Kirjoittaja Aihe: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.  (Luettu 24977 kertaa)

Kulkuri

  • Vieras
Eli kaikessa lyhykäisyydessään. Mitä kaikkea olet tehnyt omalle subillesi, sekä  laittanut tekemään sinua miellyttääkseen?
Subit, mitä kaikkea olette joutuneet tekemään mielyttääksenne dominoivaa osapuolta?

Kysymys tietenkin on suunnattu kaikille. Suuntautumisesta riipumatta. Sadistit, masokistit, fettarit ym. (Tarkennukseksi)
« Viimeksi muokattu: 10.02.2017, 08:23 kirjoittanut Kulkuri »

Shakesbear

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #1 : 10.02.2017, 08:16 »
Noh, ainakin perus piiskausta olen harrastanut. Facesitting on jees, varsinkin kun mussukkani ei juuri pidä siitä, mutta minäpä pidän  >:D
Tease&Denial koko kropalle. Kutittelua, imuttelua, nuolemista, mutta ei koskaan siihen asti, että toinen saisi orkun. Ihan parasta, kun toinen on sidottuna  :love: yksi mun lempparijutuista on käyttää subini värkkiä hieromasauvana ja muutenkin leluna. Ihanaa varsinkin käyttää toista dildona, subi kiinni niin ettei voi liikkua senttiäkään ja sitten itse painaa toista niin paljon ja just sillä tempolla kuin haluaa, niin paljon, kuin sielu sietää.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #2 : 10.02.2017, 09:37 »
Upeinta lähiaikoina oli käskeä narttu tekeen juttu mitä oli muutama päivä aiemmin väittänyt ettei tee kellekkään miehelle  :P

Kuvakin suorituksesta tuli pyytämättä ja tais narttu salaa tykätäkkin  ;)

Yksityiskohtia en kerro

Kelpie

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #3 : 10.02.2017, 10:01 »
Nivustaipeisiin tens-laitteen elektrodit, annetaan voimakkaampi sykäys parin kymmenen tai sekunnin välein. Hieromasauva väliin.
Subi lisäsi viime session jälkeen fetissilistaan: electricity ja orgasm control  ;D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #4 : 10.02.2017, 14:37 »
On tullut lähdettyä erään D:n kanssa baariin niin, että mulla oli vaatteiden alla köydet, kaulassa panta ja pepussa tappi. Oli ihan kiva kokemus, tosin tappi pepussa alkoi tuntua tuntua vähän epämiellyttävältä jonkin ajan kuluttua. :D

juuri tuollaiset tappi pepussa tai dildo pillussa ja sit julkiselle paikalle ovat hyviä subin kiusaamiseen.

sweetchild

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #5 : 10.02.2017, 14:51 »
Onkos täällä ketjua, jossa kerrotaan subeille vinkkejä, kuinka saa dominoivan tehtyä hulluksi?  ::)

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #6 : 10.02.2017, 14:58 »
Olen sopinut treffit subin kanssa kauppakeskukseen, jossa oli paljon ihmisiä.
Hänen pukeutumisohjeensa oli lyhyt vekkihame, sukkanauhasukat ja korkkarit.
Alla paljas peppu ja anustappi, jota ei saanut pudottaa lattialle.
Pienikin kumarrus paljasti herkut sivullisille, naapureille, ym-. tutuille.

Tämähän ei välttämättä exhibbaria kiusaa, mutta aika monia suomalaisia naisia kyllä  ;D
Huomasin, että subi käveli aika lyhyin ja varovaisin askelin. Hameen asettelu niin ettei paljastu on hyvin eroottinen näky... ;D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #7 : 10.02.2017, 15:01 »
Onkos täällä ketjua, jossa kerrotaan subeille vinkkejä, kuinka saa dominoivan tehtyä hulluksi?  ::)

Hyvällä suihinotolla.  :-* Vaikka en ole dom.. mutta voisin silti veikata, että tää teken monen dominoivan miehen hulluksi.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #8 : 10.02.2017, 15:29 »
Onkos täällä ketjua, jossa kerrotaan subeille vinkkejä, kuinka saa dominoivan tehtyä hulluksi?  ::)

Hyvällä suihinotolla.  :-* Vaikka en ole dom.. mutta voisin silti veikata, että tää teken monen dominoivan miehen hulluksi.

