Kirjoittaja Aihe: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.  (Luettu 24978 kertaa)

Retsam

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #15 : 10.02.2017, 17:03 »
On muuten tehty. Jyväskylän Sokos ja alakertaan syömään lopuksi. Kävelymatkaa Kirkkopuistikon kautta n.400 m >:D >:D >:D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #16 : 10.02.2017, 20:19 »
Toi mene geishakuulat/plugi/dildo pillussa/perseessä kauppaan/kaupungille on kyl niin kliseinen ja mielikuvitukseton tehtävä subille, että se saa mussa aikaan lähinnä huvittuneita nauruntyrskähdyksiä. Samaa sarjaa "runkkaa mun nähden" tehtävien kanssa. Oh really, ihanko itse keksit  ;D. Alan jo miettimään että hamsterit kopioivat noi tehtävät just tälläisistä ketjuista, tai jostain salaisista "masterointi for dummies" ohjekirjoista, kun niin usein tuli subivuosina vastaan noi samat tehtävät.
Ehkä just siksi ei jaksa deittailla enää mastereita. Tehtävissä, niinkun kaikessa seksielämässäni arvostan mielikuvituksellisuutta ja vaihtelua, en samojen juttujen toistoa.

Itellä jäänyt mieleen julkisilla paikoilla tehdyistä tehtävistä "subin kiusaamiseksi" ,jos sitä nyt voi kiusaamiseksi edes sanoa, ainakin suihinotto bussipysäkillä, josta koko ajan ajoi autoja ohi, ja keskellä päivää julkisessa puistossa housuihin (farkkuihin) pissaaminen.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #17 : 10.02.2017, 20:45 »
Toi mene geishakuulat/plugi/dildo pillussa/perseessä kauppaan/kaupungille on kyl niin kliseinen ja mielikuvitukseton tehtävä subille, että se saa mussa aikaan lähinnä huvittuneita nauruntyrskähdyksiä. Samaa sarjaa "runkkaa mun nähden" tehtävien kanssa. Oh really, ihanko itse keksit  ;D. Alan jo miettimään että hamsterit kopioivat noi tehtävät just tälläisistä ketjuista, tai jostain salaisista "masterointi for dummies" ohjekirjoista, kun niin usein tuli subivuosina vastaan noi samat tehtävät.
Ehkä just siksi ei jaksa deittailla enää mastereita. Tehtävissä, niinkun kaikessa seksielämässäni arvostan mielikuvituksellisuutta ja vaihtelua, en samojen juttujen toistoa.

Itellä jäänyt mieleen julkisilla paikoilla tehdyistä tehtävistä "subin kiusaamiseksi" ,jos sitä nyt voi kiusaamiseksi edes sanoa, ainakin suihinotto bussipysäkillä, josta koko ajan ajoi autoja ohi, ja keskellä päivää julkisessa puistossa housuihin (farkkuihin) pissaaminen.

Ei kaikki ole kokeneita subeja joten tuollainen tappi perseessä shoppailu ei ole välttämättä huono,se ettei tiedä onko subi tuota tehnyt muitten kanssa jo aiemmin on masterin vika  :)
Samaa voi varmaan sanoa kesken työ/koulupäivän tissikuvista ?

Nyt kaikki "masterit" imettää narttujaan pysäkillä kun kerroit sen olevan mielikuvituksellista  C:-)

Mun lelut ei tappi perseessä shoppaile kun on parempaakin tekemistä  :P

Retsam

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #18 : 10.02.2017, 20:57 »
heitetääns tähän ketjuun vielä pari SLS- juttua, vaikka vinkiksi aloitteleville...

Kiihkeän yön jälkeen helteisenä kesäpäivänä yleiselle uimarannalle varusteina vain vesipullo,iso pyyhe,aurinkorasvaa. Asusteina metallinen kaulapanta ja minimaalisen pienet sekä taatusti läpikuultavat biksun alaosat. Ja ei kun kysymään selänrasvaajia....

Kevään viime keleillä hiihtohississä haalari auki napaan asti ja hoitoa koko matka aina Himoksen huipulle...(huom!! voit saada porttaria)


misuli_n

Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #19 : 10.02.2017, 21:12 »
.. Sudenpentujen käsikirja.  ;)
« Viimeksi muokattu: 11.02.2017, 11:30 kirjoittanut misuli_n »

Matsina

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #20 : 10.02.2017, 22:01 »
Ehkä True Masterit eivät kerro vinkkejään, koska... sehän riippuu siitä alistuvasta mikä toimii. Ihmiset ovat erilaisia. Jos subi muutenkin aktiivisesti treenaa lantionpohjalihaksiaan niin geishakuulat pimpissä voi aiheuttaa samanlaisia reaktioita kuin se jos yrittää alistaa palveluorientoitunutta subia laittamalla tämän siivoamaan. Se on sitten pelkkää miellyttämistä eikä alistumista.

