Kirjoittaja Aihe: Miten sinä näet saman sukupuolen edustajan? Mikä heissä kiinostaa?  (Luettu 23454 kertaa)

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Mulle olennaisinta on luonne, persoona ja jokin yhteinen aaltopituus. Se miten ihminen suhtautuu itseensä ja muihin. Kusipäisyyttä, tyhmyyttä ja sairaalloista itsekeskeisyyttä ei kykene jaksamaan lähiyhteydessä vaikka se olis miten upeassa paketissa, sama pätee ns. vähemmänkin upeisiin paketteihin. Itsetuntemus ja kyky nauraa itselleen. Ystävällisyys. Kyky katsoa peiliin ja kantaa vastuu omasta toiminnasta merkkaa aikalailla. Ihmisissä kiinnostaa ylipäätään olemus, kokonaisuus. Mua viehättää laajalla skaalalla monenlaiset piirteet, ulkoiset ja sisäiset. Eli ei ole mitään tiettyä tyyppiä. Ne ihmiset joita rakastan, on mun mielestä poikkeuksetta viehättäviä, ulkoisista piirteistä riippumatta.

Olin varautunut kirjoittamaan piitkän tarinan, mutta ei sit tarvinnukaan  ;D Elikkäs komppailen Islaa!

kuunlilja74

  • Vieras
Ulkonäöllisesti mä kiinnitän huomion ensin kauniisiin kasvoihin.
Tummat hiukset tietysti plussaa,koska itsellänikin.
Toisessa naisessa viehättää juurikin kauniit kasvot.
Pituudeltaan keskimittainen ja normipainoinen,sopusuhtainen,ei liian laiha.
Esim työpaikalla huomion kiinnittää luonteeltaan iloinen,pirskahteleva,positiivinen nainen,joka säteilee pelkällä olemuksellaan ympärilleen hyvää tuulta.
Hillitty,ei koko ajan huomion keskipisteenä ja ottaa myös muita huomioon.
Sopivasti puhelias,osaa olla myös hiljaa ja kuunnella.

Ei itseni täydellinen vastakohta mutta sopivasti erilainen,minua täydentävä.

Mutta kokonaisuus ratkaisee.
« Viimeksi muokattu: 13.01.2017, 20:26 kirjoittanut kuunlilja »

TragedyForYou

  • Vieras
Ei ainakaan missä nimessä pillu. Se on se mikä ei kiinnosta, mutta enpä ole muutenkaan pillun perään, omanikin on aviomiehelle omistettu.

Se mikä kiinnostaa on persoona. Kupliva, hauska, älykäs, sanavalmis.
Mikään taukoamatta lörpöttelevä prinsessa ei  taas kiinnosta. Eikä kovin itseriittoinen persoona. Eikä bimbo.
Ulkoisesti tykkään monenlaisista. Ainoastaan kovin pienet ja hauraat ei käy, tulee tunne että rikon jotakin. Androgyyni look toimii, samoin jopa militanttinen lesbolook. Uuh.
Sitten toisaalta joku rintava ja rehevä hyvin supernaisellinen tapaus..viehättää kyllä.
Tissejä on kiva kiusata. Ja vedellä hiuksista mistä saa otteen.  >:D
Militanttilesbo...kovasti kiehtoo, mutta en osaa sanoa mitä sellaisen kanssa tekisin. Varmaan fetissin puolelle vaan menis.  :love:

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Naiset ovat ihania  :) . Ulkoisesti kovinkin erinäköiset kiehtovat. En tykkää stereotyyppisesti kauniista naisista, koska he saattavat olla aika persoonattoman näköisiä ja nykyään niin monilla on kaikenlaisia keinotekoisia ulokkeita ja lisäyksiä - tisseissä, ripsissä, kynsissä, huulissa. Tykkään normikroppaisista ja hiukan pyöreistä naisista. Sellaisista pehmeistä, joista on melkein mahdotonta pitää sormiaan irti, kun se pehmeys kiehtoo ja koukuttaa. Isot tissit on aika jees.

Luonteeltaan hauskat, sarkastiset, älykkäät, keskustelevat naiset vetävät puoleensa. Naiset, joilla on ego suurempi kuin aivotoiminnan kapasiteetti ovat täydellisen turn off. Huomiohuorat, jotka ovat aina näytillä, huvittavat ja ärsyttävät. Ei kukaan ole niin kiinnostava vaikka ehkä itse niin luuleekin.

