Kirjoittaja Aihe: Miten sinä näet saman sukupuolen edustajan? Mikä heissä kiinostaa?  (Luettu 23295 kertaa)

Moonlight

  • Vieras
Täällä keskusteluissa tuntuu pyörivän paljon bi-seksuaaleja ja aivan varmasti myös homoseksuaalisesti suuntautuneita kanssaeläjiä. Minua on jo pidemmän aikaa kiinostanut tietää se, mikä tai mitkä ominaisuudet omassa sukupuolessa kiinostaa ja kiihottaa?

Miehenä pystyy tietysti sanomaan, että naisessa kiinostaa rinnat, perse, kurvit yms. naiselliset piirteet,eli kaikki ne, mitä itsestä ei löydy,  mutta onko näkemys sama naisilla, jotka ovat kiinostuneet naisista. Vai kiihottaako heitä näissä joku muu asia enemmän, kuin nuo mainitut ulkoiset tekijät?

Pystyisikö naiset esimerkiksi hyväilemään ja puristelemaan yhtä ainoaa tissiä vaikkapa koko illan pitkästymättä siihen touhuun ollenkaan? Minä ainakin pystyisin.

Tai, pystyisikö toisista miehistä kiinostunut mies kiihottumaan miehen pienestä lättänästä perseestä, niinkuin naiset siitä tuntuu innostuvan.

Entäpä kiinostaako naisia katsella/ kutkutella kurvikasta vyötäröä, jos itsellään on jo samanlainen?

Kiinostaako isorintaisia naisia pienirintaiset tai toistepäin?

Siinä pohdittavaa kerrakseen.

momoi36

  • Vieras
Ihan KAIKKI! Etenki ne mitä itestä ei löydy, naisellisuus, kivat rinnat, muutenki muodot, pitkät hiukset.. huumori ja luonne joka ei jää egoni jalkoihin vaan voimistuu siitä voimistaen samalla minua. Sekä tietenkin se lempeys ja pehmeys mikä ei mitenkää voi mieheltä tulla samanlai vaikka olis kuin pumpulitynnyrissä kasvanut ja feminiiniset piirteet omaava.

Dolores

  • Vieras
Vastaan tähän ehkä joskus vähän pidemmin, mutta totean nyt vaan, että kiinnostumiseni/kiihottumiseni toisen ominaisuuksista ei ole linkittynyt omiin ominaisuuksiini tai sukupuoleeni. Paitsi ehkä silloin, kun toinen on paljon vanhempi. Silloin kiihottaa ikäero.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Naisissa kiinnostaa samanlaiset kuin itse olen. Hoikat, kiinteät, pienikokoiset, itsestään huolta pitävät, naiselliset. Toisaalta välillä haaveilen poikamaisesta butchista, mutta sellaisia ei kauheasti ole tullut vastaan, kun en liiku "lesboscenessä". Miehissä viehättää toki sitten miehekkäät piirteet, mutta saatan innostua miehissäkin androgyyneistä piirteistä. Kurvikas läskiperse miehellä on ällö. Man boobseistakaan ei plussaa tule.
Ja lisättäköön nyt vielä pakkaa sekoittamaan että kumppanin ei tarvitse olla joko nainen tai mies. Olen ihastunut ja treffaillut myös muun sukupuolisia. Varmaan pitäisi yksinkertaistetusti sanoa että sukupuolesta riippumatta kiinnostun stereotypisen hyvännäköisistä ihmisistä, tietystä vartalon ja kasvojen symmetriasta, hoikkuudesta, ulkonäköönsä panostavista ihmisistä.

TEGAMi

  • Vieras
Mie sytyn sukupuolesta riippumatta ihmisen silmiin.

Olen suulla tutkiva ja syön kaikkea mitä eteen tulee. Lisäksi sisäreisien hipsuttaminen kiihotus mielessä on ihanaa, kun näkee toisen reaktion. Kuuluipa nämä sitten miehelle tai naiselle.
Naisten rintojen hiplaaminen on ihanaa.

En siis katso sukupuolta vaan silmiä ja persoonaa. Hipsutella ja syödä/maistella voi jokaista.  >:D

Hukankukka

  • Vieras
Minä pidän naisten naisellisuudesta, kurveista, rinnoista, mutta pidän yhtälailla vähemmillä kurveilla ja pienirintaisista naisista.
Nännit ovat äärettömän seksikkäät.
Kuvissa on helppo kiihottua kiiltokuvamaisista naisista, mutta todellisen ihmisen edessä toisen olemus ja persoona vaikuttaa voimakkaimmin.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Miehissä kipusietoisuus.....

poisongrrrll

  • Vieras
Tietyt fyysiset piirteet sekä ennen kaikkea persoona kiehtovat ja kiihottavat sukupuolibinaariin katsomatta.

