Kirjoittaja Aihe: Miten sinä näet saman sukupuolen edustajan? Mikä heissä kiinostaa?  (Luettu 23286 kertaa)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Älykkyys ja tapa kantaa itsensä.
Ikävän moni mies räyhää ja edgyilee kompensoidakseen savijaloilla seisovaa itsetuntoaan.
Leppoisuus.

Ninth

Vaikea kysymys! Vaikka mulla on sukupuolipreferenssejä (eli en ole vaikka panseksuaali jolle sukupuolella ei olisi mitään väliä), niin usein viehätys tulee tietysti yksilöllisemmistä piirteistä enemmän kuin sukupuoleen liittyvistä. No, yritetään:

Sukupuoli-ilmaisun osalta polvet notkuvat aikuismaista androgyniaa toteuttavien muunsukupuolisten kohdalla, varsinkin silloin kun androgynia kallistuu hieman femmeyteen. Ihastun kykyyn olla läsnä omana itsenään ja ottaa tilaa anteeksi- ja lupiapyytelemättömästi, itsevarman huomaavaisesti. Sukupuoleen liittymättömissä asioissa viehättää uteliaisuus ja avoimmuus, halu hypätä keskusteluissa nopeasti syvään päähän, into omiin mielenkiinnonkohteisiin, piikkisuora rehellisyys ja valmius haastaa mun ajattelutapoja, ja viisveisaus oravanpyöristä ja suosiosta. Kehoissa vetoaa vähän kaikenlainen, pehmeys ja jäntevyys ja sirous ja rotevuus ja lihakset ja hentous, monenlaiset yhdistelmät on kuumia.

Ai niin, kädet on kyllä sellanen juttu että juuh, jooh, jos on kauniit kädet niin heipparallaa.

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Tä otsikko saa aina nostamaan kulmakarvoja hieman ja toteamaan et olen lesbo, mitäs tohon nyt sanomaan...

koomaooma

  • Vieras
Feminiinen energia on jotain sanoinkuvaamatonta, se on vain joku jännä yhteys mikä naisena mulla on muihin naisiin. Naiset, ootte upeita. :love:

Amona

  • Vieras
Tykkään kaikissa sukupuolissa feminiinisyydestä ja androgyyniydestä. Maskuliiniset ihmiset ei yleensä kiinnosta, paitsi silloin jos ovat sub-henkisiä (silloinkaan ei kovin usein). Tykkään pehmeydestä, sekä sisäisestä että ulkoisesta. Tykkään sekä kurveista että siroudesta. En tykkää isoista lihaksista. Tykkään sukupuolinormien rikkomisesta. Tykkään erikoisista hiuksista. Kaikenlaiset tissit on tosi ihania. <3

Oon seurustellut useiden eri sukupuolta edustavien ihmisten kanssa ja sen oon huomannut, että naiseksi syntymässä määritettyjen kanssa on mahtavaa se, miten paljon paremmin ymmärretään toisiamme, koska meidät on yleensä sosiaalistettu samalla tavalla. Toisaalta kaikkien naisten kanssa on yhteistä se, että tämänhetkinen kokemus sukupuolesta on samankaltainen. Cis-naisten kanssa sitten on molemmat näistä yhteistä. Eli mikä viehättää saman sukupuolen edustajissa? Samankaltaisuus itsen kanssa. :D
« Viimeksi muokattu: 21.01.2019, 13:54 kirjoittanut Amona »

mei_

  • Vieras
Mitä seksiin tulee, olen kyllä pesunkestävä bi tai pan. Ollut aina. Olen aivan hulluna tisseihin! Niitä voisin puristella, imutella ja kaikin tavoin kosketella vaikka tuntikausia, enkä saisi tarpeekseni. Harmillisesti tähän tarjoutuu liian harvoin mahdollisuus. Feminiinisyys vetää mua puoleensa noin ylipäätään tosi paljon. Eli naiselliset naiset: ihanat hiukset, tissit, lantion kaari, pehmeät huulet... :love: :love: :love: Oikeastaan vaan kaikki.

Siinä huomaan eron, että vaikka miehet on ihania, mä en kiihotu juurikaan vain miehen katsomisesta. Jos vaikka mun edessä olisi kaksi stripparia, mies ja nainen, en kiihottuisi miehestä mutta naisesta olisi housut märkinä ilman, että edes koskisin häneen. Heti kun miehen kanssa pääsee kosketuksiin, vaikka vain kun suutelee, kiihotun kyllä.

