Kirjoittaja Aihe: Miten sinä näet saman sukupuolen edustajan? Mikä heissä kiinostaa?  (Luettu 23285 kertaa)

josephine

  • Vieras
Aistillisuus ja eteerisyys kiinnostavat ehdottomasti eniten, sekä persoonallisuudessa että ulkonäössä. Se voi ilmetä melkein millä tavalla tahansa, mutta ulkonäössä kiinnitän useimmiten huomiota erityisesti pitkiin hiuksiin, huuliin ja rintoihin ja nänneihin. Rinnat ovat aivan mielettömän kiihottavat. Pidän enemmän kurvikkaista kuin kovin hoikista naisista, sellaisesta pehmeydestä. Olen heikkona punatukkaisiin naisiin :love:

Moonlight

  • Vieras
Tästähän on kehkeytynyt hyvä keskustelu ja on mielenkiintoista huomata se, miten moninaisesti ihmiset näkee toisensa ja miten isolla kirjolla toisitamme kiihotummekaan.

Itselläni on sen verran vinksahtanut mieli ja maku, että esimerkiksi täyteläiset huulet saattavat jossakin kokonaisuudessa kiinnittää minun huomioni, mutta toisenlaisessa pakkauksesa samat huulet ei sytyttäisi ollenkaan. Kaikki riippuu niin monesta muusta tekijästä. Yhtenä päivänä sytyn blondista ja toisena kaljusta tai mustista hiuksista. Joskus tykkään äidistä ja toisinaan tyttärestä. Periaatteessa kaikki käy, kun oikea fiilis osuu kohdalle. Toisinaan pienenpieni kipinä vaikkapa kauniisti kaartuvasta korvanipukasta saattaa roihauttaa kiiman päälle.

Oma sukupuoli ei seksuaalisesti nappaa ollenkaan, mutta toki silmä lepää (kateellisena) jossakin komeassa treenatussa miehen kropassa ja sellaiseen kyllä kiinnittää huomion, jos samoissa maisemissa näkyy. Samaten HD karjuissa on jotakin mukavan tuttua maskuliinisuutta (itse taidan lukeutua näihin jälkimmäisiin).

GingerRose

  • Vieras
Tuntuu kamalan yleistävältä sanoa näin, mutta viehätyn naisista joilla on vahvat/selkeästi erottuvat leukaperät. Lyhyet vaaleat hiukset tai kalju naisella on minun mielestä myös todella naisellinen ja kaunis. Ja sitten rinnat. Ja se vyötärön ja lantion kaari. Ja pillu, varsinkin häpyhuulet. Itseasiassa naisen sukuelin on minun mielestäni maailman kaunein asia..  :love:

Ja sitten takaisin aiheeseen! En vertaile tai vertaa itseäni kiinnostukseni kohteeseen siinä mielessä että “itselläni on samanlainen”, jokainenhan on omalla tavallansa erilainen. Naiset, jotka saavat minut tuntemaan itseni erityisen naiselliselta omalla käytöksellään, persoonallaan ja olemuksellaan ovat sellaisia joihin erityisesti kiinnitän huomioni tiettyyn rajaan asti. Saatan olla ehkä vähän vanhanaikainen mutta tietynlainen “herrasmiesmäisyys” ja itsevarmuus naisessa vetoaa. Ja tietyllä rajalla tarkoitan sitä rajaa mikä kussakin suhteessa varatulle naiselle katsotaan sopivaksi määräksi saada/antaa huomiota muilta/lle naisilta/naisille.

Loppupeleissähän ratkaisevaa on tietenkin myös se, miten persoonat sopivat yhteen.

EDIT: Pakko muokata tekstiä etten vaikuta vain pelkältä pillumonsterilta, sillä onhan monet ystävät samaa sukupuolta. Ystävyyden näkökulmasta eniten vaikuttaakin sitten huumori ja luonne. Ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2018, 20:45 kirjoittanut GingerRose »

ofelia

Naiset on pehmeitä ja niitä on kiva pussailla  ^-^

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 570
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
On eri asia ihastella kaukaa tai ihastua niin paljon, että päätyy tekemään tarkempaa tuttavuutta. Jälkimmäisellä kohdalla ulkonäöllä ei ole lähes minkään valtakunnan merkitystä. Silloin haluani määrittää tyystin kommunikaation mehukkuus, toisen ihmisen energia, sekä silmät.

Ensimmäisessä kohdassa, eli kaukaa ihastellen viehätyn toisaalta naisellisista pitkätukkaisista (mieluiten punainen) kurvikkaista naisista, toisaalta rinnattomista androgyyneistä ja joskus miehekkäistä duunareista. Eli eipä tähän yhteistä linjaa näin ajateltuna löydy. Kyllä se siis on viime kädessä se persoona, mikä sieltä läpi huokuu: kaunis käytös, avoin mieli, leikkimielisyys, huumorintaju

Piilukko

  • Vieras
Minusta absurdi kysymyksenasettelu siksi, että ei laihat miehet kiihotu kategorisesti lihavista miehistä ja toisinpäin, vaikka kehot ovat hyvin erilaiset.

