi? Miksi miksi...
Öööö no tota kaikilla on preferenssit minkä mukaan jotain valitsevat, ei vain kolahda taikka kuulu kiinnostuksen kohteisiin...siksi ei kelpaa.


Draugo

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #50 : 26.12.2016, 16:54 »
Komppaan MissCardigania, keskustelu alkoi muistuttamaan nykyistä olet paha/rasisti/seksisti/homofobi... jos et kiinnostu näistä ja näistä henkilöistä syyttelyä.

-mark

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #51 : 26.12.2016, 18:07 »
Minulle switchit ovat pysyneet mysteerinä koko sen ajan, jonka olen ollut kiinnostunut BDSM:stä. Joten usein tutustuessani uuteen henkilöön, switchiys esiintyy minulle punaisena lippuna, enkä koe haluavani edetä mihinkään intiimimpään kyseisen henkilön kanssa.

Toisaalta olen ymmärtänyt, että varsinkin naisilla kinkykokemus on enemmän kehittyvä matka kuin miehillä, joten moni Domme on aloittanut aluksi esimerkiksi subina.

Onko kenelläkään käistystä millainen jakautuma yleinen BDSM yhteisöissä? Kuinka monta prosenttia ilmoittaa olevansa D, s tai switch?

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #52 : 26.12.2016, 18:47 »
Kylläpäs porukka on taas vetänyt herneitä nenään. :D Enkä tarkoita switchejä.

momoi36

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #53 : 26.12.2016, 19:05 »
Itselleni switcheys ei ole ongelma niin kauan kuin rooli minulla pysyy samana, naisten kanssa siinä voisi joustaaki ja saatan itekki olla kytkin. Sitten taas mies switchien pittää vaan hyväksyä että osat ei vaihdu.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2616
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #54 : 26.12.2016, 21:56 »
Joustamattomuus, ehdottomuus, putkinäkö... Tällaisissa ulostuloissa, joissa enemmän tai vähemmän nälvitään ihmisiä jotka eivät kiihotu switchien kanssa leikkimisestä, unohdetaan se, että me olemme erilaisia kaikki, ja meillä on jokaisella lupa olla mitä on. Toisekseen, usein ne asiat mistä kukakin kiihottuu eivät ole henkilön itsensä valittavissa. Otetaan esimerkiksi vaikka heterous ja homous. Pitäisikö heteroiden ja homojen väen vängällä alkaa suhteisiin sen sukupuolen kanssa, joka nyt ei vaan kiihota? Entäs monot ja polyt? Pitäisikö monojen väen vängällä alkaa polyiksi? Samalla lailla näitä asioita voidaan pitää seksuaalisuutta rajoittavina ja joustamattomana putkinäköisyytenä, että haluaa vain toista sukupuolta, tai haluaa vain yhtä ihmistä kerrallaan. Aletaanko pohtia sitäkin? Miksi mies ei kelpaa heteromiehelle leikkikaveriksi? Miksi polyilottelusuhde ei kelpaa monolle leikki- tai parisuhteeksi?


Käsittääkseni homomiehelllä ei ole pillua, saati tissejä, eikä sen kanssa voi lisääntyä, naisen kanssa voi. Mitäköhän siltä switch mieheltä sit oikein puuttuu, kun tietääkseni täysin samat ominaisuudet löytyy kuin dominoivalta mieheltä, pois lukien juurikin tuo Hra. K:n ihan osuvasti esiin tuoma illuusion turmeltuminen siitä jumalhahmosta. Eli siinä mielessä sun vertauksesi on todella ontuva, se vähän kuin ampuu itseään jalkaan heti alkumetreillä...

Vai onko ne switchit semmosia, että ku niille vähä murahtaa niin ne pyllistää somasti, antavat piiskan murisijan käteen ja sormettavat jo reikäänsä auki sille isoimmalle pyllytapille mikä hyllystä löytyy just tämmöistä tilannetta varten, koska siitähän ne o haaveillut joka kerta subityttöä piiskatessa, että millon se tulee ja ottaa vallan?
« Viimeksi muokattu: 26.12.2016, 23:36 kirjoittanut Galesi »

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #55 : 26.12.2016, 23:31 »
Minä en ole etsimässä leikkikaveria. En subia, masteria tai kytkintä. Leikkikavereita on ollut ihan tarpeeksi jo. Näin uutena kytkimenä toinen kytkin olisi paras vaihtoehto parisuhteessa. Kunhan ne kuuluisat kemiat kohtaa. Ei ihan helppo juttu, mutta miksi tyytyä vain ihan kivaan. Kun tarjolla olisi tajunnan räjäyttävää yhteyttä toiseen ihmiseen. Jotain sellaista jota en ole koskaan ennen kokenut.