Ai niin ja tää on vähän noloa mutta bimboblondit kiihottaa   :D No ei, ei tarvi olla bimbo mut vaaleaveriköistä kyl tykkään.

mercury

  • Vieras
Paljon hyviä pointteja tullut tässä keskustelussa. Jo mainituista jutuista itseänikin naisissa viehättää mm. itsevarmuus sekä se, että oman sukupuolen edustajan kanssa se henkisen yhteyden taso voi parhaimmillaan olla jotain ihan mieletöntä. Lisäksi esim. suuseksin antaminen naiselle on yksi kiihottavimmista ja kauneimmista asioista, joita olen kokenut. On se kivaa miehellekin, mutta naiselle jotenkin erittäin eri tavalla.

Tuo itsevarmuus on sellainen juttu, että jos se on kunnossa, niin sitten ei ole oikeastaan niin väliä silläkään, millainen kroppa on - kun on tyytyväinen itseensä, niin sen huomaa ja se on ehkä kaikista kauneinta. Mutta jos mennään pinnallisemmalle tasolle, niin pidän naisellista vartaloa visuaalisesti erittäin miellyttävänä, erityisesti lantiota, reisiä, peppua... muodokas naisen peppu on ehkä miellyttävimpiä asioita katsoa. Tissit on erittäin mukavia kosketella, mutta muutoin en väitä niistä läheskään niin paljon. Yksi mieltymyksen kohde on fitit, treenatut naiset, joilla voi olla näkyviä lihaksia mutta joilla kuitenkin sellainen tietynlainen feminiinisyys säilyy. Henkisesti ja fyysisesti vahva olisi aika kova yhdistelmä. Olisipa kuuma ajatus tulla jonkun kunnon amatsonin alistamaksi...

Kuitenkin myös ihan toisenlaiset naiset voivat olla kuumia; siitä henkilökohtaisesta kemiasta riippuu lopulta paljon. Näen myös, että sukupuoli on hyvin monimuotoinen asia, eli kaikilla ihmisillä on sekä feminiinisiä että maskuliinisia piirteitä. Fyysisesti naisellinen nainen, jolla on luonteessa ehkä enemmän joitakin "miehisiä" piirteitä, on mielestäni todella kiinnostava. Toisaalta naisissa kiinnostaa myös herkkyys. Olen itse enemmän alistuva osapuoli, mutta naisen kanssa on jostain syystä helpompaa ottaa myös vähän dominoivampaa roolia. Ehkä sellaista ujo naapurintyttö -tyyppistä olisi mukava joskus kokeilla itse alistaa.

Violation

  • Vieras
Olen bi-seksuaali. Minulla on kokemusta enemmän miehistä, kuin naisista. En oikeastaan tiedä miksi kokemusta on naisista vähemmän, sillä nainen on minusta paljon mielenkiintoisempi, kuin mies. Niin ulkomuodoltaan kuin myös henkisesti. Usea entinen miesseksikumppanini on jopa epäillyt minua lesboksi.
Mutta siis... mikä naisissa kiinnostaa ja kiehtoo? Naiset ovat mielestäni jotenkin monimutkaisempia ja ehkä yleinsä herkempiä kuin miehet. Olen sapioseksuaali ja älykäs nainen kiinnostaa siinä missä älykäs mieskin. Ulkonäöllisesti minuun vetoaa monenlainen nainen. Ehkäpä kuitenkin yleinsä hoikka, sopusuhtainen, itsestään huolta pitävä nainen. Pidän yleinsä pienirintaisista enemmän, kuin suuririntaisista. Katselen enemmän naisia, kuin miehiä. Unelmoin enemmän naisista, kuin miehistä. Jos maalaan ihmistä - maalaan naisen mieluummin, kuin miehen.
 Mm. Taidehistorioitsija, kirjailija Anna Kortelainen on minun mieleeni. Pidän häntä hyvin älykkäänä ja viehättävänä sekä kirjojaan kiehtovina.

kuunlilja74

  • Vieras
Ulkonäöllisesti mä kiinnitän huomion ensin kauniisiin kasvoihin.
Tummat hiukset tietysti plussaa,koska itsellänikin.
Toisessa naisessa viehättää juurikin kauniit kasvot.
Pituudeltaan keskimittainen ja normipainoinen,sopusuhtainen,ei liian laiha.
Esim työpaikalla huomion kiinnittää luonteeltaan iloinen,pirskahteleva,positiivinen nainen,joka säteilee pelkällä olemuksellaan ympärilleen hyvää tuulta.
Hillitty,ei koko ajan huomion keskipisteenä ja ottaa myös muita huomioon.
Sopivasti puhelias,osaa olla myös hiljaa ja kuunnella.

