Kirjoittaja Aihe: Panokone  (Luettu 77948 kertaa)

Haavis

  • Vieras
Panokone
« : 06.01.2017, 18:42 »
Terve baari! Sairasta sakkia!
Short time reader, first Time writer.

PANOKONE sanalla ei löytynyt hausta mitään enkä aikani plärättyäni keskusteluja löytänyt mitään aiheeseen viittaavaa..
Varmasti näitä on Suomessakin rakennettu. Voi olla että iteltäkin rakentaminen onnistuisi mutta Luulen ettei puolisoni suostuisi sen helvetin koneen käsittelyyn, ite en tietenkään ole niin nirso mutta haluan jakaa ilon toisen kanssa. Jokatapauksessa työkalujeni rajoittuessa lähinnä jakoavaimeen, sahaan ja kiveen jota Käytän vaarana, on parempi jos  tällaiset hienomman mekaniikan hommat hoitaa joku muu.
Appiukko olisi pitkänlinjan sähköalan ammattilainen mutten tältä kuitenkaan panokonejuttuja lähe kyselee, vois luulla ettei minusta ole sängyssä mihinkään ja sehän ei pidä paikkaansa!

Suomesta vois ostaa lousiana lounger myytävän laitoksen mutta se ei oikein vakuuttanut mainos/ testi videoillaan.
Amerikasta vois tilata Fuck hammer nimisen laitteen mikä olisi pätevän kokonen ja näköinen. Ei välttämättä tukevin ja perus sauvan päälle olisi varmasti laitettava tuhdimpi puskija. Suurin ongelma tällä koneella on amerikkalaiset 110v sähköliitännät.
https://www.meo.de/en/fuck-machines/5287-fuck-hammer-20-fuck-machine-ref-1071-00-4044938050467.html

Jotenka kysympä hydrauliikka muutoin kuin peruspenetraatiota osaavilta yhteisöläisiltä että mitenkä onnistuisi panokoneen rakentaminen mille ei tartteis ihan hirveästi säilytystilaa?

Näin ollen on keskustelualueen neitsyyteni menetetty. Kiitos.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Panokone
« Vastaus #1 : 06.01.2017, 19:09 »
Näkyyhän noita rakennetun ihan tavalliseen sähköpistosahaan lisälaitteina tavallisesta dildosta. Varsi ja kiinnikkeet siihen ja "sahaamaan".  >:D

Kiksautin

Vs: Panokone
« Vastaus #2 : 06.01.2017, 19:57 »
Noita löytyy vaikka millasia. Itse ostin Ameriikasta, eikä tuo sähköpuoli muodostunut ongelmaksi. Mukana tuli ihan EU johdot. Hyvin mahtuu vaatekaappiin. Se on kiva vekotin. Wandittaminen panokoneen jyystäessä saa aikaan aika kivoja ääniä. Tai jos laiskottaa, niin voi itse katsoa Taru Sorbusten Herra extended versiota ja antaa koneen jyskyttää menemään viereen kahlehdittua kultsua. Miespuolisetkin uhrit oli huomioitu ku mukana oli fleshlight myös.

tee_gee

Vs: Panokone
« Vastaus #3 : 06.01.2017, 19:59 »
Sähköpuukkosahasta lie helpoin ja lopputulos parhaimman näköinen (toki kauheus on katsojan silmässä jne...)
Monesti vaan noiden iskunpituus on aika lyhyt. Tai ainakin kuvittelisin että sellanen futaava panokone vois jyystää vähän pidempää edestakaista iskua kuin puukkosahojen tyypillinen 25-35 mm.

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: Panokone
« Vastaus #4 : 06.01.2017, 22:03 »
Voihan panokoneen tehdä melkein mistä vain moottorista, rakentaa mihin vaan runkoon jne.
Käytettävyys ja esteettinen puoli on taas tekijästä kiinni.
Puukkosahan iskunpituus on todella lyhyt ja halvempien nopeudensäätö tökerö.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=13155

Retsam

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #5 : 07.01.2017, 00:42 »
Rakensin aikanaan panokoneen pappatunan koneesta ja sitä pyörittämään kahvasäätöinen porakone.Säätö samalla tavalla kuin kattoporissa,eli kahvasta sai lisää kierroksia.
iskunpituus n.50 mm,eli aika sopiva ja vaihtopäitä sai sopivasti pultattua kiinni. lohkon päällä jopa liukkarin annostelija. toimi hyvin jopa ns.tuplapäällä ja kuulapäällä...

