Kirjoittaja Aihe: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.  (Luettu 24984 kertaa)

Valhe

Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #75 : 25.02.2017, 00:23 »
Kauheaa kidutusta joo olisi, jos joku vaan tekisi kaiken mun puolesta. Kokkaisi, tarjoilisi ruokaa, siivoaisi jäljet ja vielä vähän hieroisi hartioita kaupan päälle. Kieltäisi vaivaamasta itseäni edes vähän. Saattaisin huutaa punainen jossain vaiheessa. Vielä kun se hoitaisi asioita, kuten kodin asennustöitä ja muita mun puolesta, niin pysyvät traumat jäisi. No joo, se ei olisi enää kiusaamista vaan kiduttamista ja henkistä väkivaltaa.

Kiusaamiseksi toimisi hyvin tuo geishakuulat tms. pilluun ja automatkalle kohti mökkiä, Dom ratissa, itse pelkääjänpaikalla. Sit matkalla vielä joku kaupassakäynti. Ai saatana.

Sit sellaista kiusaamista josta ei oikeasti pitäisi, on joku että rallattaa jotain vitun tyhmää, tunnelman pilaavaa lastenlaulua sessioidessa. Mutta tämä ei ollut oma idea, vaan yhden Domin. Tai et juuri orgasmin hetkellä kuiskaa jotain todella tunnelman pilaavaa korvaan.

Pip

Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #76 : 25.02.2017, 01:19 »
Tai et juuri orgasmin hetkellä kuiskaa jotain todella tunnelman pilaavaa korvaan.
"Täs on sulle lentosuukko" *pieraisee*

Herra+narttu

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #77 : 26.02.2017, 12:13 »
Narttu tietää paikkansa joten en kiusaa ja teen mitä tykkään kuten aina  :P
Rankkuja tulee tietenkin pikkujutuista koska niistä tykätään molemmat mutta isoja rankkuja tuskin tarvitsee koskaan antaa kun narttu hyvin tietää että se tuska mikä siitä seuraa on järkyttävää  :)

Ja ihan niin yksinkertainen en ole että tuska tarkottaisi fyysistä kipua.
Tää on paljon pahempi kuin se että veisi tikkarin ;)

-H

BigGirl

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #78 : 26.02.2017, 14:55 »
Hiljaisuus. Kylmyys. Etäisyyden otto.
Särkevät ainaki  sydäntä melko varmasti.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #79 : 26.02.2017, 15:25 »
Hiljaisuus. Kylmyys. Etäisyyden otto.
Särkevät ainaki  sydäntä melko varmasti.

Niin totta.

Purppura

Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #80 : 28.02.2017, 18:28 »
Hiljaisuus. Kylmyys. Etäisyyden otto.
Särkevät ainaki  sydäntä melko varmasti.

Niin totta.

Se on sitten eri juttu kuinka moni D on oikeasti valmis henkiseen väkivaltaan subin kiusaamiseksi. Itse en ole.

BigGirl

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #81 : 28.02.2017, 19:27 »
Hiljaisuus. Kylmyys. Etäisyyden otto.
Särkevät ainaki  sydäntä melko varmasti.

Niin totta.

Se on sitten eri juttu kuinka moni D on oikeasti valmis henkiseen väkivaltaan subin kiusaamiseksi. Itse en ole.

Aika monelta käy ihan luonnostaan  ;)

Emriikka

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 134
  • Platz eins, Alles oder nichts
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #82 : 28.02.2017, 22:06 »
Herrani on kieltänyt minulta pitkien kalsareiden ja mummoaluspöksyjen käytön sekä suomalaiskansallisen lagertyyppisen oluen nauttimisen. Rankin rasti oli kuitenkin se, kun Hän vei minut KAHDESTI Palefacen keikalle. Artistia ei saanut heitellä esineillä. Piti käyttäytyä siivosti ja jopa taputtaa kappaleiden välissä. Silkkaa sadismia!

Kelpie

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #83 : 28.02.2017, 22:42 »
Herrani on kieltänyt minulta pitkien kalsareiden ja mummoaluspöksyjen käytön sekä suomalaiskansallisen lagertyyppisen oluen nauttimisen. Rankin rasti oli kuitenkin se, kun Hän vei minut KAHDESTI Palefacen keikalle. Artistia ei saanut heitellä esineillä. Piti käyttäytyä siivosti ja jopa taputtaa kappaleiden välissä. Silkkaa sadismia!
:'(

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #84 : 03.03.2017, 12:24 »
Touhutessani kotonani, sattui käsiini kauan sitten Kotkan Sapokasta mukaan poimittu, Hevoskastanjan siemenkota. Nyt kuivuttuaan tajusin, kuinka loistava, luonnon tekemä piikkipyörä se olisi. Pyörittäjälle vaatii hanskat käteen tai vaihtoehtoisesti jokin "akseli" läpi siemenkodan. Tällä voi jo kiusata sadistisempi osapuoli subia hyvinkin  ;) Ohessa linkki kuviin, itse kasvista ja siemenkodasta.


https://www.google.fi/search?q=hevoskastanja&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=2EG5WMCxDObk8AfdtpKYCw