Ei itseni täydellinen vastakohta mutta sopivasti erilainen,minua täydentävä.

Mutta kokonaisuus ratkaisee.

Vaikka ei tämän kirjoituksen jälkeen ole tullut yhtään enempää kokemusta naisista, niin edelleen olen samaa mieltä itseni kanssa.
Jotenkin " vaadin " naiselta enemmän kuin mieheltä.
Siis ulkonäöllisesti jos ajatellaan.
Mutta naisten kanssa olen ankarampi myös itseäni kohtaan.
Kelpaako, olenko riittävä toiselle naiselle.

Fia

  • Vieras
Jännä kysymys.

Biseksuaalisena naisena oletan lähtökohtaisesti viehättyväni naisissa fyysisesti samoista piirteistä kuin heteromiehetkin; kauniista kasvoista, ihanista hiuksista, suloisista tisseistä, herkullisista pepuista ja upeista sääristä. Toisaalta naismakuni on hyvin laaja; tyypillisesti viehätyn feminiinisistä naisista, mutta voin kyllä olla ihan liekeissä myös kunnon butcheista tai hyvin androgeenisista naisista. Olen ihastunut ja rakastunut sekä omaa vartalotyyppiäni (hoikka ja pitkähkö) edustaviin naisiin että vartalotyypiltään minusta itsestäni selkeästi eroaviin tyttöihin, esimerkiksi pienet ja pyöreät tytöt vetoavat minuun paljon.

Toisaalta kuitenkin ihastun tai rakastun tyttöön, henkinen yhteys on erittäin oleellinen. Minulla on elämäni varrella ollut taipumus ihastua ja rakastuakin parhaisiin ystäviini. Sanoisinkin ehkä että naiset, joihin koen emotionaalista vetoa ovat yleensä luonteeltaan, persoonaltaan, kiinnostuksen kohteiltaan ja maailmankatsomukseltaan kanssani ainakin jollain tavoin hyvin samankaltaisia. Usein olen ehkä ihastuessani ja rakastuessani naisiin ollut hurmioitunut nimenomaan tietystä samuuden kokemuksesta.

Miehet, joista viehätyn, edustavat ehkä hieman selkeämmin tiettyä fyysistä tyyppiä, vaikka aika paljon variaatiota siinäkin kyllä on ja on ollut. Persoonallisuuden osalta miehissäkin kyllä viehättää se, että persoona jollain tavalla "peilaa" omaani, mutta ehkä miehissä sitten kuitenkin kiihottaa enemmän tietty "toiseus", joskus jopa "vieraus", siinä missä naisiin ihastuessani olen viehättynyt enemmän siitä samuuden kokemuksesta.

^Tämä nyt toki silleen karkeasti. Poikkeuksiakin on; olen rakastanut naista, joka edusti mulle henkisesti lähes täysin  toiseutta, ja olen ihastunut miehiin, joiden olen kokenut olevan "ihan niin kuin minä paitsi mies". Lisäksi pakkaa sotkevat suloisesti elämäni muunsukupuoliset rakkaudet.  :)

Lopulta toki jokaista yksilöä, jonka pauloihin olen langennut, olen myös himoinnut ja rakastanut omana ainutlaatuisena yksilönään sukupuolesta riippumatta. Sukupuolisuus on toki merkittävä osa sitä yhtälöä, joka tekee meistä niitä ihmisiä joita olemme - mutta kuitenkin vain yksi osa kokonaisuutta. Väitän, että jokaista ihmistä, jota olen tässä elämässä rakastan ja olen rakastanut, olisin rakastanut myös toisen tai jonkin muun sukupuolen edustajana. Tämä on kovasti hämmentänyt erityisesti osaa rakastamistani heteromiehistä.  ;)

Olen joskus ollut hitusen loukkaantunut siitä, että jotkut minusta kovastikin tykänneet heteromiehet ja lesbonaiset ovat arvelleet, etteivät rakastaisi minua, jos olisin mies. Kovin on ehdollista rakkautta. Mutta ei sentään onneksi käytännön ongelma.  :love:
« Viimeksi muokattu: 28.04.2021, 14:36 kirjoittanut Fia »

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Naiset nyt vain on pääsääntöisesti ihania, kauniita, seksikkäitä, tuoksevat hyvälle, tuntuvat hyvälle  ja muutenkin kaikin puolin tykättäviä  :love:

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria

 Arvostan miehekkyyttä.
 - Art of Manliness.

