Kirjoittaja Aihe: T2 Trainspotting  (Luettu 2904 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
T2 Trainspotting
« : 16.02.2017, 09:41 »
Leffan ensi-ilta on tästä päivästä lasketusti huomenna, joten spoilaan niin vähän kuin suinkin.

Sanon kuitenkin että siinä on kinkyjä hetkiä, jotka sokeakin näkisi. Loput voi itse kukin vaikka kuvitella ;D

mavain

  • Vieras
Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #1 : 16.02.2017, 11:31 »
Tuli aikoinaan katsottua ykkösosa todella moneen kertaan, joten tätä jatko-osaa on odotettu. Viikonloppuna olisi tarkoitus käydä katsomassa.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #2 : 16.02.2017, 13:13 »
Juu, ykkösosa oli kyllä niin hyvä, että pitää mennä tää T2 kattoo myös. Kirjat on luettu, joten sinänsä tuttua huttua. Mut Boylen ohjaukset kiinnostaa aina.

Riverlady

  • Vieras
Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #3 : 16.02.2017, 22:14 »
Trainspotting on kautta aikojen lempielokuvani, samaa kaliiperia minulle kuin nörteille Star Wars ja Trek. Jatko-osa kelpasi minulle, mutta mulle nyt kelpaisi tyyliin tv:n virityskuva, jos siitä saisi jollain aasinsillalla väännettyä uuden jakson T:iin. Sanottakoon sekin vielä, että T2 ei ole virityskuvaa vaan viihdettä.

mavain

  • Vieras
Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #4 : 18.02.2017, 20:36 »
Pidin niin paljon, että tekisi mieli mennä katsomaan heti uudestaan.  8)

R75

  • Vieras
Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #5 : 19.02.2017, 00:16 »
Aikoinaan ykkösosaa hehkutettiin niin paljon, että minulle tuli jonkinlainen vastareaktio. Sitten myöhemmin näin sen ja se oli todella hyvä. Hiukan ihmetyttää, että miten ne henkilöt voivat olla hengissä vielä kakkososassa. Mutta kyllä se pitää nähdä.

tomi

Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #6 : 19.02.2017, 14:49 »
Vai että kinkyäkin mukana.. No kyllä tää on ihan must muteenkin joten entistäkin suuremmalla mielenkiinnolla odotan. Mikään Boylen fani en kyl oo eikä Trainspotting lisäks tuu mieleen yhtään hyvää leffaa Boylelta muuta kun 28 päivää myöhemminkin ja sekin menee kategoriaan ihan katsottava. Sen sijaan Irvine Welsh kyllä kuuluu suosikki kirjailijoihin. :)

helle

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 165
  • Galleria
Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #7 : 19.02.2017, 15:02 »
Kannattaa kerrata Trainspottingin juoni ennen kuin menee katsomaan. Itselläni ei ollut kovin hyvin muistissa ja aika pihalla välillä olin :D. Kyllä ykkösosa oli jotenkin napakampi paketti muistaakseni, vaikkei tämäkään huono.

tomi

Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #8 : 19.02.2017, 15:11 »
Kyllä ykkösosa oli jotenkin napakampi paketti muistaakseni, vaikkei tämäkään huono.

Ei ollut kakkonen nyt ykkönen? Hehe, sori oli pakko.  :-X :D

Jersey

Vs: T2 Trainspotting
« Vastaus #9 : 01.03.2017, 18:39 »
Trainspotting on kautta aikojen lempielokuvani, samaa kaliiperia minulle kuin nörteille Star Wars ja Trek. Jatko-osa kelpasi minulle, mutta mulle nyt kelpaisi tyyliin tv:n virityskuva, jos siitä saisi jollain aasinsillalla väännettyä uuden jakson T:iin. Sanottakoon sekin vielä, että T2 ei ole virityskuvaa vaan viihdettä.

Samat fiilikset! Ja kun ykkösleffa on tullut katottua kymmeniä kertoja aikoinaan, kirjat luettua ja muutenkin fanitettua ihan älyttömästi, niin olipa mahtava nähdä tyypit uudelleen!

Meen kattoo uudelleenkin.
Juoni ei ollut itselle se tärkein juttu vaan fiilis ja hauskuus ja kohtaukset, jotka oli tehty niiiiin hienosti.  ;D