Nvriih

  • Vieras
No olen kylmän rehellinen ja sanon, että pillu. Vasta pari naiskokemusta alla, kai mä kohta alan arvostaa muitakin attribuutteja.  >:D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2249
  • Galleria
    • Blogi
Näen samaa sukupuolta olevan yksilönä :D Ulkoisesti sytyn pehmeistä naisista, tosin olen minä pienikokoisiinkin naisiin joskus ihastunut. Ulkonäössä tulee olla jotain "silmiinpistävää", eksällä oli kirkkaanpunainen lyhyt tukka ja kirkkaan siniset silmät, nykyisellä tyttöystävällä taas on osa geeneistä afrikasta, joka tuo erityisen kauniinsävyisen ihon, ihanan käkkärät hiukset ja suklaasilmät  :love:

Pisimmän seurustelusuhteeni olen saanut aikaiseksi eksäni kanssa. Naisen kanssa oli huomattavasti luontevampaa keskustella asioista ja tietynlainen avoimuus oli erilaista kuin mitä olin miesten kanssa siihen asti kokenut.

Triss

  • Vieras
En laske itteäni bisseksi vaan olen enemmänki bi-curious. Naisissa kiehtoo luonnevastakohdat ja semmoset ujohkot ja vähän arat tytöt aktivoi mun kytkimen. Niitä olisi kiva päästä vähän opettamaan tavoille  >:D  Tissit, naisellinen pehmeys ja pitkät hiukset on myös pop vaikka kaikki kolme itseltänikin löytyy.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Itsekin ehkä heteroflexible tai jotai sinne päin, bi en kuitenkaan.
Naisissa yleensä herättää mielenkiinnon olemus ja asenne. Räväkät ja reteät luonteet, vähän äijämäisyyttä, on aina bonusta ja sitten toisaalta taas sellaset hassun höntit, molemmat tekevät sitä, että "tuota olisi kiva vähän satuttaa". Naiset myös pitävät ihan erilaista ääntä kärsimyksestä nauttiessaan.
Jos jotain ulkonäöllisiä atribuutteja pitää listata, mitkä omaa silmää miellyttää, niin sellaiset pehmeän pyöreät ennemmin kuin hoikat. Jotain mistä ottaa kunnolla kiinni ja niin, ettei luut tunnu ensimmäisenä. Ulkonäkö ei kuitenkaan vaikuta siihen, kiinnostunko vaiko enkö. Olemus, asenne ja luonne on se mikä vaikuttaa siihen.

DareDoll

  • Vieras
Ulkonäöllisesti olen kyllä aina ollut hoikkiin naisiin päin, ja itse tykkään olla se naisellisempi osapuoli, mutta kyllä toinenkin saa olla ihan naiseksi tunnistettava totta kai.
Enemmän se olemus kuitenkin selkeästi on mikä saa minut kiinnostumaan toisesta naisesta kuin tietty ulkonäkö. Ihastun itsevarmuuteen ja ehkä vähän maskuliinisena pidettävään suorapuheisuuteen, urheilullisuus ja käytännön taidot on myös plussaa  :love:

Underworld

  • Vieras
Siinä määrin hetero, että mikään lihallinen vuorovaikutus miehen kanssa ei tulisi kyseeseen, mutta jos bileet yms tilanteet jossa enemmän porukkaa niin omalla tavalla arvostaa jos lihaksikkaita ja muuten kuumaksi luokiteltavia miehiä paikalla. Tai ehkä ajattelen, että tuovat kontribuutiota tilaisuuteen, vältän ainakaan kateellinen olemasta  :)

Velma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Vulva Violentia
  • Galleria
Mulle olennaisinta on luonne, persoona ja jokin yhteinen aaltopituus. Se miten ihminen suhtautuu itseensä ja muihin. Kusipäisyyttä, tyhmyyttä ja sairaalloista itsekeskeisyyttä ei kykene jaksamaan lähiyhteydessä vaikka se olis miten upeassa paketissa, sama pätee ns. vähemmänkin upeisiin paketteihin. Itsetuntemus ja kyky nauraa itselleen. Ystävällisyys. Kyky katsoa peiliin ja kantaa vastuu omasta toiminnasta merkkaa aikalailla. Ihmisissä kiinnostaa ylipäätään olemus, kokonaisuus. Mua viehättää laajalla skaalalla monenlaiset piirteet, ulkoiset ja sisäiset. Eli ei ole mitään tiettyä tyyppiä. Ne ihmiset joita rakastan, on mun mielestä poikkeuksetta viehättäviä, ulkoisista piirteistä riippumatta.