Minua kiihottaa molemmissa samat asiat: normitetusta sosiaalistuksesta poikkeaminen ulkonäössä ja käytöksessä, taitava sosiaalisuus, merkit siitä että toinen on kiihottunut, kyky saada minut nauramaan, ihon läpi erottuvat luut, mahdollisimman sama pituus kuin itselläni, äänekkyys vuoteessa, ilmeikkyys.... onko jotain eroja? No, esimerkiksi naisissa kiihottaa isot rinnat, mutta kiihottaa ne kyllä miehessäkin, sitä vain on harvoin saatavilla. Myös ei-ulkonäölliset yleistykset toisen kiihottavuudessa perustuvat juuri niiden erilaiseen yleisyyteen eri sukupuolilla, mutta molempien kohdalla ne kiihottavat.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
En osaa suoraa vastausta antaa, miettinyt mielessäni ja jutellutkin joidenkin kanssa että minussa on mennyt hyvä lesbo hukkaan. Lähinnä vitsinä tuota aiemmin sanoin, mutta kiinnostusta on tällä hetkellä sekä miehiin että naisiin.
Ihminen kokonaisuutena, ilmeet, eleet, katseet, ääni. Mitään erillistä ulkonäköön liittyvää seikkaa en osaa painottaa.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Perse.

Lihaksikas, selkeästi treenattu kroppa.

Pitkät hiukset.

Pillu, sellainen "lehtevä".

Näitä yksittäisiä ulkoisia ominaisuuksia.

Keskimäärin ihmisissä viehättää kokonaisuus ja persoona.

namitamua

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 47
  • Galleria
    • X
Pillu, sellainen "lehtevä".

 ;D  ;D

Tää on kyllä hirveän mielenkiintoinen aihe. Vaikka tässä nyt kysyttiinkin nimenomaan samaa sukupuolta kohtaan, niin omalla kohdalla mä en oikeastaan koe fyysistä vetoa miehen ulkonäköön lainkaan. Semmosta samanlaista halua päästä koskemaan tai lähelle, ei pelkästään ulkonäön perusteella synny lainkaan, kuten naisten kohdalla. Eivätkä siis käännä esim. päätä kadulla. Tästä huolimatta harrastan seksiä huomattavasti enemmän miesten kanssa ja saan itse aktista paljon enempi fyysistä nautintoa irti niin. Jännät on ihmisen aivot.

Naisten timmit treenatut vartalot saa sen sijaan mut kyllä kävelemään punaisia päin ja töhöilemään muutenkin.  8) Ehdottomasti kaunein ruumiinosa naisissa on kuitenkin silmät, ja jos ne on nätit ni oon jo myyty.

Siinä missä ketjun aloittajan on vaikea nähdä mikä samassa sukupuolessa viehättää, niin mä en ole koskaan oikein tajunnut mikä miehissä viehättää, vaikka miehistä pidänkin ja seurustelen nytkin.   ;D

Ramington

  • Vieras
Jostain syystä kehon tuoksu vaikuttaa paljon omaan vetoamukseen. Ulkonäkö minua ei erityisesti kiinnosta, mutta haju; vaikkei minun fetissini ole, on se mikä määrää kehen kiinnostun syvemmin. Etenkin täydellinen turn-off on kuivunut hiki ja sellainen "machomainen" testosteroonin haju. Paskasta en viitsi edes mainita, kun luulisi sen olevan päivän selvää miten siihen reagoi.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Itse kai viehätyn eniten ilmeikkyydestä, itsevarmuudesta ja älykkyydestä.

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Naisissa tykkään upeista reisistä ja sääristä, ihanista femmeistä käsistä ja käsivarsista, kauniista rinnoista (onko implantit tai hormoneilla kasvatetut, ei väliä) ja jalkovälissä sykkivästä herkullisesta peniksestä ja top-asenteesta

No, cisnaisetkin on kyllä kivoja.   :P

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
En tiedä onko minuun vielä niin iskostunut sellainen super maskuliinisen miehen malli, mutta sellaiset UROKSET viehättää. Itsevarmat, hyvässä kunnossa olevat äijät, jotka jo olemuksellaan viestii sen että "tässä on mies joka tekee, eikä vaan puhu".

Eli niin sanottu miehinen mies, itsevarma, huolehtii itsestään. Ei ole mikään lammas edes siinä miehenä käyttäytymisessä (eli ei pullistele ja yritä tahallaan esittää miesten miestä), mutta silti itsevarma olemuksestaan ja miehisyydestään ja kehostaan.

Velma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Vulva Violentia
  • Galleria
Naisissa tykkään upeista reisistä ja sääristä, ihanista femmeistä käsistä ja käsivarsista, kauniista rinnoista (onko implantit tai hormoneilla kasvatetut, ei väliä) ja jalkovälissä sykkivästä herkullisesta peniksestä ja top-asenteesta

No, cisnaisetkin on kyllä kivoja.   :P

Well said.

Also mun miälest kaikki ne joista tykkään on kuumia  ::).