Kirjoittaja Aihe: Torstaina 23.02 Yle puheessa tunnin keskusteluohjelma BDSM.stä  (Luettu 8569 kertaa)

Maaria

  • Vieras
Jäin miettimään, että olisipa kiva seurata keskustelua bdsm:stä, minkä tarkoitus ei olisi avata aihetta siitä tietämättömille. Siis että esim radio-ohjelma ja sen toimitetut haastattelut tai keskustelut olisivat tarkoitettu aiheesta kiinnostuneille. Olisi syvempiä haastatteluja, teemasta x keskustelua, viikon vierasta, Suomen ulkopuolmaailmasta poimittuja helmiä, yhdistysten toimintojen tai kurssien sisällöistä juttuja jne.

Olen joskus muinoin kuunnellut työmatkoillani lähinnä podcasteja. Joitakin etsin oikein kissojen ja koirien kanssa. Silloin yllätyin, että joistakin aiheista oli tehty melko laadukkaita, antaumuksella ja pitkäjänteisyydellä kasattuja amatöörilähetyksiä.

En tiedä, ovatko podcastit so last season, mutta näen niiden sopivan tälle aiheelle oikein hyvin. Ei ole pakko esiintyä omilla kasvoilla. Ellei halua tubettaa kaasunaamari päässä, hehee! ;)
Heh. Mulle ei ole last season at all. Satun vain olemaan niin vanhanaikainen, että tykkään katsoa ohjelma tiedoista, milloin se tulee ja olla aparaatin äärellä oikeaan aikaan. En oikein osaa etsiä ja löytää internetistä mitään tai ehkä mielenkiinto kaatuu juuri siihen etsintään. Amatöörilähetyksiä? Podcast? Haluatko laittaa minulle lisätietoa?

MasterOpie

  • Vieras

En ole kuunnellut radiohaastatteluasi (koska juontajat vaikuttivat liian bimboilta etten kestänyt alkua pidemmälle - en siis tiedä mitä siellä sanottiin) ja luennoistasi olen kuullut vain toisen käden tietoa. Kritiikkini ei vain kohdistu sinuun suoraan kun en ole ollut itse todistamassa, että juuri sinä tekisit tätä. Tosin blogissasi olet esittänyt tähän ongelmaan viittaavia mielipiteitä.

BDSM-maailmassa ihmisillä on tapana haluta edustaa myös fetisistejä tavalla, jota fetisistit itse eivät välttämättä hyväksyisi. Etenkin ajatus siitä, että fetissi olisi "mieltymys" tai fetissin voi valita jostain suuresta fetissi-kuvastosta "kokeilemalla" erilaisia asioita on järkyttävä karhunpalvelus fetisisteille. Jos puhutaan BDSM:stä niin kannattaa puhua oikeasti vain BDSM:stä ja puhua mieluummin kinkeistä kuin fetisseistä.

Ja ei, tämä ei ole "true kinky"-mielipide vaan ihan oikeasti tällä asialla tehdään todellista haittaa fettareille.

Hei,

Ensin heitit nollaavan mielipiteen ja kun kysyin mihin se liittyi, niin kerroit ettet ole kuunnellut lähetystä etkä ole ollut kuuntelemassa luentoa. Mitä ihmettä! Näinkö ajattelit edistää asiaasi/ongelmaasi, jolla tehdään todellista haittaa fettareille?

Jos haluat tästä ihan aikuisten oikeasti keskustella, niin toivon että pitäydyt faktoissa jotka tiedät tai olet kokenut ja kun viittaat johonkin niin älä tee sitä epämääräisesti vai suoraan viitaten.

Yst. Terv.
- Karwis

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Pitääkö näitten EI-TRUEMASTEREITTEN  aina vaan riidellä täällä foorumilla näistä asioista, kummaa väkeä, sovussa ei sitten millään kyetä asioita hoitamaan.

IKRM

Radien

  • Vieras

Hei,

Ensin heitit nollaavan mielipiteen ja kun kysyin mihin se liittyi, niin kerroit ettet ole kuunnellut lähetystä etkä ole ollut kuuntelemassa luentoa. Mitä ihmettä! Näinkö ajattelit edistää asiaasi/ongelmaasi, jolla tehdään todellista haittaa fettareille?

Jos haluat tästä ihan aikuisten oikeasti keskustella, niin toivon että pitäydyt faktoissa jotka tiedät tai olet kokenut ja kun viittaat johonkin niin älä tee sitä epämääräisesti vai suoraan viitaten.

Yst. Terv.
- Karwis

Anteeksi Herra, luulin että tämä on keskustelufoorumi.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
luulin että tämä on keskustelufoorumi.

Tuo on yleinen harhaluulo, tämä on nahistelu- ja voimaantumisfoorumi, jossa sisäiseltä voimaltaan heikompi aines lyöttäytyy yhteen kokeakseen kollektiivisen voimaantumisen tunteen.

Tuon kun pitää mielessä, pärjää oikein hyvin täällä.

IKRM