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Panokone
« Vastaus #6 : 07.01.2017, 00:52 »
No niin. Eiköhä tuossa nu jo aluksi ideoita riittämiin olekin. Muistakaa se terä kumminkin vaihtaa dildoon enne kuin alatte puukkosahaa työntämään kenenkään peppuun.  ;D  >:D

Icebug85

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #7 : 22.02.2017, 22:05 »
Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat :D

Amynsomnia

Vs: Panokone
« Vastaus #8 : 23.02.2017, 11:32 »
Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat :D

Mä voin tulla, sen sitten testaan että onko hyvä.  O:-) :P

Icebug85

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #9 : 23.02.2017, 17:49 »
Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat :D

Mä voin tulla, sen sitten testaan että onko hyvä.  O:-) :P

 Katsotaan nyt millainen siitä tulee..laitan kuvan kunhan saan jotain kuvattavaa kasaan. Osia on jo tilattu mutta niiden saapumiseen menee aikaa.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #10 : 24.02.2017, 10:31 »
Huomasin, että muutamien kaupallisten koneiden mekanismi perustuu laatikoston rullakiskoon..halpa ja helppo mutta ei paras toteutus

Dolores

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #11 : 24.02.2017, 12:33 »
Minäkin haluun testata panokonetta... O:-)

Knknti

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #12 : 28.02.2017, 08:40 »
Huomasin, että muutamien kaupallisten koneiden mekanismi perustuu laatikoston rullakiskoon..halpa ja helppo mutta ei paras toteutus

Kun noita kaupallisia panokoneita katselee, niin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että ne perustuvat johonkin hyvin halpaan ratkaisuun.
Siis halpaan valmistajalle. Loppuhinnassa se halpuus ei enää näy.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #13 : 28.02.2017, 18:18 »
Huomasin, että muutamien kaupallisten koneiden mekanismi perustuu laatikoston rullakiskoon..halpa ja helppo mutta ei paras toteutus

Kun noita kaupallisia panokoneita katselee, niin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että ne perustuvat johonkin hyvin halpaan ratkaisuun.
Siis halpaan valmistajalle. Loppuhinnassa se halpuus ei enää näy.
Mulla alkaakin olla aivolohkoissa suunnitelmat koneen varalle..moottori on hankittuna ja muutamia muita osasia on tilattu. Portaattomasti säädettävä nopeus ja todennäköisesti myös iskunpituus.

Knknti

  • Vieras
Vs: Panokone
« Vastaus #14 : 01.03.2017, 08:10 »
Itselläni on yksi kone, jossa on käytetty sellaista kuulien varassa liukuvaa hyllyjen liukukiskoa. Rakenne on halpa ja kevyesti liikkuva, mutta siinä on muutama miinuskohtakin.

Liukukisko on sen verran ohutta materiaalia, että sen hitsaaminen paksumpaan runkoon on hankalaa. Itselläni tosin muu rakenne olikin pääasiassa puuta, eli kiinnitys tapahtui ruuveilla. Yhden kiskon kiinnitys olisi ollut vähän heppoinen, kaksi vierekkäin oli jo tukevampi.
Toisekseen kisko on herkkä likaantumaan. Pienetkin murut välissä aiheuttavat nykimistä.
Kolmanneksi nuo onttoon puurunkoon kiinnitetyt kiskot aiheuttavat jonkin verran lisää ääntä, sellaista rullaamisääntä. Mielellään panokone saisi olla vaikka äänetönkin, mutta jos soittaa kovaan ääneen taustamusaa, niin eihän se silloin haittaa.

Joissakin yksinkertaisissa ratkaisuissa on runkoon istutetut pyöreät holkit, joiden läpi sauvaa työntävä varsi liukuu. Tämä on myös aika simppeli rakenne, ja siitä saa tehtyä vähän tukevamman.