Baarin kannatusmaksut
Kiitos vastauksista onko jkl tulossa jotain bileitä joissa voisi pukeutua / toteuttaa kinky puoltaan?
Olipas mukava nähdä väkeä, vaikka ainakin omalta osalta jutut eivät siellä kinkypuolella juuri pysyneetkään.Ehkä vielä ennen joulua uusiksi.
Kiitos paljon miitissä olleille. Ghost-paidasta sen verran, että en nykyään "fanita" oikeastaan yhtäkään bändiä, koska miellän fanittamiseksi sen että haluaisi ravata keikoilla aina kuin mahdollista, pitäisi keräillä bändistä lehtileikkeitä ja julisteita, tietää kaikki nippelitieto bändin historiasta ja omistaa koko tuotanto CD-, DVD-, Blu-Ray-, C-kasetti-, VHS-, LP- ja savikiekkomuodossa Japani-eksklusiivisia versioita myöten, ennen kuin voisi mainita olevansa fani ja pitäisi myös osata kaikki kappaleet ulkoa etu- ja takaperin ulkoa. Minä olen ollut siinä pakkomielteessä mukana erään bändin suhteen, ja en tahdo siihen hullutukseen enää takaisin.Ostin siis Ghostin hupparin, koska se oli EMP:llä alessa ja oli hienon näköinen. Tykkään ainakin bändin suurimmista hiteistä, pidän Papa Emeritus III:a melko seksikkäänä, olen ajatellut ostaa joskus koko bändin tuotannon CD-muodossa, nyt on vain Meliora ja Popestar omana, mutta en ole ehtinyt vielä rippaamaan niitä kuunneltavaksi. Jos Tobias Forge saa paidan ja albumien myyntivoitoilla ostettua itselleen kupin kahvia niin on hän kyllä sen ansainnut.Kutsukaa vaan wannabe-faniksi, mutta ainakaan en ole niitä ihmisiä jotka ostavat bändipaidan vaan koska sellaiset ovat muodissa, eikä heillä ole hajuakaan edes että minkä genren musiikkia paidan bändi edustaa.
Kiitokset jälleen onnistuneesta miitistä, paikalla oli tällä kertaa 3 ekakertalaista, toivottavasti viihdyitte