Miten nöyryyttää palveluorientoitunutta alistujaa parhaiten: Kiellä palvelemasta. Tällaisen kohdatessaan Herra ei anna subin tehdä mitään ja saa itse sadistista nautintoa kun toinen uikuttaa, että saanko nyt edes jotain ihan pienen pientä tehdä. Jos meidän perheessä isi imuroi niin silloin on äidin nöyryytyssessio käynnissä... Tosin jos se tehdään ulkopuolisten nähden niin kyse on jo rangaistuksesta. Olen varmaan maailman ainoa nainen, joka tarvitsee aftercarea sen jälkeen kun mies on siivonnut.


« Viimeksi muokattu: 10.02.2017, 23:23 kirjoittanut Radien »

Retsam

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #21 : 10.02.2017, 22:05 »
Vinkeiksi tarkoitin.aloittelijoita ei saa dissata...väärä asenne tuollainen  kas lisää pilkattavia....

LehA

Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #22 : 10.02.2017, 22:20 »
Tease&Denial koko kropalle. Kutittelua, imuttelua, nuolemista, mutta ei koskaan siihen asti, että toinen saisi orkun. Ihan parasta, kun toinen on sidottuna  :love: yksi mun lempparijutuista on käyttää subini värkkiä hieromasauvana ja muutenkin leluna. Ihanaa varsinkin käyttää toista dildona, subi kiinni niin ettei voi liikkua senttiäkään ja sitten itse painaa toista niin paljon ja just sillä tempolla kuin haluaa, niin paljon, kuin sielu sietää.
Täytyy näin masokistina sanoa, että tämä kuulostaa mahtavalta - tästä olen myös aina haaveillut... Ei mitään ylimääräisiä alistus- tms valtasuhteita, vain pelkkää fyysistä aistien varassa toimimista - mieluummin vielä huppu päässä ja bilsomit korvilla ;)

Pip

Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #23 : 10.02.2017, 23:21 »
Täytyy nyt todeta, etten oo mikään truumasteri, joka tekee tietyn listan mukaan asioita ja muokkaa subistaan just sellaisen, kun haluaa. Siis sen listan orjallisen seuraamisen mukaan. Mun käsitykseni ihmisistä on sellainen, että jokainen on erilainen ja jokainen pitää ottaa tapauksena eri tavalla. Siksipä en usko, että ketkään niistä naisista, joka on mun kanssani ollut tekemisissä voisivat täydellisesti verrata kokemuksiaan ja tulla yhteiseen mielipiteeseen siitä, minkälainen mä olen. Oon kokenut ite parhaaksi adaptoitua jokaisen kanssa erikseen ja pienellä (tai siis isommallakin) intensiteetillä tutkiskellut toista ja tehnyt omia ratkaisujani niiden kautta. Esim. on ollut nainen, joka keskusteluissa totesi, ettei enää usko siihen, että joku voisi häntä nöyryyttää, mutta niin siihenkin vain löytyi helposti keino.

Yhteenvetona toteaisin, että mikäli joku juttu toimii toisen kanssa, niin toisen kanssa se taas saa lähinnä hymähtelemään, kuten Mary tuossa aiemmin kuvaili.

edit: kirotusvihree + hajatelmavihree

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #24 : 11.02.2017, 00:11 »

Itellä jäänyt mieleen julkisilla paikoilla tehdyistä tehtävistä "subin kiusaamiseksi" ,jos sitä nyt voi kiusaamiseksi edes sanoa, ainakin suihinotto bussipysäkillä, josta koko ajan ajoi autoja ohi, ja keskellä päivää julkisessa puistossa housuihin (farkkuihin) pissaaminen.

Nuoko nyt on sitten niin "mielikuvituksellisia"?
Se, mikä jotakuta kiihottaa, on yksilöllistä.
Toisille vörkkii pissattaminen , toisille jokin ihan muu.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #25 : 11.02.2017, 02:22 »
Vaipat jalkaan, eikä oikeutta käyttää vessaa...

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #26 : 11.02.2017, 04:38 »
- Häntäplugin kanssa on tullut juostua koko päivä kaupungissa opiskelija bileissä. Oli kivaa.
- Ujon subin saa kiusaantuneeksi jo siitä, että pitää näytellä vartaloaan D:lle.
- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.
- Annetaan tikkari ja viedään se kesken kaiken pois.
- Lyödään jälkiä jättämättä

Matsina

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #27 : 11.02.2017, 05:08 »
- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.

Tuo on jo kiduttamista eikä kiusaamista.

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #28 : 11.02.2017, 05:18 »
- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.

Tuo on jo kiduttamista eikä kiusaamista.
No kyllä se tietty lopulta annetaan ;)

Matsina

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #29 : 11.02.2017, 05:21 »
- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.

Tuo on jo kiduttamista eikä kiusaamista.
No kyllä se tietty lopulta annetaan ;)

Tai sitten nauretaan paskasesti päälle, että "sähän oot masokisti ja nautit kärsimyksestä" :(