Kirjoittaja Aihe: Torstaina 23.02 Yle puheessa tunnin keskusteluohjelma BDSM.stä  (Luettu 8564 kertaa)

pikkusisko

Aivan loistavaa! Hyvä te, ja hyvä Me, kelpaa tuota kuunnellessa olla ylpeä siitä mitä omalta osaltaan edustaa  :love:

Myssy

Informatiivinen ja kiinnostava

Senshi

  • Vieras
Olen kaivannut niin paljon sitä, että kinkyydestä kerrotaan ihmisille asiallisesti ja valistavasti, kuitenkin sopivasti pilke silmäkulmassa. Tämä setti oli 10/10. Kiitos teille!

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Ihana pätkä oli! Kiitos teille :) kerroitte hyvin perusjuttuja mitä ehkä moni vanilija ei tiedä tai on olettanut, vaikka välillä lähtikin lipsumaan sinne syvemmälle kinkyyden saloihin :D

Pip

Helvetin hyvä haastattelu ja nostan hattua molemmille "meidän vinojen" edustajille. Omasta mielestäni (vaikka se kyllä asiana mainittiin), niin sana konsensuaalisuus ja sen selittäminen jäi pois. Ämmänretale tuossa vieressä kommentoi, että olisi myös ollut hyvä mainita tarkemmin, että mikäli tälle puolelle ei ole mitään kiinnostusta, niin on myös ok sanoa, että on vanilja, eikä halua mitään kinkyä sänkyynsä. Kokonaisuutena kuitenkin täydellisen hyvä haastattelu

edit: Sen verran itse haastattelutilanteissa olleena, olisin jättänyt itse puolet pois asiasta ja harhautunut täysin hukkateille, joten siitä kiitos haastatelluille, että teillä kuitenkin pysyi punainen lanka käsissänne.

matkaopasmanala

  • Vieras
Tää oli hieno jaoin jopa facessani hui iik kauhea noh jaa mä olen oppinut itsestäni paljon kokeilemalla ja vieläkin on paljon asioita joita haluisin koettaa ja oppia hienosti avasitte kink puolien erilaisuuksia <3

Dolores

  • Vieras
Erittäin hyvä haastattelu. Kiitos  :love:

Pissis

  • Vieras
Olen kaivannut niin paljon sitä, että kinkyydestä kerrotaan ihmisille asiallisesti ja valistavasti, kuitenkin sopivasti pilke silmäkulmassa. Tämä setti oli 10/10. Kiitos teille!

Agree!

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Komppailen edellisiä. 5/5 haastattelu. Ps Nauratti, kun tää toinen juontaja totesi piiskauksen kokeilemisesta, ettei se niin pahalta tuntunut. :D Juontaja piilopervo? :D
« Viimeksi muokattu: 24.02.2017, 15:40 kirjoittanut Perhonen89 »

onez

Hyvä keskustelu oli  :peukku:

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Upeeta.

Hienosti vieraat toivat asiat esille.  :love: :love: :love:

Najwa

  • Vieras
Sopivasti asiaa ja viihdykettä. Juontajat olivat hersyviä ja hauskoja, He olivat kuitenkin perehtyneet asiaan ja veivät myös keskustelua eteenpäin. Herra K ja Neiti E osasivat avata asioita selkeesti ja tiivistetysti. Mukavaa kuunneltavaa.

p.s. Neiti E voisi ruveta juontajaksi. Ihana ääni <3

Mexit

  • Vieras
Hieno haastattelu!  :peukku:

Glori

  • Vieras

p.s. Neiti E voisi ruveta juontajaksi. Ihana ääni <3

Tuohon minäkin kiinnitin huomiota, välillä itse sanat menivät ohi kun vaan kuuntelin ääntä.

hiukan

  • Vieras
Ihana haastattelu! Pidin informatiivisesta otteesta, mutta samalla rennosta fiiliksestä. Myös haastattelijat olivat aika ihkuja.