Tyty

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #56 : 27.12.2016, 00:16 »
Olen tutustunut useampaan switch-mieheen suhdetarkoituksessa. Kaikkien kohdalla on kuitenkin aika pian tullut esille se pieni tunnustus, että ovat oikeasti enemmän alistuvia miehiä, voivat kyllä kuulemma sitoa naisen ja piiskatakin, mutta enemmän nauttivat alistettavana olemisesta. Tämähän on tietysti sitten itselleni ollut ongelma, koska vaikka switch olen itsekin, niin en halua olla jollekin vain se domme (joka sidottaisiin koska pyydän). Ei ole tarkoitus yleistää, voi olla että kohdalleni on sattumoisin osunut vain tällaisia. Jos switch-mies voisi aidosti olla välillä dom, niin kyllä hän minulle kelpaisi hyvin. Mutta dom näyteltynä roolina tai minun käskyttämänä sitojana ei jaksa innostaa. Kokemukseni mukaan moni kytkin mies on oikeasti alistuva mies, joka on opetellut dominkin roolin, jotta olisi helpompaa löytää seuraa (dommenaisia on ilmeisesti vähän, alistuvia naisia taas paljon).

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #57 : 27.12.2016, 00:24 »
Siis tiettyyn rajaan saakka luontaisesti alistuva nainen on paras mahdollinen vaihtoehto ja joillekin varmasti se ainoa oikea ja toimiva vaihtoehto.

Sitten taas pidemmän päälle joskus sellainenkin vuorovaikutteinen ja vuoroja vaihtava sessio voi olla ihan paikallaan ja oikeassa mielentilassa ainakin minä pystyn tiettyyn rajaan asti nauttimaan molemmista rooleista.

Huomattavasti hankalampi kuitenkin oli olla henkilön kanssa joka kävi työkseen muita miehiä dominoimassa.
Oli kyllä hyvä alistuja, ei sen suhteen mitään ongelmaa sessioiden aikana, mutta kun elämää on myös sängyn ulkopuolella niin silloin se lady dominan rooli pitää pystyä unohtamaan täysin. Jos se ei onnistu niin sit ei kannata ruveta suhdetta rakentamaan.

Onhan se mahdollista että roolit vaihtuvat pysyvästi, mut kyllä se varmaan yhälailla voi purkaa suhteen. Kaikki ei vaan vielä kolmi tai nelikymppisinäkään tiedä edes sitä ovatko edes heteroita. 


Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #58 : 27.12.2016, 00:33 »
Olen tutustunut useampaan switch-mieheen suhdetarkoituksessa. Kaikkien kohdalla on kuitenkin aika pian tullut esille se pieni tunnustus, että ovat oikeasti enemmän alistuvia miehiä, voivat kyllä kuulemma sitoa naisen ja piiskatakin, mutta enemmän nauttivat alistettavana olemisesta. Tämähän on tietysti sitten itselleni ollut ongelma, koska vaikka switch olen itsekin, niin en halua olla jollekin vain se domme (joka sidottaisiin koska pyydän). Ei ole tarkoitus yleistää, voi olla että kohdalleni on sattumoisin osunut vain tällaisia. Jos switch-mies voisi aidosti olla välillä dom, niin kyllä hän minulle kelpaisi hyvin. Mutta dom näyteltynä roolina tai minun käskyttämänä sitojana ei jaksa innostaa. Kokemukseni mukaan moni kytkin mies on oikeasti alistuva mies, joka on opetellut dominkin roolin, jotta olisi helpompaa löytää seuraa (dommenaisia on ilmeisesti vähän, alistuvia naisia taas paljon).
Onhan näitä kameleontteja jotka muuttuvat tilanteen mukaan, jotkut varmaan vaihtaisivat vaikka sukupuoltaan saadakseen seksiä. Switch-bi voi muuttua niin dominoivaksi heteroksi kuin vain mahdollista jos pillun saaminen on siitä kiinni. Tällainen tyyppi varmaan taipuisi sitten toisessa tilanteessa varmaan myös alistuvaksi miehelle. Perimmältään minulle on ihan sama onko sub, switch vai Dom kunhan vain olisi aito itselleen (ja muille) sekä pitäisi sitten kiinni siitä näkemyksestään. Toki joillakin näkemykset muuttuvat ajan myötä ja sen ymmärrän mutta jatkuva muutos ei kuulosta kovin uskottavalta.
Älkää ottako provona, ei ole tarkoitus olla sellainen, on vain oma näkemykseni.