 Miehekäs kaveri ei turhia vongu,
 On kohtelias ja omaa käytöstavat.
 Hoitaa asiansa, ja on perusreilu.
 - pitää uskotut asiat itsellään

 Pidän miespuolisissa ihmisissä myös,
 Jos mies kantaa vuotensa,
 Ja itsensä, niin ettei ole katkera elämästään.
  - tai vaikka olisi, niin osaa siitä kertoa.

 Koska en ole miehiin päin,
 Ei miehissä niinkään kiinnosta minua seksuaalisuus.
 Toki katsoisin, että kimppajutuissa tärkein,
 - On yläpään toiminta.

 Jos on hyvä seuramies,
 Niin sellaisen kanssa istuu,
 Ja parantaa maailmaa,
 - vaikka näkemykset ei aina kohtaisi.

 Hiljaisempikin mies,
 On hyvä mies,
 Jos sen mitä sanoo,
 - sanoo suoraan ja reilusti.


Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Transsukupuolisena ja panseksuaalina tää on varmaan vähän omanlaisensa pohdinta. Mua kun kiinnostaa yleensä sukupuolesta riippumatta maskuliinisia piirteitä omaavat ihmiset, eli toisaalta nojaudun kyllä voimakkaasti miesten puoleen, vaikka naisetkin on tosi kivoja ja osaan arvostaa myös naisellista kauneutta. Erityisesti tissit ja reidet on naisissa kivoja  :love: Tykkään kyllä sukupuolesta riippumatta ihmisten rintakehästä ja lantiosta; naisilla ihanan pehmeät ja pyöreät muodot, miehillä kovemmat ja kulmikkaammat.

Miehissä mua kiinnostaa yleensä ne perinteiset miehiset piirteet, mutta mun kohdalla ne onkin suurimmilta osin piirteitä, joita itselläni ei ole. Oon pieni, hintelä ja ehkä vähemmän maskuliininen kuin suurin osa miehistä. Eikä mulla oo omaa penistä, joka onkin se juttu mikä erityisen paljon yleensä kiinnostaa  ;D

Sit on tietty se itsevarmuus ja karismaattinen olemus, mikä ei riipu sukupuolesta myöskään, mutta kyllä se iskee erityisesti miesten kohdalla, jos ovat sen lisäksi vielä muut huomioon ottavia ja muuten kivoja ihmisiä.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Mitenhän tähän vastaisi lyhyesti...

Saatan kiinnittää huomiota kauniisiin naisellisiin naisiin, antaa katseen viipyä, mutta syvempi intressi on enemmän poikatytöissä. Viehätyn maskuliinisuudesta sekä miehissä että naisissa. Tykkään katsoa naisessa lantion kaarta, solisluita, vyötäröä, peppua ja tissejä, sääriä, kasvoja, kaulaa, alaselkää...se lista ei edes ollut siinä  :)) pidän naisia yleensä esteettisesti viehättävämpänä kuin miehiä, enkä kyllä ole ollut tisseistä vähempää kiinnostunut vaikka ne itseltäkin löytyy  ::) ..en mä nyt omilla jaksa leikkiä, mutta toisen onkin jo eri asia

Naisissa viehättää yleensä herkkyys, tunneäly, pehmeys (arvostetaan läheisyyttä ja monia kauniita eleitä korkealle). Tietyssä kohdin oli helppoa kun toinen tiesi miestä paremmin mistä on kyse.
Huomaa että miehet joista viehätyn ovat monesti romantikkoja, arvostavat läheisyyttä korkealle tms. Luulin jo exäni jälkeen etten enää miesten kanssa seurustele, mutta mahdolliseksi sekin on edelleen todettu  ;D

Paljon yleistyksiä, mutta ei tästä kirjoittamisesta tulisi muuten mitään, joten tuo on tarkoituksellista

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Toisin kuin naisessa miehessä ei vetoa estetiikka. Housunkauluksen ylittävä karvamaha on parempi kuin sixpack. Olennaista on itsevarmuus, ja tietenkin vehje, koska sehän viimekädessä erottaa miehen naisesta. Henkisen yhteyden saan paremmin naiseen.