Ei onnistu  :P

Kelpie

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #9 : 10.02.2017, 15:37 »
Onkos täällä ketjua, jossa kerrotaan subeille vinkkejä, kuinka saa dominoivan tehtyä hulluksi?  ::)

Hyvällä suihinotolla.  :-* Vaikka en ole dom.. mutta voisin silti veikata, että tää teken monen dominoivan miehen hulluksi.
Miksi suihinotto on monikossa? Vertaa: käsiinveto.
 :P

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #10 : 10.02.2017, 15:45 »
On tullut lähdettyä erään D:n kanssa baariin niin, että mulla oli vaatteiden alla köydet, kaulassa panta ja pepussa tappi. Oli ihan kiva kokemus, tosin tappi pepussa alkoi tuntua tuntua vähän epämiellyttävältä jonkin ajan kuluttua. :D

juuri tuollaiset tappi pepussa tai dildo pillussa ja sit julkiselle paikalle ovat hyviä subin kiusaamiseen.

Mua on aika monta kertaa ulkoilutettu niin, et on ollu pillussa kuulat tai jotain muuta kivaa. Siinä oli sit Dominoivalla vähän hankaluuksia itse pitää itsensä kurissa, kun siis minähän aloin käydä niin kierroksilla, että juttelin ihan hävyttömiä koko ajan ja käyttäydyinkin ihan miten sattuu. Jahka siitä on sitten päästy hiukan yksityisimpiin tiloihin niin kyllä se on sit ollu menoa.

Että ei mua kyl yleisillä paikoilla sillai haittaa geishakuulat tms. pillussa olla. Peppu onkin sitte. Ihan asia erikseen...

Retsam

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #11 : 10.02.2017, 16:11 »
On tullut lähdettyä erään D:n kanssa baariin niin, että mulla oli vaatteiden alla köydet, kaulassa panta ja pepussa tappi. Oli ihan kiva kokemus, tosin tappi pepussa alkoi tuntua tuntua vähän epämiellyttävältä jonkin ajan kuluttua. :D

juuri tuollaiset tappi pepussa tai dildo pillussa ja sit julkiselle paikalle ovat hyviä subin kiusaamiseen.

Mua on aika monta kertaa ulkoilutettu niin, et on ollu pillussa kuulat tai jotain muuta kivaa. Siinä oli sit Dominoivalla vähän hankaluuksia itse pitää itsensä kurissa, kun siis minähän aloin käydä niin kierroksilla, että juttelin ihan hävyttömiä koko ajan ja käyttäydyinkin ihan miten sattuu. Jahka siitä on sitten päästy hiukan yksityisimpiin tiloihin niin kyllä se on sit ollu menoa.

Että ei mua kyl yleisillä paikoilla sillai haittaa geishakuulat tms. pillussa olla. Peppu onkin sitte. Ihan asia erikseen...
Tee tuo sama niin että subin vanhemmat ovat paikalla ja lähdette kauppakeskukseen vaikka vaateostoksille..... >:D

sweetchild

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #12 : 10.02.2017, 16:35 »
Onkos täällä ketjua, jossa kerrotaan subeille vinkkejä, kuinka saa dominoivan tehtyä hulluksi?  ::)

Hyvällä suihinotolla.  :-* Vaikka en ole dom.. mutta voisin silti veikata, että tää teken monen dominoivan miehen hulluksi.

Mun mielestä tuo on aika normaalin vaniljamiehen hulluksi tekemistä. Jotkut kepposvinkit ois paljon kivempia.  >:D

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #13 : 10.02.2017, 16:41 »
Pari näkkileipää alushousuihin ja pyöräilemään tai kylmägeeliä haaruksiin/rintoihin, urheiluliivit ja hikitreeneihin >:D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #14 : 10.02.2017, 16:50 »
On tullut lähdettyä erään D:n kanssa baariin niin, että mulla oli vaatteiden alla köydet, kaulassa panta ja pepussa tappi. Oli ihan kiva kokemus, tosin tappi pepussa alkoi tuntua tuntua vähän epämiellyttävältä jonkin ajan kuluttua. :D

juuri tuollaiset tappi pepussa tai dildo pillussa ja sit julkiselle paikalle ovat hyviä subin kiusaamiseen.

Mua on aika monta kertaa ulkoilutettu niin, et on ollu pillussa kuulat tai jotain muuta kivaa. Siinä oli sit Dominoivalla vähän hankaluuksia itse pitää itsensä kurissa, kun siis minähän aloin käydä niin kierroksilla, että juttelin ihan hävyttömiä koko ajan ja käyttäydyinkin ihan miten sattuu. Jahka siitä on sitten päästy hiukan yksityisimpiin tiloihin niin kyllä se on sit ollu menoa.

Että ei mua kyl yleisillä paikoilla sillai haittaa geishakuulat tms. pillussa olla. Peppu onkin sitte. Ihan asia erikseen...
Tee tuo sama niin että subin vanhemmat ovat paikalla ja lähdette kauppakeskukseen vaikka vaateostoksille..... >:D

No joo, toi olis kyllä PAHA.