ShyMissCardigan

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #59 : 27.12.2016, 02:17 »
Joustamattomuus, ehdottomuus, putkinäkö... Tällaisissa ulostuloissa, joissa enemmän tai vähemmän nälvitään ihmisiä jotka eivät kiihotu switchien kanssa leikkimisestä, unohdetaan se, että me olemme erilaisia kaikki, ja meillä on jokaisella lupa olla mitä on. Toisekseen, usein ne asiat mistä kukakin kiihottuu eivät ole henkilön itsensä valittavissa. Otetaan esimerkiksi vaikka heterous ja homous. Pitäisikö heteroiden ja homojen väen vängällä alkaa suhteisiin sen sukupuolen kanssa, joka nyt ei vaan kiihota? Entäs monot ja polyt? Pitäisikö monojen väen vängällä alkaa polyiksi? Samalla lailla näitä asioita voidaan pitää seksuaalisuutta rajoittavina ja joustamattomana putkinäköisyytenä, että haluaa vain toista sukupuolta, tai haluaa vain yhtä ihmistä kerrallaan. Aletaanko pohtia sitäkin? Miksi mies ei kelpaa heteromiehelle leikkikaveriksi? Miksi polyilottelusuhde ei kelpaa monolle leikki- tai parisuhteeksi?


Käsittääkseni homomiehelllä ei ole pillua, saati tissejä, eikä sen kanssa voi lisääntyä, naisen kanssa voi. Mitäköhän siltä switch mieheltä sit oikein puuttuu, kun tietääkseni täysin samat ominaisuudet löytyy kuin dominoivalta mieheltä, pois lukien juurikin tuo Hra. K:n ihan osuvasti esiin tuoma illuusion turmeltuminen siitä jumalhahmosta. Eli siinä mielessä sun vertauksesi on todella ontuva, se vähän kuin ampuu itseään jalkaan heti alkumetreillä...

Vai onko ne switchit semmosia, että ku niille vähä murahtaa niin ne pyllistää somasti, antavat piiskan murisijan käteen ja sormettavat jo reikäänsä auki sille isoimmalle pyllytapille mikä hyllystä löytyy just tämmöistä tilannetta varten, koska siitähän ne o haaveillut joka kerta subityttöä piiskatessa, että millon se tulee ja ottaa vallan?

Kaikella ystävyydellä, miten lisääntymiskyky nyt liittyi asiaan?

Toin omassa tekstissäni esille sen, että ihminen kiihottuu mistä kiihottuu, ja jokaisella on oikeus kiihottua siitä mistä kiihottuu, eikä ketään mielestäni pitäisi tylyttää sen johdosta mistä he kiihottuvat. Esitin oman ajatukseni ja mielipiteeni asiasta. Sinulla voi ja saa olla erilainen sellainen. Voisitko kenties sallia saman minulle?

Ja olen muuten kanssasi hyvin vahvasti eri mieltä tästä: "Mitäköhän siltä switch mieheltä sit oikein puuttuu, kun tietääkseni täysin samat ominaisuudet löytyy kuin dominoivalta mieheltä". Ei löydy samoja ominaisuuksia. Sama määrä sormia sun muita ehkä, mutta seksuaalisuus on myös ominaisuus, ja switcheys ja domius ovat eri asioita ja siten eri ominaisuuksia.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2016, 09:46 kirjoittanut MissCardigan »