Kirjoittaja Aihe: Seuran löytäminen - löytääkö seuraa etsimällä vai ei etsimällä?  (Luettu 44867 kertaa)

Heippis

  • Vieras
Tässä ketjussa on monia hyvä pointteja. Seuraa voi löytää etsimällä tai sitä tulee etsimättä, mutta aina kyse on siitä että on avoin uusille ihmisille ja kohtaamisille.

En ole itse oikeastaan seuraa etsinyt, mutta kyllä sitä vaan on kummasti löytänyt.

Toiset on ulkonäkökeskeisiä, mutta mm itse kuulun heihin joille ihminen/persoona on se merkityksellinen osa.

Pvcpoju

  • Vieras
Tässä ketjussa on monia hyvä pointteja. Seuraa voi löytää etsimällä tai sitä tulee etsimättä, mutta aina kyse on siitä että on avoin uusille ihmisille ja kohtaamisille.

En ole itse oikeastaan seuraa etsinyt, mutta kyllä sitä vaan on kummasti löytänyt.

Toiset on ulkonäkökeskeisiä, mutta mm itse kuulun heihin joille ihminen/persoona on se merkityksellinen osa.


Kaikki ovat ulkonäkökeskeisiä. Ensin on ylitettävä se ulkonäköraja, jonka jälkeen ehkä voi tuo persoonallisuus ja muu vaikuttaa. Se, joka on niin vastenmielisen näköinen, ettei koskaan edes pääse puhumaan kenenkään kanssa, on tuomittu yksinäisyyteen. Se siinä on hyvä puoli, että se tunnetusti tappaa ihmisen ennen aikojaan.

siivooja_m

  • Vieras
Seuran löytyminen voi olla niin ihmeellinen asia, että joskus menee aivan sekaisi. Minulla on sellainen tunne kun on juuri luonut suhteen jonkun kanssa niin silloin postilaatikko repeää kyselijöistä.

Itse en niin usein suoranaisesti ole hakenut seuraa mutta sura ja minä jotenkin kohtaamme. Parhaat tuttavuudet ovatkin olleet niitä, jotka kohtaa odottamatta.

Shackleton

  • Vieras
Eipä löydä !

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Eipä se ole koskaan ns. etsimällä löytynyt. Tulee eteen, kun tulee. Mitä enemmän etsii, sitä vähemmän löytää.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Seuran löytyminen voi olla niin ihmeellinen asia, että joskus menee aivan sekaisi. Minulla on sellainen tunne kun on juuri luonut suhteen jonkun kanssa niin silloin postilaatikko repeää kyselijöistä.

Itse en niin usein suoranaisesti ole hakenut seuraa mutta sura ja minä jotenkin kohtaamme. Parhaat tuttavuudet ovatkin olleet niitä, jotka kohtaa odottamatta.
Niin allekirjoitan tuon alkuosan.
Silloin kun olisi seuraa vailla ja valmis melkein mihin kuvioihin tahansa niin saa olla rauhassa.
Silloin kun sattuu olemaan hyvä kuvio menossa eikä mitään uutta halua niin tuntuu että olisi tarjolla vaikka mitä joihin ei voi kajota :D
Onko sitten vaan kuvitelmaa vai onko tämä sitä kohtaloa :D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Nuorempana sitä oli haku päällä aina, kun ei ollu suhteessa ja mielestäni olin valtaosin sinkku.

Kinkymaailmassa on seuraa löytynyt tasaisen tappavaan tahtiin foorumien kautta, kirjoittamatta yhtään seuranhakuilmoitusta.

Nykyään seuraa on vähintään tarpeeksi.

Liekö kysymys siitä, että on oppinut jotain ja panostaa itsekin asioihin.

Draugo

Ne jotka löytää seuraa löytää sitä riippumatta siitä mitä tekee. Ne jotka ei löydä seuraa ei löydä sitä aivan sama mitä tekee.

vesimies

En ole etsimättä löytänyt kertaakaan.

Anuna

  • Vieras
’Ei rakkautta saa,
jos vain odottaa.
Uskoo ja toivoo,
kai se saapuu aikanaan.
Ei rakkautta saa,
jos vain odottaa,
ainoaa oikeaa prinssiä tai prinsessaa..’
(T.Nurmio)
Passiivinen  odottelu ei täällä periferiassa johda mihinkään. Etsitty on jottei tarvitse myöhemmin narista että ’oisinpa uskaltanut’.
Olen tavannut paljon hyviä ja mielenkiintoisia  tyyppejä, vaikkei niistä mitään vuosisadan rakkaustarinoita syntynytkään. Joten aina jotain seuraa löytää, uusia ystäviä ainakin jos ei sitä match made in heaven-miestä löytynytkään.
Mutta ehkä mun pitää seuraavaksi lopettaa etsintä ja katsoa kuinka käy. Jos vaikka joku metsänpeikko tuolta pöpeliköstä eksyy pihalle..tai peräkylän maajussi.. ;D

Pip

Katos katos, vaikka oon pari kommenttia tähän ketjuun heittänyt, niin en näköjään oo omista kokemuksistani kertonut, joten korjataan sekin asia: Tällä hetkellä 6 minulle merkityksellisintä ihmissuhdetta on lähtenyt siitä, että 3 kertaa mut on haettu kotiovelta ja 3 kertaa on mun luokse saavuttu. Ei, en ole yhtä deitti-ilmoa enempää seuraa julkisesti etsinyt. Tosin tää on se ainoa kanava mulle, mistä sitä saatan vilkuilla, enkä esim. suoli24:llä jaksa roikkua, kun se oli 10 vuotta sitten jo niin tylsä paikka.

Salanimi

  • Vieras
Sekä etsimällä, että etsimättä on löytynyt. Tällä hetkellä sen verran spesifi seuranhaku päällä, että en usko etsimättä tulevan vastaan. Jospa pienen etsinnän avulla sitten.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Löytyy molemmilla tavoilla mutta sitten ne ongelmat vasta alkaakin. Ensin täytyy saada pidettyä se seura ja sen jälkeen päästävä seurasta eroon  ;D

Se tarve erota riippuu kyllä siitä mikä on pohjimmainen tarve suhtehelle. Isä sanoi mulle, kun olin saanut tekun jälkehen ekan pysyvämmän työsuhtehen, että "mies ei ole se joka viran saa vaan se joka sen pitää". Tämä pätee kyllä parisuhteeseenkin. Jos hyvän kumppanin löydät, niin tee kaikki asiat millä osoitat olevasi hänen arvoinen. Veikko Lavi runoili eläissään, että "Lämmitä siis kalleintasi ystävää, kun suuri aarre sulle suotu on. Niin myöhäistä on polttaa kynttilää, kun kerran hautakumpu umpeen luotu on". Mä kerron asioista joissa en itsekään ole onnistunut, mutta työpaikka on säilynyt. Olenko siis sittenkin mies.

Pvcpoju

  • Vieras
Ne jotka löytää seuraa löytää sitä riippumatta siitä mitä tekee. Ne jotka ei löydä seuraa ei löydä sitä aivan sama mitä tekee.

Juuri näin. Kun on "raamit" kunnossa, seuraa kyllä löytyy. Olenpa kuullut semmoisestakin, että miehellä on 15 naista "kierroksessa", kun on tarpeeksi hyvännäköinen. Nopealla laskutoimituksella tuosta selviää, että 14 huonompaa miestä jää sitten ilman...