Tavallisuus kaiken erikoisuuden tavoittelun keskellä on hieno juttu ja sellaisista naisista tykkään. Sellaisesta, että osaa olla oma itsensä ja paskat välittää ympäröivän maailman esim. ulkonäköpaineista. Nainen, joka on sinut itsensä kanssa, on ihan parasta - niin kaverina, ystävänä, työkaverina kuin seksikumppaninakin  :)

 

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Mulla on aina ollut heikko kohta punahiuksisiin naisiin. Muuten tykkään naisellisista naisista, joissa on ripaus androgyynisyyttä. Toki ihan femmetkin viehättää. Haluan naiseni naisena.

Enemmän kuitenkin merkitsee se, mitä on siellä sisällä. Pään sisällä. Sydämen sisällä. En pidä pinnallisista ihmisistä, en sellaisista, jotka vetää jotain roolia. Minä sytyn kun nainen on aito. Hiukan särmikäs. Herkkä. Ja silti kuitenkin tarvittaessa oikea Naarasleijona. Sytyn, kun nainen osaa vietellä, tai antaa minun vietellä. Tosin jos olen ihastunut naiseen niin ujostelen yleensä niin paljon, että pitää ratakiskosta suunnilleen vääntää, että uskallan sitten vähän lähentyä.  O:-)

Kauniista ulkokuoresta voi viehättyä, mutta jos sisältä ihminen on tyhjä, ontto tai täynnä paskaa, niin eipä se kaunis ulkokuori pelasta mitään.

Purppuratar

  • Vieras
Ehkä en sentään bi ole, mutta vastaampa nyt kuitenkin!

Jos keskitytään nyt vain ulkomuotoon niin..Omalla tavallaan kauniit ja ja nätit neidit  :) ei mielellään sellaisia täysin "kiiltokuva prinsessoja", eikä myöskään niitä joilla on kaikki päästä varpaisiin feikkiä (ripset, tissit, kynnet kaikki). Tykkään sellaisesta aidosta ja jopa persoonallisesta, epätäydellisyys on paljon kauniimpaa ja mielenkiintoisempaa kuin itse täydellisyys! Yksityiskohdat kiinnittää mun huomion. Ja hyvä peppu tietty aina huomataan  :-* Ei liian laiha muttei myöskään ylipainoinen...jotain tältä väliltä, hoikka tai vaikka pyöreähkökin...sellainen sopusuhtainen. Naisellinen :love: Tykkää vähän huolitella ulkonäköään. Kokonaisuus ratkaisee!

Feird

  • Vieras
Ei ole varmaan mitään tietyn tyyppistä naista josta erityisesti viehättyy ja joo, ei kai kukaan ihan idiooteista kiinnostu että jollain tavalla pitää olla miellyttävä ihminen muutenkin kuin vain ulkonäöllisesti. Muuten voi olla kyllä sellanen ihan trophy wife/bimbo-look, sekin on han omalla tavallaan mielenkiintoinen överi silareineen mutta tykkään kyllä tavallisemmankin näköisistä. Joku pin up-tyyli on kans aika kiva. Mistään kauhean miehekkäistä naisista en oikein innostu. Mulla on kyllä jonkinlainen fetissi naisten jalkoihin, ne kyllä kiinnittää huomion jos on nätit ja sirot jalat.

latexbun

  • Vieras
Ensinhän pitäisi määritellä saman sukupuolen edustaja, mikä ei olekaan niin yksinkertaista, mutta määritelmistä nyt viis.

Tukka. Iso, muhkea, pehmeä, mielellään valtava tukka. Sellainen, johon haluaa iskeä sormet ja oikein kunnolla pöyhöttää. Jos on vieläpä joku neon-värjätty tukka, aina parempi.

Sitten muuten täytyykin yhtyä Islaan tässä asiassa.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Mä itse luonnehdin itseni heteroksi, mutta olen pussaillut toisia miehiä hyvin paljon.

Yhden kaverimiehen kanssa tykätään jopa läpällä kielaroida, klähmiä ja nukkua vierekkäin silloin tällöin. Se jää tommoseksi söpöstelyksi ja kumpikin tykkää pillusta.   ;D

Mun tapauksessa miehen pitää olla todella komea tai kaunis, että kykenen ihastelemaan häntä. Silloinkin ihastelu on kokonaisvaltaisempaa ja etäisempää kuin naisten suhteen.
Miehet lähes poikkeuksetta eivät edes tuoksu hyvältä, kun taas naisen suihkunraikas iho jo voi riittää seisokkiin nuuskuteltuna.
Mutta tuuheat parrat ovat kyllä asia, josta tykkään. Niitä on ihana hiplata.

