Kirjoittaja Aihe: Turussa kiinnostuneita miittailemaan luontoilun ja/tai kulttuurin merkeissä?  (Luettu 27014 kertaa)

Saint

Mua kyllä kiinnostais.

Tuolla Virnamäessä saa sellaisen 4 km lenkin tehtyä, jos lähtee liikkeelle Halistenkoskelta. Jos halutaan pitempi lenkki, niin mun ehdotus olis jättää autot/pyörät Vanhan Ravattulantien päässä olevalle parkkialueelle ja lähteä siitä kohti Liedon Vanhalinnaa. Matkaa tulee 5 km suuntaansa ja matkan varrella on mm. Aurajoen ylitys riippusiltaa pitkin. Perillä olis ainakin kivat maisemat linnavuoren laelta!

Senshi

  • Vieras
Kiinnostava reitti, koska en ole siellä ennen käynytkään :)  Aika on ollut välillä kortilla, mutta jos päätettävä ajankohta osuu hyvin, niin ehdottomasti kiinnostaa lähteä mukaan lenkille.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Ollaan Cleon kanssa mukana, jos vaan päivä on sopiva!

Cherry79

  • Vieras
Eli riittääkö joku ilta vai pitääkö olla la tai su?

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Itellä on näin syksyn saavuttua tosi haastavat aikataulut. Vapaata iltaa on varmuudella lähinnä maanantaisin, muuten on tosi epäsäännöllistä. Viikonloppuina ei vapaata juuri ole. Parempi siis vaan heittää päivämäärää ja aikaa ja sinne pääsee ketkä pääsee.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Minkä pituinen se urbaani tutkimusretkilenkki suunnilleen oli mikä viimeksi käveltiin?

Cherry79

  • Vieras
Mites ens vkoloppuna? Pe tai la?

Saint

Mites ens vkoloppuna? Pe tai la?

Perjantai taitaa olla tossumiittipäivä.

Saint

Kävin eilen koiran kanssa lenkillä noissa Virnamäen maisemissa. Halistenkoskelta lähdettiin ja mentiin vanhalle kampiförille asti ja takaisin vähän eri reittiä. Aikaa meni tunnin verran, eli tämä vois olla sellainen reitti mihin ihmisillä riittäis aika?

RakkaudenApostoli

  • Vieras
Ehdottomasti kiinnostaa! En ole mikään huippu-urheilija, että pururadalle en lähde, mutta haluaisin nimenomaan käyskennellä luonnossa ja myös käydä keikoilla ja näyttelyissä ja teatterissa ja vaikka mitä, vaikka lukupiirissä (mikä itseasiassa voisi olla myös aika eroottista, täytyy pyöritellä tätä ajatusta). Olen ensi keskiviikkona Bar Kuka-baarissa juontamassa tapahtumaa, jossa on ilmainen sisäänpääsy. Saa tulla moikkaa ja juttelee :)

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Mun tarttis saada joku kuntouintikaveri. Ei oikein tule lähdettyä, joten tarvitsisi jonkun potkimaan liikkeelle. Impivaaran uimahallissa olen yrittänyt käydä 2-3 kertaa viikossa.

Dora

Musta vois saada vesijuoksentelukaverin ja myös kävelylle mieluusti joskus myös.
=)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
KÄVELYRETKI RUISSALOSSA KE 31.10. klo 17:30 n.5km

Tervetuloa Selinan kävelyretkelle Kuuvaan. Reitti kulkee pääsääntöisesti luontopolkuja pitkin. Maasto on vaihtelevaa ylä-ja alamäkineen ja reitti sisältää monenlaista puustoa, sekä maisemaa kallioista suohon. Polut on paikoin hyvin juurakkoiset. Tämä reitti vaatii pientä pohjakuntoa. Yllä mainittu kilometrimäärä on veikkaus, sillä siitä ei löydy olemassa olevaa virallista mittausta. Polku kulkee siis Kuuvan nokkaan, mistä näkyy upeat merimaisemat Airistolle ja palaa samaa reittiä takaisin. Meren rannalla pidetään pieni tauko sääolosuhteiden mukaan. Voit myös ottaa mukaan pientä evästä, jos tahdot. Reitin varrella saattaa myös näkyä kaikenlaisia eläimiä ketuista peuroihin ja lepakoihin.
Tapaaminen on Hietalantien alussa olevalla parkkipaikalla klo 17:30. Paikalle pääsee bussilla nro 8 (Hietalantien pysäkki), sekä autolla. Mikäli kiinnostaa autokyyti perille, löytyy mun autosta kolmelle koirankarvoja ja koiraa kestävälle lenkkeilijälle paikat. Aurinko laskenee pikkuhiljaa kuuden jälkeen, joten mikäli haluat, voit ottaa jonkinlaisen lampun matkaasi. Suosittelen tosin myös kokeilemaan ainakin hetken aikaa kulkua pimeässä ilman valoa, etenkin jos tähdet valaisevat kulkuamme.
Mukaan siis hyvät kengät ja tarvittaessa lamppu.

Ilmoitahan ketjuun tulostasi :)


Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Tänne voisi joo lähteä. On erinomaisen hieno reitti, ihan oikeaa metsää, eikä mitään puupeltoa. Ei siis mitenkään vaikeakulkuista, polut on hoidettu kyllä.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
KÄVELYRETKI RUISSALOSSA KE 31.10. klo 17:30 n.5km

Tervetuloa Selinan kävelyretkelle Kuuvaan. Reitti kulkee pääsääntöisesti luontopolkuja pitkin. Maasto on vaihtelevaa ylä-ja alamäkineen ja reitti sisältää monenlaista puustoa, sekä maisemaa kallioista suohon. Polut on paikoin hyvin juurakkoiset. Tämä reitti vaatii pientä pohjakuntoa. Yllä mainittu kilometrimäärä on veikkaus, sillä siitä ei löydy olemassa olevaa virallista mittausta. Polku kulkee siis Kuuvan nokkaan, mistä näkyy upeat merimaisemat Airistolle ja palaa samaa reittiä takaisin. Meren rannalla pidetään pieni tauko sääolosuhteiden mukaan. Voit myös ottaa mukaan pientä evästä, jos tahdot. Reitin varrella saattaa myös näkyä kaikenlaisia eläimiä ketuista peuroihin ja lepakoihin.
Tapaaminen on Hietalantien alussa olevalla parkkipaikalla klo 17:30. Paikalle pääsee bussilla nro 8 (Hietalantien pysäkki), sekä autolla. Mikäli kiinnostaa autokyyti perille, löytyy mun autosta kolmelle koirankarvoja ja koiraa kestävälle lenkkeilijälle paikat. Aurinko laskenee pikkuhiljaa kuuden jälkeen, joten mikäli haluat, voit ottaa jonkinlaisen lampun matkaasi. Suosittelen tosin myös kokeilemaan ainakin hetken aikaa kulkua pimeässä ilman valoa, etenkin jos tähdet valaisevat kulkuamme.
Mukaan siis hyvät kengät ja tarvittaessa lamppu.

Ilmoitahan ketjuun tulostasi :)

Olen inessä!

Bussi 8 lähtee nykyään sitten Puutorilta, vink vink.  :)

Voisin myös muuten kuluttaa perseelläni jonkun auton penkkiä.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2018, 17:00 kirjoittanut Morgul »