Kirjoittaja Aihe: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017  (Luettu 6673 kertaa)

Nallu

Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« : 16.02.2017, 10:16 »

Tarjolla: Rusettiluistelua, vapaata luistelua, paniikinomaista lykkimistä luistinten päällä tai ryömimistä jäällä olisi tarjolla torstaina 9.3.2017. Tuu mukaan! Saa tulla myös hengailemaan jossei itse luistelu kiinnosta.

Eli:
Klo 17.30 alkaen mennään luistelemaan Helsingissä Rautatientorilla sijaitsevaan Jääpuistoon (http://jaapuisto.fi/). Paikalle toki voi saapua aiemminkin, jos haluaa.

Hinta: 6 € aikuiset, 4 € opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, siviilipalvelusmiehet, työttömät.
Lisäksi jos tarvitsee vuokrata luistimet niin niitä saa 6€:n hintaan., kannattaa katsoa tarkemmat tiedot Jääpuiston sivuilta.

Luistelun jälkeen, näin halutessamme, voitaisiin suunnistaa vielä syömään tai nauttimaan kupposet.



Tiivitaavi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 654
  • Karkkikauppakytkin.
  • Galleria
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #1 : 16.02.2017, 11:00 »
Varovainen ehkä, pitääpä ottaa projektiksi tämän kuun aikana ensin se luistinten teroitus että pysyy pystyssä. :)

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #2 : 16.02.2017, 11:26 »
Messis, tosin ilman "jäätanssipariansa", horo kuulemma syleksii +40 helteessä palmujen katvees, pinacolada huules.. ;)

NO, mä tarjoon kaikille jotka uskaltaa luistella takaperin kuumaa Stroh -kaakaoo  ;D

Potulny

Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #3 : 16.02.2017, 11:53 »
Tulossa, koska mä saan kuumaa Stroh-kaakaoo  ;D

Luistimet pitäs kyl terottaa, missäköhän olis lähin kunnollinen ettei mee terät paskaks...




vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #4 : 16.02.2017, 11:58 »
No kyllähän tässä jo ehkä perinteet velvoittaa osallistumaan... Kaipa sitä tänäkin vuonna löytyy ihquja hinureita laahaamaan ja lykkimään mua ympäri kenttää?

Nallu

Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #5 : 16.02.2017, 12:02 »
No kyllähän tässä jo ehkä perinteet velvoittaa osallistumaan... Kaipa sitä tänäkin vuonna löytyy ihquja hinureita laahaamaan ja lykkimään mua ympäri kenttää?

Mä voin olla sulle hinuri, tai ihan mitä vaan!  ::) :-* :love:

LimboBingo

  • Vieras
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #6 : 16.02.2017, 14:13 »
Potulny, tuolla http://www.sportdivari.fi/ osataan terähuolto, oisko ollu 6e vai 7e teroitus.

Ansku

  • Vieras
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #7 : 16.02.2017, 14:29 »
Hei, täähän ois hauska! Osallistun ryömivään tiimiin.. tai sit oon tosi cuul ja vaan nojailen seinään.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #8 : 16.02.2017, 15:35 »
Eilen mentiin tuosta ohi Majavamiittiin.
Tuli juuri silloin mieleen Vaasalaisten rusettiluistelu. Miksei täälläkin.

Hyvä idis.

Nimim: Saakohan puukkareihin sellaset irtoterät?

Potulny

Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #9 : 16.02.2017, 15:56 »
Potulny, tuolla http://www.sportdivari.fi/ osataan terähuolto, oisko ollu 6e vai 7e teroitus.

Vuimeks meni terät vaihtoon kun ne ei osannu taitoluistimii terottaa... tekivät sen hokkariterän ja ura unohtu :/  eimuutenmutjustnyt ei oo paria sataa laittaa uusiin teriin

Nallu

Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #10 : 16.02.2017, 17:58 »
Eilen mentiin tuosta ohi Majavamiittiin.
Tuli juuri silloin mieleen Vaasalaisten rusettiluistelu. Miksei täälläkin.

Hyvä idis.

Nimim: Saakohan puukkareihin sellaset irtoterät?

tottakai tää on hyvä idis, ollaan toteutettu jo kahtena edellisenäkin vuotena!  ::)
irtoteristä en tiedä mut eiks vois leikkii strömsöötä ja tehdä itte?

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #11 : 16.02.2017, 18:20 »
Potulny, tuolla http://www.sportdivari.fi/ osataan terähuolto, oisko ollu 6e vai 7e teroitus.

Vuimeks meni terät vaihtoon kun ne ei osannu taitoluistimii terottaa... tekivät sen hokkariterän ja ura unohtu :/  eimuutenmutjustnyt ei oo paria sataa laittaa uusiin teriin

Btw.. samaisesta sporttidivarista löytyy lähes iskemättömiä sekä hokkareita että kaunareita 20e hintaaan;! Omatkin ja lasten jo useamman vuoden takaa juuri tuolta  8)
HerraE

Potulny

Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #12 : 16.02.2017, 18:47 »
Perusmarketistaki saa kaunareita pari-kolmekybää pari ;) Ainoo vaan et kaunareissa ei oo terässä terotuspuntaa ja kengät menee nopee pehmeeks. Mut kyllä ne satunnaiseen luisteluun menee. Jos enempi tykkää luistella ni suosittelen ihan taitsikoita. Taitoluistimet on halvimmat siinä reilun huntin peruskengällä ja -terällä.

Sporttidivareissa on välil noit kenkiin litettävii irtoterii myynnissä. Kandee kysästä jo löytyis viel. Lyllä ne saa Patiksen puukkareihinki laitettuu näppärästi ;D Ja äkkiikös jostain terät nappaa kyytiin ja Patis sit näppäränä pistää köydellä kiinni ;)

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #13 : 16.02.2017, 21:53 »
Kiva! Vähän jo odottanutkin ja hetken mietti että josko joutuu peräti itse järjestämään..

Hei, täähän ois hauska! Osallistun ryömivään tiimiin.. tai sit oon tosi cuul ja vaan nojailen seinään.

Siellä on ollut sellaisia vähän potkukelkan näköisiä juttua joilla voi yhdistää luistelun ja coolin nojailun.


Amynsomnia

Vs: Luistelemaan! Helsinki, torstai 9.3.2017
« Vastaus #14 : 16.02.2017, 22:44 »
Kivalta kuullostais mut en tiiä kehtaanko tulla kaatuilee.  :P :-[ Olen totaallisen onneton.  :))