Ja yksi transvestiitti oli ihan helvetin ihana!

Olen kivenkovaan ja melkein sairaalloisesti läheisyysihminen ja tää mun leikkihomostelu on viime kädessä sen tunteen tyydyttämiseen.
 

DareDoll

  • Vieras
Unohtui mainita aika olennainen asia eli kyllä se (natural) blondi olla pitää  :-*
Olen yhden bruneten kanssa puuhaillut pariin otteeseen ja koska tapaus oli muuten täysin fine niin en keksi muuta syytä kuin sen että taidan olla melkein rasistisuuteen saakka kiinnostunut vaaleaveriköistä  ;D
En tiedä onko se sitten yksinkertaisesti sitä että itse olen tosiaan tumma hiuksista, silmistä ja iholtani, niin ihailen ja ihmettelen vaaleiden naisten ihoa ja jokin siinä sytyttää (nännien sävy, kainalot, genitaalialueiden vaaleus uuuh)

Edit: tää siksikin vähän hassua kun miesten suhteen ihan sama onko tumma vai vaalea vai siltä väliltä

heinrich

  • Vieras
Ei toimi.

Fenriss

  • Vieras
Luonne, olemus ja persoona ovat myös itselleni ne tärkeimmät seikat tässä asiassa, minkä lisäksi myös yhteisiä tekijöitä ja kiinnostuksenkohteita pitää löytyä. Ja ehdottomasti tunneälyä! Tämä kylläkin pätee sukupuolesta riippumatta. Sukupuoli ylipäätään on aikalailla sekundaarinen tekijä siinä, kiinnostunko jostakusta vai en.

Miehissä viehätyn erityisesti siitä, jos toisen piirteet tai henkilökohtaiset ominaisuudet ovat jollain tavalla maskuliinisemmat kuin omani. Tarkoittaa siis riittävästi eroavaisuuksia itseeni nähden luonteessa, kehonkielessä, käyttäytymisessä tai ulkoisissa piirteissä.

Luonteenpiirteistä mm. itsevarmuus ja sosiaalinen rohkeus kiinnostavat takuulla, paitsi jos tämän kylkiäisenä tulee kyvyttömyys tai haluttomuus ottaa toiset huomioon tai epäterve itserakkaus. Uhoajat ja pullistelijat ovat ehdottomasti turn-off.   

Puhtaasti ulkonäköseikoista...pitkät hiukset sekä parrat. Mielellään samassa paketissa. Persoonalliset, massasta poikkeavat tapaukset herättävät varmimmin huomioni. 

Chmlnidae

  • Vieras
Mielenkiintoisessa ihmisessä vähiten kiinnostavaa on ulkonäkö.
Aika paljon voi sitten muuta ollakin, niin paljon että...
herkkyys, aitous, yhteys omiin tunteisiin; miten muuten voi saada yhteyden toiseen...uskallus olla pihalla ja hukassa kun se yhteys katoaa, väistämättä välillä ainakin hetkittäin,
äly, välittäminen muiden hyvinvoinnista, uskallus olla epävarma, hukassa, haavoittuva, pelokas ja siksi juuri rohkea ja vahva ja läsnä.
Eikä sillä sukupuolellakaan niin ole väliksi.

Serpent

  • Vieras
Mua naisissa kiinnostaa niitten luonne ja persoona, niinkun mua yleisestikkin kiinnostaa ihmisissä. Ulkonäöltään nainen voi olla juuri sellainen kun haluaa.

blacklie


Ehdottomasti eniten kiinnostaa itsevarmuus. Ei mikään ylimielisyys tai pöyhkeys kuitenkaan. Itsevarmuus, itensä kantaminen. Ulkoisesti kaikki liittyy tähän. Pehmeys  :love: Jos kuitenkin haetaan vaan fyysisiä ominaisuuksia niin ensiksi kiinnitän huomiota silmiin. Mikäli haluan  sitten seksuaalisessa mielessä vain katsella niin peppu on kyllä se, johon kiinnitän huomiota.