Kirjoittaja Aihe: Tehtävälistaa subille?  (Luettu 5300 kertaa)

MasterAntero

  • Vieras
Tehtävälistaa subille?
« : 14.05.2017, 13:25 »
Moi,
Olen suht aloitteleva Master ja olen nyt löytänyt itselleni Subin. Olemme puhuneet että fyysisen kurituksen (ruoskinta jne.) lisäksi teettäisin hänellä erilaisia inhottavia tehtäviä. Itsellä ei nyt mielikuvitus oikein laukkaa, joten kysynkin onko olemassa mitään vinkkilistaa mitä kaikkea inhottavaa voisi Subin laittaa tekemään?

momoi36

  • Vieras
Vs: Tehtävälistaa subille?
« Vastaus #1 : 14.05.2017, 13:43 »
Sehän riippuu aivan subista mikä on epämukavaa. Ite oon joutunu pitämään päiväkirjaa viikon ajan, pitämään peppuplugia arjen askareissa, viettämään alushousuttomia päiviä ja niin edelleen.

Jossain oli vinkkilista subien kiusaamiseksi mutta en tähän hätään sitä ketjua löydä.

firefly

  • Vieras
Vs: Tehtävälistaa subille?
« Vastaus #2 : 14.05.2017, 17:13 »
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=15977.0

^SnowJewelin mainitsema ketju :)

Parhaiten saat tuon toimimaan ihan subin kans keskustelemalla. Ja kannattanee harjoittaa sitä omaakin mielikuvitustaan  :P

Gagi suussa, tappi pepussa nätissä paketissa katsoon jääkiekkoa! Suoraa kidustusta. Olettaen että tykkää jääkiekosta yhtä paljon ku minä  :-X

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Tehtävälistaa subille?
« Vastaus #3 : 14.05.2017, 17:32 »
En kyllä lähtis teettään epämukavia juttuja leluilleni ellei kyseessä ole rankku  >:D
Helppohan inhottavia juttuja on keksiä ja toteuttaa mutta en saa kiksejä siitä että laitan pikkuseni syömään vaikka muurahaisia samalla kun räplää pilluaan  >:D
Parhaiten toimii kun tekee sellaista mitä ite haluaa ja sillon homma toimii aidosti  :)

submit

  • Vieras
Vs: Tehtävälistaa subille?
« Vastaus #4 : 14.05.2017, 17:39 »
Anna subillesi tehtäväksi kirjoittaa lista mieluisista ja epämieluisista asioista/tekemisistä niin saat vähän osviittaa minkälaisia asioita hän itse valitsee positiivisiin ja ei-niin mukaviin. Sitten keksit niiden perusteella itse ihan jotain muuta, mikä sinun mielestä olisi hauskaa ;)

Oikeastaan vaikea suositella mitään tiettyä, koska ei tunne subia henkilökohtaisesti.

Esim. jos joku inhoaa liikuntaa, pakkolenkitys voi olla kurjaa. Liikuntaa rakastavalle puolestaan pakotettu tauko tai lajin vaihtaminen tilapäisesti voi ärsyttää.

mestariajattelija

  • Vieras
Vs: Tehtävälistaa subille?
« Vastaus #5 : 15.05.2017, 18:50 »
Riippuu tosi paljon subista ja myös siitä mihin sinä olet valmis. Siitä millainen suhde teillä on.

Tuolla toisessa ketjussa mainittu "tylsä tappi" voi alkaa tuntumaan vähemmän tylsältä, kun tapaatte vanhempasi ensi kertaa.
Orgasmiin pakotus ja paperinohuet seinät. Vanhempasi samassa asunnossa.

Opettele tuntemaan subisi kokonaisvaltaisesti. Tutkiskele myös itseäsi.

Saat ajatuksen, kirjoita se ylös. Jalosta sitä. Luova prosessi, ystävä hyvä.

Sinulla on valta, mutta muista käyttää sitä oikein. Mikä sopii toiselle ei välttämättä toimi sinun subillesi.

alistaja

  • Vieras
Vs: Tehtävälistaa subille?
« Vastaus #6 : 15.05.2017, 22:25 »
Pihan haravointi alasti jalka ja käsikahleet sekä suukapula niin eiköhän se siitä